Noutati?!

Nu-mi sta-n fire sa bag posturi doar de dragul de a le pune, da’ ma bat la cap Viorel si Ionut sa le zic ce mai ii cu viata mea, de parca n-ar sti ca-s trista si dezamagita si deceptionata si daca pronunta cineva cuvantul cu F il bag in spam!
Eu n-am noutati, n-am facut nimic interesant, am suferit de lene acuta, am racit putin si urasc ca nu pot fi si io racita ca oamenii normali, la mine totu-i numa’ lacrimi si mucei.
Ceilalti insa au noutati.
· Koodoo si-a sters blogu’, ma abtin sa-i dau in cap, sa-i zic de dulce si altele, daca asta-i alegerea lui, n-am, deocamdata, ce-i face. Poate-i pun laxative in cafea cand o veni la Brasov, dar pana atunci astept (ne)rabdatoare.
· Viorel a creat o pagina numita „About myself, through my music”, stiu ca a muncit mult pentru ea si mi s-a parut tare draguta.
· Emma ii pune pe baieti sa recunoasca acel „Si baietii plang cateodata…”.
· Maya e-n Brasov si, ca o fiinta uracioasa ce ii, nici nu m-a chemat la o cafea.
· Ionut umbla din nunta-n nunta da’ nu se baga la prins jartiera. Argh!
· Tipa de la „De fete” a scris si ea un articol despre inimi frante, da’ eu zic sa n-o luati in seama, plangeti, gagici, plangeti si va ridicati voi apoi, incet-incet.
· Copila a luat o pauza din postat, o trag eu de urechi sau o faceti voi?
· DianaEmma fu la munte, a avut parte de zapada si tot tacamu’.
· Ada mi-a promis ca ma cheama la nunta ei (inca nu se marita, da’ s-o marita ea) si mi-a promis ca masluim aruncatu’ buchetului, ce naiba, la al treilea tre’ sa ma marit si io, am zis!
Dupa cum vedeti, v-am declarat favoriti pen’ca-mi sunteti dragi. Daca tot suntem la capitolul asta…pana nu demult voiam sa fac, dupa ideea lui Escu, o liga de fete cucuiete. Da’ zic, hai sa nu-i discriminam pe baieti si hai sa ne tragem, oficial, cu acte-n regula, un grup, o liga, o constitutie, ceva, ca doar o gasca nebuna avem si cu aia ne mandrim. Deci, deci?

27 de gânduri despre “Noutati?!

  1. F :-” eiii ia sa vedem : răceala trece, muceii la fel 😉 ai suferit acut in pat ? sweet !!
    pama la urma vin eu sa te scot la 3 in 1, si apoi ma duc si il aduc si pe F de guler ! >:D<:-* sarut'mana pt link 😛

  2. maya nu e in brasov….. mi-am refacut pc, si acum am scapat de „sustinmediulieftindincarevin”. era prea lung
    vreau sa o salut calduros pe emafantasy! bif bif!

  3. Mnoh, draghe Ion Gheorghe, da’ io de ce am inteles ca e in Brasov? e drept, azi n-am stat prea bine cu nimic, nici vedere, nici gandit, nici nervi, nimica, da’ chiar asa chioara is?:))

  4. Ion Gheorghe, vezi ca scrie la ea, negru pe roz:)), „cand ma intorc DE LA Brasov”…noh ce concluzie era sa trag?
    Viorel, mi se racesc toate cafelele din lume, ma-sa de treaba…

  5. Bagam, facem, orice .. dar nu deosebiti.. ca deja e luata ideea, gasim noi altceva :D. Pana una alta.. eu va parasesc pentru o saptamana aproape.. dar mai las programata cate o postare sa apara asa din cand in cand 😀

  6. Eu is in ceata cu F ul. E un om sau actiune? ca-mi vin tot felul de prostii in cap. Cat despre gruparea masonica bloggareasca, i`m in.

  7. Sper ca atunci cand vin sa ma chemi la tine la cafea. Si sa-mi pui laxative-n ea. Tot tie ai sa iti faci rau =). Da, am sters blogul, nu mai avea spre ce evolua. Dar contactele le pastrez, nu cred ca am nevoie de blog ca sa iti zic salut sau sa te chem la un 3 in 1, nu? 🙂

  8. Hai cu neata!
    Ada deocamdata n-are cu cine se marita, nu baga oamenii la idei! Ca dupa aia se supara ca nu-i chem. 😛
    Eu ti-oi arunca buchetul tie, dar poate vor mai fi doritoare si nu vreau sa iasa cat fight pt buchet. Sau… iau vreo 3 buchete, sa am ce arunca. 😛

    Koodoo, ntz ntz, cum sa stergi frumuseste de blog? Il lasai in standby, dar nu-l stergeai. Uof!

  9. nici macar nu m-a bagat in seama emafantasi… devin emo.
    @huba, ai inteles un pic gresit. dar oricum… pe criza asta e scump la cafea… si pe frigul asta e frig pe afara… deci …

  10. Koodoo si-a sters blogul? Noutati si pentru mine… se pare ca ramasesem in urma…

    Tu ai o problema cu venitul altora in Brasov si cafeaua. Sper ca stii un local unde se bea cafea buna. Ca o data vin eu pe-acolo si mergem la 10 cafele. 😀

  11. Pingback: Premiu autumnal

  12. @Ionut: Nu deosebiti, nebuni, asta-i cuvantul care ne caracterizeaza:)) Optiunea cu programatul postarilor exista doar la blogspot?
    @De fete: Nici macar nu conteaza ce soi de planta e:)))
    @Emmma: Si si si si eu te pup:))
    @Koodoo: Oricum nu te iert pt. ca si ster blogul:P
    @Ada: Asa, Ada, explica-i maetsrului Koodoo cum sta treaba:)) Buchetu’ ca buchetu’, da’ sa nu uiti sa ma chemi la nunta:))
    @Crocoditza: Sa apara ginerica, roght:)) Nu s-a intamplat nimic special..
    @Hime: Raceala a trecut, cu lene-i mai greu:P
    @DianaEmma: Da, sufar, am o problema, promit sa ma tratez:)) Ideea e ca mnoh, daca tot stam la povesti virtuale imi cam pare rau sa aud ca veniti in Brasov si ca nu putem sta si la povesti face to face.
    @Copila: Sa fii fericita in noua casuta:*
    @Sustin: Hai ca fac eu o strigare imediat:))
    @Maya: Exaaaact, tineam si noi un doliu, ceva.
    Emma Fantasy, te cauta Ion Gheorghe! Nu e vreun obsedat sexual, e iubitul Maiei si e un baiat de treaba si i s-o pus pata pe tine. Vanish ai?:))

  13. Nu e o problema asa grava. :))
    Tratamentul e sigur cu cafea.

    Eu una am relativ o scuza, vin pe fuga la Brasov… uneori ajung cu trenul la 11 si ma intorc seara la 5 jumate… si vreau sa profit de timpul petrecut putin cu gazda, ca de… o vad rar.
    Dar o data si o data cand vin sa stau mai mult, tot iesim la o cafea… la povestiri reale. 😀 Promit.

    PS: Cel mai sigur undeva de Craciun, Revelion… poate ne vedem de Anul Nou chiar.

  14. Vin.
    Eu as da o sugestie… ca e marti 1 decembrie… sa tragem un chiul de unde putem luni si in week-end-ul ala sa profitam.

    Exista si 25% sanse sa ajung si oricum atunci la Brasov, la gazda mea.

Lasă un răspuns

