Think pink.

Pot sa pun o piesa, mica, mica, mica? Pot, pooot? Imi place mult, cred ca daca as si simti-o cu adevarat, m-as duce drept naibii. Slava Cerului ca nu. Sper sa va placa.

P.S.: Imi place siiiiii „My Immortal”.

17 gânduri despre “Think pink.

  1. tot timpu` cand sunt mai „altfel” [nu`n felu` ala happylos) ascult P!nk, e preferata mea, asta`i genu` de femeie ce ar trebui sa`l respecte toate fatutele astea descreierate :))

  2. @Sufletica: Nici eu nu-s tocmai fana Pink, da’ nu prea pot sa zic ca as gasi ceva la ea sa nu-mi prea placa.. Si acum pe albumul Funhouse parca are multe melodii inspirate din perioasa aia afurisita a ei, stii tu, despartirea de sotul ei.. Mereu am zis ca suferinta scoate cateodata lucruri de calitate.
    @Viorel: Is faine, nu doar ok:P
    @Emma: Nu stiam piesa „Eventually”, am ascultat-o insa…parca-mi place mai mult „I don’t believe you”:P
    @Alex’andra: EGZact! Nu e ea extrem de feminia, dar e clar cu capul pe umeri si si si…ai vazut ca are un corp trasnet? Adica mnoh, nu ca ma asteptam sa nu aiba, dar pe mine m-a surprins in mod chiar placut:>

Lasă un răspuns

