Seriously?! Hubbis>Pompi?! :O

Adica, pe bunice, Hubbis e mai scumpica si dragutzica si simpatica decat Pompi? Adica in viata reala sunt o scorpie afurisita si acra si increzuta si ciufuta? Adica prietenii mei ar alege-o pe Hubbis cea sensibiloasa si naiva si nevinovata si „aww” in locul realei, magnificei, creaturii-cu-ochi-, -maini-,-buzoace-si-chestii-dintr-astea-reale Pompi?!

[Articolul asta vine ca urmare a unor discutii mirifice, mirobolante, extraordinare pe care le-am avut in seara asta din care a rezultat ca Hubbis>Pompi. Uhm, sunt revoltata aici, da?! :)]

Deci Hubbis, chestia asta, nu are maini sa scrie, stiti? Nici macar creier n-are! Haaaaaaa! Adica daca eu nu as fi creat-o, nu ar fi existat, da? Adica, wow, e grozav ca am creat ceva mai bun decat mine (sunt un maestru desavarsit, la naiba :)), dar HELLOOOOO, I’m real, I’m the real thing here,   ooook? That’s all you’ve got! Deci E. si I. si care-naiba-mai-strigati-infundat-din-spate-de-acolo, sunteti niste naspete pentru ca preferati un robotzeeeel, o chestie virtualaaaa, o chestie care va pune >:D< in loc sa va sufoce in bratele ei, ooook? Vitelor! [Damn, la singular suna mai bine. :P] Hai sariti cu ‘lovarine maxime’, ca ma simt ofensata acilea. Eeeeeeh. [I., btw, nu uita, tu m-ai adus pana aici, tu du-ma mai departe! Suuu… piiiiis… stii tu ceeee! :)]

[Am inceput ziua cu niste dureri de..splina (in caz ca aia ma durea acolo) deci hello, am dreptul sa fiu a little bit crazy today, ok?]

In alta ordine de idei, stiu ca lumea o apreciaza pe Hubbis desi e si ea Gubbicenie uneori, si stiu ca va place ca e sentimentala si simpatica si all that dar stiti… e rezultatul suferintelor mele si al crizucelor mele si al starilor mele euforice, uneori, so… It’s still me, you know? So you cannot pick her over me! Are we clear? Ha! Hubbis<Pompi! Hubbis ⊂ Pompi, ok? Nu ⊆  sau ⊇ sau, mai rau, ⊃!

You little bastards!

[Sufar de personalitate multipla, so whaaat?! :)]

Melosoanga furata de la unul din scorpionii mei preferati:

29 de gânduri despre “Seriously?! Hubbis>Pompi?! :O

  1. Dacă ai început să vorbești cu „pe bunice”, e clar: ești din ce în ce mai emmicească :)) Deciiii… LOGIC că prefer varianta virtuală :)) Aia reală e o bătrânică enervantis :)))))) Și nu-mi mai prescurta numele de zor, lumea știe cine ți-e muza! :))))

  2. Au mai gaaaaaad! Batranica enervantiiiiiiis? Gizaaaaas, preferam …stai, cum imi ziceai tu? FANATICA! Muza, auzi la ea, haaaaaa! Vezi, logic ca intrasi la spam cand scrii asemenea prostii, nici macar Hubbis nu te place cand zici asemenea lucruri despre stapana ei :))

  3. Nu mă interesează!
    Pentru mine ești Pompilia toată ziua. 😀

    N-aș putea să te caracterizez exact, pentru că pentru mine linia Hubbis-Pompi e destul de vagă… ești… acră și visătoare în același timp… ești… TU!!!
    Chestia e că e mai greu să delimitezi realul de virtual, când cunoști foarte bine virtualul și asta e… până să te cunoască pe viu, în acțiune, oamenii o preferă pe Hubbis.

    Auzi? Tu vorbești de personalitpți multiple? 😆

  4. DianaEmma, ia sa organizz io un chefulino ca sa ma cunosti si tu :))
    Bogdan, daaa, dar am zis ca esti unul din scorpionii mei preferaaati, adica…hellooooo :)) Gumi>Pompi? Asta pot accepta 😛

  5. Bai, eu o prefer pe Pompilia de 100 de ori in locul Hubbiceniei care apare pe aici pe blog. Si sa iti explic si de ce. Pompilia e umana, e tangibila, e frumoasa, dragastoasa, a dracu’, tipa, izbeste, uraste, iubeste, respira, se bucura de chestii mici pentru altii dar mari pentru ea, ii pompeaza sangele prin vene ba de pasiune, ba de nervi. Iar Hubbis…Hubbis nu face decat sa transmita ce simte si traieste Pompilia, e un instrument. Eu asa vad lucrurile. Siiii, pe Pompilia sper sa o scot intr-o zi la cafea, sa o pupacesc nitel si sa ii dau doua palme peste fund pentru anumite chestii care raman intre noi (asa ca intre fete).

    Pompis =Hubbis la puterea 8676868487383838309388292

  6. Pompiliiiiiiiaaaaaaa, in norocu’ doamnei mamei dvs, scoate-ma de la moderare sau din spam ca-ti mananc urechile!

  7. ştiu ştiu că mi-ai spus şi m-ai făcut paf cu replica aia :))
    dar dacă ne vedem undercover oare nu merge?

  8. Zise ea ca o adevarata scorpie!
    Bine tuuuu! Atunci la nunta mea o sa participi tot online? :)) iti dau web ca sa ma vezi mireasa.

  9. Pompilia, noi trebuie să ne întâlnim demult… dar cum intru eu în Brașov, cum ieși tu. Sau se întâmplă ceva.
    Nu-i așa că dacă planificăm să ne vedem la iarnă ceva tot se întâmplă? 😆 Ori rămân eu înzăpezită la mama, ori iar faci tu revul înafara Brașovului.
    Poate ne întâlnim cum am visat eu anul trecut… :))
    Dar acuma depinde, tu pe cine preferi, pe DianaEmma sau pe Ana. 😆 Că așa nu ne mai întâlnim.

  10. Uhm, daaaaa…. Ana, DianaEmma, e APROAPE tot aia 😛 Ana>DianaEmma , da? :)) Respectam regula. Pai probabil nu voi face revelionul in Brasov, daaar ne-ntalnim, fata, haaaai :))

  11. Emma, erai și tu la faza aia parcă. Oricum, am crezut că ți-a explicat Pompilia mai multe.

    koodoo, pe tine cred că te mănâncă.
    Degetele alea cu care postezi probabil… mă enervează chestii gen Ana Banana, Ana Baroana, etc.

  12. Traume din copilărie. 😆

    Îmi pare rău că nu guști umorul meu… trebuia să pun oare un emoticon zâmbăreț?

    Pompilia, scuze că îți transformăm blogul în chat.

  13. Da, deci copilaaaaasi, intru si io pe blogul meu si de ce dau? De doi mici si vorbareti si enervanti. Eeeeh, oare vreti sa va bag in spam? :)) :)) Ia tineti-va bine ca vine articol nais :))

  14. @Ana Matroana – adica eu am ras (see „hihi”)…why so serious pentru ca mi s-a parut ca te-ai atacat nitel cand am zis Ana Banana, dar precum vezi acum am schimbat si totul ar trebui sa fie in regula.
    Oh and I sense your irony. The irony is strong with this one.

  15. @Gumi – cum sa ma bagi in spam, bestie? Esti atat de egoista incat sa privezi intregul internet de discutiile mele? Erm, noastre. =)

  16. Eu am spus de multe ori că nimeni nu înțelege ce scriu eu… dacă auzeai voce, sigur nu simțeai atacul. 😆 Că nu era.
    I have English humor. Dark, dry and no one understands it.

    Și dacă e să dau cu banul, ăsta intră la spam. Nu de alta, blogul Pompiliei mă bagă la spam la un comentariu, apoi mă lasă la următorul, șamd.
    Și ultimul s-a aprobat imediat.

Lasă un răspuns

