Sunt ciudata, evident.

Voiam sa va provoc la o … discutie despre micile sau marile voastre ciudatenii. As fi dat eu startul si as fi spus “Uite, cand imi fac dus, trebuie sa am o oglinda mare in fata mea.” Nu stiu daca asta se traduce prin… ceva anume, dar efectiv sunt… relativ dependenta de oglinda aia [ar fi o idee sa nu o sparg si pe asta]. Sau as fi incercat cu “Hei, stiti, eu, cand merg pe strada, indiferent ca merg pe jos sau sunt in masina sau in autobuz sau in caruta [apropo, cred ca am fost cu caruta de maxim 2 ori in viata mea, desi am crescut la tara, si intr-una din dati era sa cad pentru ca hello, nu aveam..antrenament pentru mersul cu caruta – de ce n-am fost si eu mai putin fandosita, sa fiu genu’ de copil care se urca in carul plin cu fan – puteam privi lumea de sus fara sa-mi tin nasu’ prin zona aia… revenind…] citesc numerele de inmatriculare ale masinilor.” Da’ am auzit ca mai e  cineva care face chestia asta, deci hei, I’m not the only weirdo ‘around here.

Doar ca am, asa cum sunt sigura ca si voi aveti, alte tzashpe mii de ciudatenii, indiferent ca tin de lucruri cotidiene ori ba. Spre exemplu, [acum urmeaza sa va arat latura mea…maniaca], am dezvoltat o reala tehnica in ceea ce priveste spalatul vaselor: spal mai intai farfuriile intinse mici, apoi cele mai mari, apoi cele… adanci, apoi paharele, canile, cutite, linguri, furculite, lingurite, oale. Asta e ordinea. Aranjez canile in dulap pe diagonala [diagonala principala, nu secundara] si… recunosc, sunt maniaca . Imi aranjez tricourile in functie de cat de des le port sau cat de mult imi plac [criteriile astea inseamna cumva acelasi mod de aranjare] si… clepsidra mea mov, cutituta cu lumanarele, cosuletul cu chestii uscate-parfumate au un anumit loc, fiecare… Recunosc, sunt maniaca .

Sunt ciudateniile mele si, daca ati avea curaj, ati cotrobai printre lucrurile pe care le faceti in fiecare zi si ati descoperi ca aveti si voi ciudateniile voastre. Si daca gasiti pe cineva care sa va adore si pentru micile ciudatenii care va tradeaza, de fapt, persoalitatea, trasaturile…banuiesc ca ati fi chiar norocosi.

So, ai face bine sa-nveti sa speli vasele asa cum o fac eu si sa tii minte cum se aranjeaza canile si tricourile in casa asta. Sa-nveti ca nu sunt tocmai vorbareata cand ma trezesc si ca aproape mereu, fara exceptie, am nevoie de un 3 in 1 sau un pahar cu suc sau lapte rece ca sa ma dezmeticesc din somn.

Si, daca tot suntem la capitolul asta, putem sa mai luam cateva notite? Sunt scorpion, sunt geloasa si posesiva si probabil voi fi paranoica si voi simti nevoia sa aflu cand, cu cine, de ce, pentru ce. Dar eu…eu am nevoie sa nu fiu intrebata. Nu pentru ca raspunsul ar deranja, ba din contra, dar urasc sa dau raportul. Daca-ti zic ca nu pot sta pana tarziu pen’ca tre’ sa ma trezesc devreme dimineata, nu-nseamna ca ma-ntalnesc c-un cineva de genul ala. [Adica, pe bune, cum iti poti imagina ca dimineata la 8 ma duc sa… ?] Si urasc sa raspund la intrebarea “Unde ai fost, ce ai facut?” pentru ca, daca ar fi important sau daca as vrea sa afli, ti-as spune chiar fara sa ma-ntrebi.

Nu-mi place sa-mi fie citite sms-urile. Sa stea cineva langa mine cand scriu un sms. Sa stea cineva langa mine cand vorbesc la telefon, indiferent ca vorbesc cu mama sau tipa de la relatii cu clientii.

In schimb, chiar as avea nevoie de cineva care sa mearga sa-mi plateasca facturile atunci cand mi-e lene sa ma ridic din pat.

Si… I need space. God, I really need some space. ‘ce daca io sunt sufocanta? Nu-nseamna ca merit sa fiu supusa la acelasi tratament. Am nevoie de spatiu. Si de timp sa fiu singura.

Si chiar urasc ideea … tigarii de dupa.

[Sorry, trebuia sa fie un post despre ciudatenii si l-am transformat intr-un Indreptar comportamental si relational. Voi ce ciudatenii aveti?]

P.S.: Sa nu uit… sunt perfectionista. Si maniaca. Si fanatica. Si ciudata. E incredibil de dificil cu mine. But you have to handle me at my worst, in order to deserve me at my best.

24 de gânduri despre “Sunt ciudata, evident.

  1. Paiii….faza cu numerele de la masini o am si eu. De fapt, mi-am dezvoltat intr-atat treaba asta, incat retin numerele masinilor doar vazandu-le o singura data 😀 Alta ciudatenie, la asta am fost catalogata drept ciudata chiar de nebunul meu, este ca urasc carnea de miel, nu o pap, nu-mi place drobul, dar adoooor oaia 😀 Nu stiu de ce, dar nah….Imi place foarte mult sa pupacesc pe cineva, chiar daca sufoc persoana respectiva. Uneori, sunt extrem de protectoare cu oamenii si ii intreb si de 5 ori pe zi daca se simt bine la mine acasa. La telefon, imi place sa vorbesc jumatate in engleza, jumatate in romana 😛 Sunt obsedata de fardurile mele si de carti; primele trebuie sa fie mereu curatate si puse la locul lor, pe cele din urma nu trebuie sa mi le murdareasca nimeni, sa nu le indoaie paginile atunci cand pun „semne de carte” sau sa puna vreo canda pe ele, in loc de suport. Fac urat si ma crizez. Odata m-am imbracat in negru din cap pana in picioare, aveam unghiile facute cu negru, m-am machiat in negru si citeam ziarul „Dracula” in autobuz. Sa fi vazut ce fata faceau batranii cand ma vedeau :)) Dap, imi place sa sochez uneori. Dimineata, daca imi este prea foame, ma duc direct in pijamale sa-mi fac ceva de mancare, apoi verific mail-ul si in final,imi fac si patul. Nu-mi place sa fac lucrurile in ordine la partea asta. Fac urat daca cineva se da cu parfumul meu fara sa-mi ceara voie. Iarna sau la inceputul primaverii merg pe plaja si fac poze, plaja e goala si perfecta pentru a sta si a barfi cu o prietena 😀 Am vreo 5 truse mari de farduri (Puposka de la Pupa, una de la Estee Lauder, alta de la Rimmel, inca una de la Jade si o alta, profesionala, de la Fraulein, cu 120 de culori) plus o groaza de alte farduri mai mici; sunt obsedata de rujuri, am vreo 30 de bucati si vreo 20 si ceva de luciuri. Daca ajung intr-un magazin de cosmetice, in mod sigur ies de acolo cu ceva, chiar daca raman fara bani. Anul asta, prin mai, am urmarit un coleg de facultate impreuna cu alte 2 prietene; tipul imi placuse mie si daca a zis intr-o zi ca il urmaresc, i-am facut pe plac. Mai naspa a fost pentru el, ca era si cu prietena si a inghitit mancarea cu noduri la McDonald’s. A doua zi, am dat cu nasul de el si prietena lui, care mi-a aruncat o privire de parca vroia sa ma stranga de gat. Reactia mea? M-a bufnit rasul exact cand am trecut prin zona unde stateau ei, la o masa :)) Ah, si unde mai pui ca tipul sta la 10 minute de mine si de multe ori am dat cu nasul de tatal lui, care se uita mereu lung la mine:)) Ups, ghinion……
    Imi mai place sa ma joc cu panzele de paianjen si sa iau paianjenii pe tot felul de betisoare, daca sunt micuti sau sa trag de firul de semnal, poate apare vreo unul daca panza este libera 🙂 Cand merg pe strada, ma uit la panzele de paianjen si daca gasesc unul mai mare, imi place sa-l studiez pentru cateva minute si daca ma mananca rau, il si enervez un pic 😀 Uf, momentan nu mai stiu…..Daca imi mai amintesc altceva, promit sa-ti spun 😀

  2. Ioi!
    Să vezi ce mă dezlănțui.

    Eu sunt o ciudățenie vie. De fapt, eu mă consider absolut normală, alții le consideră ciudățenii.

    Eu fac curățenie circulară. Adică încep mereu din acelați colț al casei și le iau pe toate la rând. Perioada de rotație e la săptămână, dar din păcate unele locuri se dezorganizează în 2 zile. 😆 Sau două ore.
    Mă spăl pe dinți… în fața televizorului.
    Spăl 10 chestii (10 acre îmi cad la îndemână din tacămuri, farfurii, cratițe, tigăi, etc.) și după aia fac o pauză. Mai spăl mai încolo.
    Sunt fată și urăsc shoppingul!!!
    Nu îmi tai unghiile de la mâini, doar le pilesc (cred că nici nu știu să folosesc forfecuță).
    Folosesc unghiera pe post de spiț (am primit un mare lol pe faza asta la facultate).
    Nu îmi doresc să mă căsătoresc (și șoc, nu m-am visat mireasă de când era mică) și nici să am copii (deci unii mai au puțin și mă ard pe rug când zic asta).
    Îmi notez mereu ce am de făcut și în ce ordine.
    Urăsc întrebarea „Ce mai faci?”
    Că tot vori vorba de sms-uri, nu știu dacă e vreun apropiat care NU mi-a citit sms-urile… eu arăt ce am în telefon la toată lumea.
    Faz cu mi-am lăsat un iubit la mare cu 3 fete (total weirdo) și faza că sunt posesivă fără să fiu geloasă.
    Am dat cuiva papucii pentru simplul fapt că s-a apucat de fumat; și aș face-o din nou. Chit că ar fi mister perfecțiune.
    Îmi place să umblu dezbrăcată prin casă, na. Cred că asta ar fi singurul avantaj dacă aș locui singură. 😆
    Nu rețin numele oamenilor nici să mă bați, dar fețele nu le uit niciodată.
    Sunt mereu în priză, în alertă, pregătită pentru ce e mai rău, neliniștită, preocupată.
    Nu îmi place să fiu îmbrățisată, pupăcită, alte dulcegării din astea… mă rog, din când în când accept.
    Eu când am musafiri stau numai în picioare (știți cum e să îți spună musafirii, „dar te rog, stai jos”?)
    Nu împrumut haine. Dacă vrea cea mai bună prietenă a mea, îi dau acuma ficatul rinichiul, ce are nevoie… dar haine nu dau. Mă termină psihic ideea că altcineva îmi poartă hainele.
    Patul meu îl fac… de 2-3 ori pe an. Cearsaful si patura arata oricum foarte bine. 😆 Acuma dacă e să mă întrebi unde e cuvertura… habar n-am.

    Și eu mai adaug dacă îmi mai amintesc.

  3. E asa de ciudat să mi se spună așa pe bloguri…

    Eu ciudățenii mai scot.
    Dar puii mei… mâine am facultate… și așa, ăștia așa de deștepți sunt că au put orarele la toți anii, inclusiv master, dar la anul 4 nu vor să pună…

    Ciudățenie la mine… eu când sunt super obosită zici că sunt beată și când sunt amețită de alcool zici că sunt super obosită.

  4. Ia sa vad si eu ce ciudatenii am:
    – umblu cu periuta si pasta de dinti in geanta desi am si mormanul de dropsuri si guma de mestecat dupa mine. Am o problema cu spalatul dintilor, in sensul ca ma spal pe lopeti si de 20 de ori intr-o zi.
    – imi asez hainele in dulap pe culori.
    – cand am ceva important de facut imi iau intotdeauna un obiect vestimentar pe dos (bineinteles ca nu unul din cele aflate la vedere)
    – pot sa te iubesc oricat de mult dar daca mi-ai invadat intimitatea te-am decapitat (am nevoie de micul meu spatiu super personal in care sa nu patrunda nimeni)
    – pot sta fara sa mananc si 10 zile (am martori care sa confirme asta)
    – nu imi este frica de absolut nimic
    – am o mare problema cu statul pe acoperisurile cladirilor, cat mai pe margine (in sensul ca-mi place senzatia aceea de inaltime)
    – de cate ori fac curatenie generala in camera (adica in fiecare week-end) ma apuc de mutat mobila
    – ma inspaimanta ideea de angajament pe termen foarte lung
    – oricata bere as bea nu reusesc nici macar sa ma ametesc.
    E suficient cat am spus? 😛

  5. haha… asta o sa fie amuzanta: wellcome to weirdoland

    1.prefer sa fac cinzeci de manevre in parcare ca sa fiu sigur ca am parcat-o bine si nu poate sa mi-o loveasca nicio portiera diavoleasca.
    2.dupa ce cobor, constat ca nu am parcat-o bine, ma urc si o invart iar
    3.cobor din masina, o inchid fac doi pasi si nu mai tin minte daca am inchis-o sau nu, ma duc sa verific
    4.sunt regele neincoronat al lucrurilor nepotrivite spuse la momente si mai nepotrivite, prietenii mei ma suna si-mi dau indicatii inainte de anumite momente speciale… degeaba… tot se intampla
    5.de obicei lucrurile mele sunt asezate pe caprarii… daca cineva le modifica aranjamentul nu pot sa ma odihnesc pana nu le stiu puse la loc
    6.simt nevoia sa ma spal pe maini dupa fiecare chestie pe care o fac.
    7.si pe dinti… dar nu umblu cu periuta de dinti la mine, pentru ca nu am unde sa o pun. am bomboane si guma.
    8.acolo unde lucrez trebuie sa fie ordine, daca nu este, nu pot lucra.

    oare mai am?? stai ca nu stiu daca mi-am inchis masina… revin… hahahaha

  6. Am un sentiment de deja-vu la tot postul asta =).
    You’re a fucking maniac. Again. Doar ca la telefon n-ai vrut sa recunosti. Decat dupa lungi insistente. Acum ar trebui sa zic si eu ce obsesii am?

  7. se spune despre persoanele din zodia fecioarei- aka si eu- ca sunt tipicare, obsedate, etc…….dar avd ac totul e gresit
    sunteti pe drumul ce bun, imi place 🙂

  8. Ok, astea-s ale mele (cel putin care-mi vin acum in cap) :
    – intai ma uit la nr. de inmatriculare, apoi la masina.
    – daca trece o femeie care ma atrage pe langa mine, nu suport sa nu ma uit la ea…
    – traiesc cu impresia constanta ca ceva e in neregula la masina mea si o caut mereu de defecte.
    – cand sunt obosit/stresat dezvolt ticuri nervoase.
    – cand imi taie unul calea in trafic si face pe nesimtitul ma bag in fata lui si franez brusc.
    – ma lungesc seara/noaptea ca sa profit de timpul cat nu sunt la serviciu, profitand de ideea impusa cum ca mai am timp si nu vreau inca sa plec spre serviciu.
    – adorm in primele 5 minute daca ma uit la tv.
    – discutiile lungi in care eu nu contribui ma plictisesc repede.
    – am o obsesie legata de unghiile femeilor. Don’t ask.
    – in fiecare zi trebuie sa fiu singur cel putin o ora. Preferabil cu castile pe urechi.
    – ma deranjeaza oamenii care se plictisesc si vin sa ma plictiseasca si pe mine cu plictiseala lor. Prefer sa stau singur.
    – stiu absolut toate locurile unde-mi las lucrurile si in mod normal nu sunt in ordine, dar daca altcineva le aranjeaza sau le muta sunt dezorientat.
    – sunt avid dupa istorie, in special cea legata de razboaie.
    – intotdeauna dupa o partida, trebuie sa fumez. Iar in momentul ala nu (prea) vorbesc, ci vreau sa savurez momentul. Majoritatea femeilor se complexeaza si nu stiu de ce. Asa mi-au zis, dar n-am ce face. Dupa tigara aia revin la viata. Deh, asta e Gumi.
    Cam multe…

  9. Ba zi-mi de aia cu unghiile, auzi, e o chestie specifica barbatilor sau doar scorpionilor? Am mai intalnit barbati scorpioni care au obsesii cu unghiile lungi..
    Cat despre tigara de dupa… vorbim noi acasa :)) Pardon, uh… naspa! Bad, bad Kudu :))

  10. aici:
    – nu mananc singura in bucatarie
    – miros mancarea inainte de a o gusta
    – primul lucru care-l fac cand intru in casa e sa dau drumul la calculator sau la tv, sa fie zgomot in casa
    – ma incalt intotdeauna la piciorul drept sapoi la cel stang

  11. Nu de alta, dat să-i dovedesc cuiva că fecioarele sunt totuși mai tipicare. 😆

    Sterg praful si de 3-4 ori pe zi. Cand ma plictisesc, iau carpa si incep.
    Și bineînțeles, cât timp îl lertg, deschid balconul, chit că sunt -40 de grade afară, ca să simt că iese tot din casă.
    Primul lucru pe care îl fac dimineața este să deschid geamul. 😆
    Am spus faza ca eu nu prea umblu cu posete, etc. ci peste tot cu ghiozdan? Chiar daca sunt imbracata mai spre elegent.
    Ca tot vorbeati de unghii… imi place sa le tin cat de cat lungi. M-am obișnuit așa mult cu ele că mă simt ciungă dacă le tai din carne. De fapt, folosesc unghiile în loc de burice de degete… și de pildă la tocat ceapa sunt extrem de utile. Sau la ținut componente fierbinți.
    Nu suport ca atunci cand gatesc, sa ma ajute cineva efectiv. Ma enervez. Daca stau undeva in apropiere si face altceva, nu ma supar. Dar daca se baga peste mine, iese urat.
    Nu leg sireturi. Le las mai largi si ma incalt si deincalt direct de papuci. Nu-mi iau nici un fel de papuc care nu se poate încălța din picioare. 😆
    Îmi place să fiu sufocată, să n-am spațiu propriu. Nu mă deranjează, nu mă plictisesc deloc. Nici după ani de zile. Îmi plac și oamenii care în chestiunile reale, materiale se descurcă singuri, dar care emoțional sunt extrem de needy. Ăștia sufocă ăl mai bine, fără să te bată la cap cu idioțenii gen „îmi faci tema la mate?” (exemplu pur orientativ). Și dacă e să fie și foarte vorbăreți, e cel mai bine.
    Îmi place să folosesc telefonul fix… 😀

  12. Ah, si mi-am mai amintit ceva, ca tot am citit comentariul de mai sus: si eu miros tot timpul mancarea si hainele proaspat spalate, sunt obsedata de cercei si miros toti oamenii care se dau cu parfum, eventual ii intreb si cu ce s-au dat:D

  13. Nici nu știu cum am uitat chestia asta.

    Nu suport sa stau cu usile inchise in camera. Inafara de aia de la debara si aia de la intrare. Daca vad usa de la bucatarie sau de la camera inchise deja fac spume. Am zis că le scot la renovarea următoare. Daca sunt singura acasă, nici ușa de la baie nu o închid.
    Când am musafiri, după ce ies din baie, țip la ei să lase ușa deschisă. 😆

  14. Daca toata lumea se spovedeste aici, hai ca sar si eu cu 2-3 chestii pe care mi le amintesc:

    – nu suport laptele dimineata, prefer sa il beau dupa pranz. In schimb, inainte de cafea chiar, ma plimb pe la geam cu un pahar de Cola, da, pe stomacul gol.
    – amestesc mancare de o ia naiba…ce mai conteaza daca ciocolata e desert sau felul 2? 😆
    – judec oamenii dupa nume.Da, stiu..dar voi nu vreti sa stiti, credeti-ma! 😆
    – stiu mereu ce sa le spun altora sa faca in ceea ce priveste relatiile lor, insa niciodata nu stiu ce sa fac cu a mea
    – le urasc pe toate fostele si acutalele prietene ale fostilor mei prieteni, chiar daca nu mai am nici o treaba cu respectivii baieti
    – si la 19 ani mai simt nevoia sa scriu data subliniata in stanga si titlul in mijloc pe foile de curs :”> Paradoxul? Sunt foarte dezordonata in multe alte privinte.
    – desi nu ma innebunesc copiii mici, pierd mult timp uitandu-ma la hainele de bebelusi
    – am o obsesie pt numele „Andrei”; mi se pare ca suna al naibii de puternic
    – cand sunt speriata sau agitata, am impresia ca e cutremur

    Altele…mai vin pe parcurs 😆

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.