Intamplari de pe strada.

Sau despre cum se umple lumea de dobitoci si obsedati sexual!

Caz I.

“- Ioana, unde esti? … Esti o idioata, Ioana! Pai de ce ti-am zis sa urci in 1, Ioana? Esti o idioata! Eu sunt in 1, am urcat acuma, tu unde naiba esti? Esti o idioata, Ioana!”

In cel mai fericit caz, desi, sincer acuma, nu exista cazuri fericite aici, sper ca tu, dobitocule, erai cel mult fratele X-uleascai de-ti permiti sa urli in gura mare sa te-auda juma’ de autobuz cum o faci tu pe aia idioata. Nici frate-meu, care vorba aia, poa’ sa fie destul de infect uneori, nu-mi vorbeste mie asa care, vorba aia, pot fi foarte enervanta si nesabuita deseori. Sper ca nu erai iubitul ei, ca ti-as fi dat papucii-n secunda doi, marlan misogin ce esti!

Caz II.

Ca un om cu toate ale lui acasa, stateam io azi fain frumos in statie si asteptam sa-mi vina autobuzu’. Stau, inghet, stau, inghet, vine un nene la mine de 30-40 de ani, care probabil are acasa nevasta si copii si consuma alcool in cantitati astronomice cand se-ntoarce de la servici. Nu cataloghez, dau si io cu presupusu’. Ma-ntreaba cat e ceasu’ ca tocmai ce ma uitasem, ii zic ca 12 fara 20, ma-ntreaba inca o data daca 12 fara 20, ii zic ca da, se duce sa se uite la tabela aia cu orarul mijloacelor de transport in comun, apoi se intoarce, trecand pe langa mine, si-mi serveste un “Mi-ar place sa-ti dau li*bi in ci*lu sau in c*r.” Soc total. Soc total. Soc total. Nu sta asa! Zi-i ceva boului. Da-i cu geanta-n cap. I-am urlat un “Ce bou esti.” si omu’ si-a vazut, evident, de drum. Stomac intors pe dos intre una si doua ore.

Nu-mi place sa vorbesc despre asta dar chiar saptamanile trecute aveam discutii cu fetele pe acest subiect… Sper ca multitudinea de stelutze cu care-ncerc sa ma cenzurez sa ii impiedice pe obsedatii de pe Google sa vina la mine. (De aia o sa vedeti stelutze si la cuvinte nu tocmai indecente, dar chiar nu vreau sa-i adun pe toti libidinosii la mine pe blog, mi-e arhisuficient ca dau de obsedati infecti si ca atrag numa’ ghiobarlani in viata de zi cu zi.)

Prietena X.

Ziua 1. Unu’ de-l “stia” de pe blog ii daduse add. Vorbise in trecut cu el si in aceasta mirifica zi 1 omu’ ii da fetii webcamu’. Prietena X da accept si.. tanana… un micutz p*nis in plina m*st*rb*re se afisa in imagine. Soc total la micutza, apasa repede icsuletz, ignore direct, soc total.

Ziua 2. Merge prietena X pe strada. Era intr-o intersectie, se baga micutza pe ici pe colea, un nene se rezema de un copac si cand trece asta mica jap, nenea scoate chestia la lumina si trage o uri*are zdravana. Prietena X… in soc total.

Ziua 3. Prietena X cu o alta prietena mergeau ca oamele pe trotuar, cu umbrelele deschise caci ploua, fata ridica umbrela si incearca sa ii faca loc omului de pe trotuar sa treaca, ala trece si jap, ii pune mana la chestie si-i spune “Ce 3.14da ai!”. Soc total, saraca prietena X in 3 zile consecutive a dat de 3 libidinosi jegosi si imputiti! (Nu ma intereseaza ca-s sinonime cuvintele!)

Prietena Y imi povesteste ca intr-o vara, venind de la liceu, fiind cald, purta fata tricou, a trecut unu’ pe langa ea si i-a pus mana pe sanoci. Sau ca zilele trecute, mergand la dentist, unu’ in fata ei si-a scos chestia.

Am mai citit si la Dono cum un ghiobarlan jegos “a scos laba lui imputita si a prins-o de san (tzatza, mamea) pe o domnisoara care astepta pe trotuar schimbarea semaforului”.

Stropinela povestea un alt caz de “Vai, ce 3.14zda ai!” la ore matinale.

Pare-mi-se ca si Petronela povestea ceva de-un ghiobarlan da’ ea se tine tare si-i servi aluia un pumn in moaca.

Frate, s-a umplut lumea de dintr-astia? Adica noh, infecti care fluiera dupa tine si-ti striga cat esti de buna gasesti la tot pasul. Dar tu, om la 40-50 de ani sa treci pe langa mine si sa-mi spui ziua in amiaza mare, nu in cartiere marginase sau pline de oameni vai cultura lor, “Ce te-as f*te.” sau “Ce 3.14zda buna ai.” mi se pare strigator la cer! Si dezgustator si oribil! Mi s-a intamplat si, evident, n-am reactionat pentru ca ramai atat de uimita incat nu stii cum sa reactionezi. Sau poate-ti mai iei si doua ca nu stii de ce nebun dai.

Nu-mi vine sa cred ca intr-o lume ca asta-mi voi creste io copiii. E al doilea motiv pentru care, in ultima luna, m-am gandit serios sa nu ma mai fac mama atunci cand voi fi mare.

18 gânduri despre “Intamplari de pe strada.

  1. eu spre ex stau cu mana in buzunar, iar in buzunar ghici ce? un spray paralizant :)) am intalnit si eu libidinosi de genu, dar era distanta mare ca sa mi folosesc arma din dotare :p

  2. mda, e tristul rezultat (partial) al ecuatiei „demos + cratos” … si nici nu vreau sa-mi inchipui ce va fi peste vreo 20-30 de ani cand se schimba generatiile (si ajung aia mici de azi, de care parintii n-au timp, sa umble pe strada si sa „se exprime”).

    lipsa elitelor, a modelelor adevarate si incultura (tot mai evidenta a) maselor isi spune cuvantul: toti au impresia ca li se cuvine orice/totul, ca sunt liberi … nestiind (macar din scoala, daca cei 7 ani de acasa lipsesc cu desavarsire) ca asta implica efort (la cuvine) si obligatii (la liberi). 😦

  3. daca aproape nimeni nu comenteaza la ei .
    pe vremuri [cand eram in liceu ] si mai ieseam seara am dat si eu de astia.primul m-o socat dar pe al 2 l-am pocnit cu ghiozdanul .apoi tot el facea ca ce am

  4. Mai, eu am ajuns sa-i frec un pumnisor in plina mutra aluia pentru ca pur si simplu m-am saturat sa aud tampiti care iti adreseaza cuvinte murdare doar pentru ca se cred mai barbati facand asta. Credeam ca daca tac si ma fac ca nu-i aud e ok. Ei bine nu-i pentru ca bovinelor li se pare ca iti face placere sa ii auzi graind acele cuvinte. Si daca te rezumi doar la ale spune ca-s boi iar nu are nici un efect. Iar celuia caruia i-am ars pumnul m-a si pipait. Si stii ce ma enerveaza mai tare? Ca nu arat ca o fufa, nu ma imbrac lasandu-mi rotunjimile la vedere, nu ies cu nimic in evidenta.
    Cred ca o sa-mi recapat vechiul obicei de a umbla in geanta cu un patent, un ciocan si-o surubelnita, ca atunci cand le art cate o geanta in freza sa le las cucuie.

  5. hmm … citind pe aici, as spune ca varianta spray e cea mai buna … restu’ fiind (imho) prea riscante (animalu’ inca mai poate raspunde/ataca inainte ca voi sa apucati sa dispareti din zona). cu situatiile conflictuale e ca si cu teama: nu dispar, nu se pot cu adevarat dezamorsa … doar rezolvarea definitiva e solutia.

  6. Pingback: Din categoria “Barbatii e porci” « Chocolate Follie

  7. Citind ce scrii aici, incep sa ma gandesc eu ca e posibil ca, totusi, prin absurd, barbatii sa fie reprezentantii sexului „rau”. :)) Nu de alta, dar eu n-am suferit nicio agresiune din partea unei fete. Pe strada.

  8. Uite , aici poti vedea avantajul deplasarii prin oras cu masina. Ce am citit acum mi-a adus aminte de o chestie care mi-a marcat pubertatea, sa zic asa. Eram prin clasa sasea, iesisem de la scoala si asteptam tramvaiul cu o colega, cand se apropie de noi un tip la vreo 50 de ani si zice: fetelor, vreti sa va ca..ati in gura mea? Iti imaginezi soc la doi copii de 11 ani!
    Nici pana azi nu stiu daca omul a glumit sau a vorbit serios.
    Sa nu uit: buna seara!

  9. Vai, deci nu mi se pare, chiar exista din ce in ce mai multi obsedati din astia. Imi aduc aminte si eu o faza de cand eram in gimnaziu: ma duceam la scoala si la o trecere de pietoni, in spatele meu si pe langa mine se stransesera o gramada de oameni care asteptau sa se faca verde. La un moment dat, nush ce imi vine sa ma intorc, si il vad pe unu chiar in spatele meu, aproape lipit de mine, cu aia afara si in plin extaz. Iti dai seama ce am putut sa simt eu in momentele alea, la varsta pe care o aveam. Cu toate astea tot nu am putut sa tac, se pare ca de mica eram a dracu:)) Am inceput sa urlu in gura mare: „Perversule, perversule”!!! si a luat-o la fuga:)) Of… si cate faze din astea am patit… chiar una si azi dimineata, pot sa zic chiar cea mai scary din toate de pana acum. Da’ cred ca o sa rezerv si eu un post pentru patania asta, plus altele de care imi aduc aminte.

  10. in ziua de azi e greu sa fii fata. Şi nu tine ca esti urata sau frumoasa tine ca esti fata şi ai forme fie la vedere fie nu. Si eu am patit mlte incidente dar eu sunt usor cinica si imi place sa pun lumea la punct nu sa trec si sa privesc cum se ia si de alta domnisoara. De mine s-a luat un mos de 70 de ani pervers infect si l-am facut cu ou si cu otet si am mai si ras de el in scarba de fata cu doi politai apoi l-am privit cum alerga prin gara fugarit de organele legii. Mai sunt si altele dar sunt obosita sa scriu acum.

  11. asemanarea intre barbati: toti barbatii sunt porci.
    diferenta intre barbati: unu-i mai porc decat celalalt.

    mai serios: personal as spune ca astea sunt urmarile (ignorate ale) comunismului si consumerismului. sex sells … si din pacate goana dupa bani a transformat (si transforma) femeia intr-un obiect. iar cum in romania generatiile trecute au trait cu ideea „noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc … de la servici ‘traim'” (adica furam) … nu ma mira ca acum ei incearca „sa fure” ceea ce li se prezinta constant ca fiind „de cumparat daca ai destui bani”.

  12. Toate fetele au patit una din asta 😉 Nu stiu de ce numai noua ni se intampla iar baietii sunt bine mersi,merg linistiti pe strada fara sa auda porcarii…is not fair 😛

Lasă un răspuns

