Stire de ultima ora!

Pai…n-am nimic interesant de zis, niciun subiect de dezbatut asa ca nu-mi ramane decat sa fac ceva ce nu-mi sta in caracter si anume sa ma dau mare. Sâc, sâc, sâc!

Intrerupem programul obisnuit de astazi pentru ca avem o stire de ultima ora:  va anuntam in premiera virtuala mondiala ca va avea loc un mare eveniment: MA MARIIIIIIIIT! Bine, Prince Charming inca nu stie (simt cum va desumflati, simt, siiimt!), decat daca o fi prins si el vreo jartiera. Ei da, am prins buchetul miresei, e a doua oara intr-un an de zile, probabil a 18-a oara va fi cu noroc. (Daca imi lasa cineva un comentariu in care sa imi spuna sa nu cred in astfel de prostii, va dau urjent cu flit, va pun piedica pe strada, va blestem sa va patati rochia de mireasa cu vin rosu sau, dupa caz, sa va gasiti mireasa in baie cu cavalerul de onoare.)

Mnoh, acestea fiind zise, accept consiliere pe probleme de organizare, accept cereri pentru domnisoare si cavaleri de onoare, in principal prima conditie ar fi sa incepeti de pe acum sa puneti bani deoparte.

Hai mai, stati linistiti, de Fat Frumos ma ocup eu, sunt la un numar de telefon distanta de el, ce naiba! A fost chiar dragoste la prima vedere, desi eu nu cred in asa ceva. Cand l-am vazut, am simtit fluturasi in stomac, mi s-au inmuiat picioarele si am cazut pe spate de emotie. E fotograf, e superb si superb, a, da, si superb si l-as f l-as duce la mama acasa.

Poze va dau cand primesc desi probabil voi arata grotesc in toate.

P.S.: Masaj la picioare stie cineva sa faca?

96 de gânduri despre “Stire de ultima ora!

  1. Aoleu, Emma, cate buchete ai prins? Ca sa stiu cate buchete de acum inainte mai am de asteptat:))
    Maya, pe Chuck Norris sa-l tii pentru tine, ok?:)) Negociem numa’ daca ai vreun frate care-i fotograf si a fo aseara la aceeasi nunta cu mine:))

  2. :))))) M-ai distrat teribil! Esti tare simpatica! E prima data cand iti citesc blogul si e o explozie de veselie (cel putin cat am citit pana acum).
    Nu-ti zic „casa de piatra” (ca nu se spune dinainte), dar iti urez „fir intins”… sa-l prinzi bine in carlig ;).
    Nu prea inteleg eu de ce te grabesti tu sa te mariti, dar daca asta iti doresti, eu iti tin pumnii si neaparat sa ma chemi la nunta ca vin :).

  3. Nu, nu, nu, nu. Nu-mi doresc sa ma marit acum, mai am atatea de facuuuut, dar totusi n-ar strica:)) Lotus, ma bucur ca ti-am placut insa ma tem ca nu vei da doar de explozii de veselie, ci si de nefericire si suferinta.
    Ionut, nu, nu, nu, inca nu!:))

  4. logic.nu de el e vorba.cunosc ceva fotografi dar nu cred ca au fost la nunta .
    alta era propunerea mea…legat de numere de telefon…am vazut ceva pe aici 😀

  5. @Maya: Aaaah, numarul cui vrei sa mi-l dai? Sa stii ca in spatiul asta virtual nu am flirtat cu absolut nimeni, deci ai vazut tu gresit:)):)):P
    @Emma: Heeei, 2 jumatate consecutiv si eeeeu:))

  6. Gumitsa, da` nu mi-ai zis ca facem nunta. Tre sa-mi caut costum de mire si stripteuza pentru petrecerea burlacilor, inseamna :-s

  7. am vazut bine 😀
    insa nu mai gasesc unde am vazut…no….la postul cu bailamos am vazut o propunere.si e acelasi cu numarul 😀
    oricum stiai tu de cine vorbesti.
    p.s cunosteam un baiat in bv dar cred ca trebuie sa mai creasca… pentru tine[la ani adik ]

  8. @Ionut: Pai…vreau si nu vreau:))
    @Koodoo: Tu cavaler de onoare cel mult:P
    @Maya: Imi imaginam eu ca la articolul ala ai vazut ceva lucruri dubioase:-„:)) P.S.:Tu faci pe petitoarea pentru mine?:))

  9. aham.sa stii ca ma pricep ;;)
    baiatu asta vazuse poza cu tine.dar nu prea cred ca va potriviti 😛
    btw am dreptate?merg acele lucruri dubioase?:d

  10. Uof… si tu mi-o iei inainte!
    N-am prins niciodata buchetul, desi am tot fost la destule nunti in ultimii 3 ani. 😦
    Nu ca as avea cu cine sa ma marit, dar poate daca prind buchetul, o veni el printul…

  11. :)))
    ce intelegi tu cum vrei
    a vazut poza cu tine si i s-a pus.[ce urat suna]
    va prezint cand trec prin bv….;;)
    chiar…sa pui o descriere a lui prince charming sa vad dc e in standarde 😀

  12. @Ada: Nu vreau sa promit ca te las pe tine prima:P Si cred ca la mine se aplica acest „prind buchetu’, vine printu'”:)) Adica asa sper.
    @Andra: Acuma sa nu-ti imaginezi ca-mi doresc sa ma marit la douaj’ de ani. Am si eu o facultate de terminat, o tinerete de trait:)) Dar nici „NU” nu i-as zice printului pe cal alb:P
    @Maya: Eu credeam ca i s-a luat, adica nu i-a(m) mai trebuit:)) Bai, nu vreau sa-mi iau copchii de crescut (ce arogant a sunat asta), vreau doar numarul de telefon al fotografului aluia superb8->:)) Dar de vrei descriere ca vad ca esti tare interesata de jobul de petitoare gasesti aici: Cenusareasa, caut Fat Frumos. Part II.si ca sa convingi baiatu’ ca o nebuna ca mine merita osteneala da-i sa citeasca Fara masca. Pentru ca asta e pachetul cu care vin:))

  13. Viorel, pana m-oi marita eu…probabil te-nsori tu inaintea mea:)) Faci referire la fotograful superb?:)) Sunt atat de entelijenta incat nu stiu cum il cheama:”>:))

  14. @Viorel: Necasatorit e clar ca m-am uitat de are verigheta ori ba:P Si da, aia e optiunea mea in vederea aflarii faimosului numar de telefon:”>
    @Maya: Hai ma ca 19 ani nu-i asa rau:)) Eu fac 20 de abia in noiembrie:))

  15. @Hubba Bubba – ai vazut ca știi:P si cel de 19 ani…hmm il crești cum vrei tu !
    @Maya iaute unde era Cupidon ascuns, dacă iti iese trebuie sa fii si nașă 🙂 apoi treci la următorii 😛

  16. La 19 ani deja l-au crescut ma-sa, baietii din gasca si fostele suficient de bine sau prost incat eu nu am mari sanse de schimbare.
    Da, Maya insista sa faca pe petitoarea aici, dar eu deja am nasica programata:D Eventuaaaal…imi pun doua perechi de nasi ca sa o pot include si pe Maya:))

  17. e crescut bine.ca l-am crescut eu :D..si il daca ai vreo problema rezolvam.
    singurul defect[zic eu] e ca ii gelos..
    nu tin sa fiu nasa .dar sa stii ca el imi va fi cavaler la nunta..si tu cu el daca este sa fie 😛
    @viorel: nu mai am cereri..momentan.dar cine vrea e binevenit (a):P

  18. Ooo, daca e gelos nu ma supar, se va supara el ca-s eu si mai geloasa si posesiva:)) Deci astept…ce astept? Verdictul?:)) Cre’ca pan-atunci mi se si-nsoara fotograful:))

  19. [O sa trebuiasca sa dau delete la toate comentariile legate de fotograf daca reusesc sa fac rost de numarul lui, al fotografului adica:))]
    Maya, fotograful ala…e superb, intelegi? Nu e genul scos-din-revista dar a reusit sa ma faca sa tanjesc, ravnesc, oftez, suspin tot weekendu’ dupa el. Bai si ce ma oftic ca nu i-am cerut numarul de telefon. Indiferent daca aveam sau nu sanse:))

  20. H@ubba Bubba – Hmm mahi sa fie sigur este fotograf si nu altceva ? 😛
    Maya – pai ma bag si eu daca tot vrei sa faci cariera din treaba asta, ia sa vedem ce prietene frumoase ai 😛

  21. saracul om ..cred ca sughita acum.tu fata..ma interesa ochii,parul..chestii de genu..cum nu ii facui poza?
    il dadeam in urmarire
    @viorel:am 2 prietene si sunt luate deja.in rest nu prea ma inteleg cu fete.imi pare rau sa te dezamagesc dar eu cunosc baieti multi :-??

  22. Ciudat, si eu is mai mult prietena cu baietii decat cu fetele. Poate o fata doua i-am gasi lui Viorel dar el de unde e, din Bucuresti?:-s
    Paaaaai..dracu’ stie ce ochi avea, cred CA CAprui, are par scurt, e brunet-saten, nu foarte-foarte inalt si vine in echipa cu inca doi baieti buni:>:)) Si si si prefacandu-ma ca fac poze tortului, am incercat sa ii fac si lui, dar nu stiu ce a iesit, urmeaza sa-mi dea frate-meu pozele… Chiar ii ziceam lui Viorel, sunt sociopata, nebuna, demna-de-internat-la-spitalul-de-boli-psihiatrice pen’ca mi s-a pus pata pe superbitatea aia de baiat?:))

  23. Eu ? bucureștean, asadar săriți fetelor din București ! ( ușurel sa nu ma sufocați ! ) sunt…tanar ( inca mai am par in cap ) si neliniștit ( dar mai bun ca serialul de la tv ).
    All inclusive God Damn it 🙂

  24. daca tu vrei e al tau.fii posesiva 😀
    si de maritat …cred ca toate vor[eu nu vreau…de fapt mi frica si de idee]
    @viorel:in bucuresti se gasesc fete de toate soiurile,culorile:D si cred ca acolo mai stiu si eu cateva.
    curand imi fac firma de petit ..pe persoana fizica:P

  25. As vrea, vrea, vrea eu.
    Maya, e normal sa ne dorim sa ne casatorim, sa avem un sot/ o sotie care sa ne iubeasca, sa avem o familie, cred ca e in ADNul nostru asta:))
    Si ia zi, taxele-s mari pt servicii?:))

  26. Mayaaaaaaaaaaa!!!!!

    Pentru mine ceva? Ai? Ca io-s rea si pretentioasa, mai ceva ca asta mica! 😀

    (nu mai trebuie sa zic asta, ca ii dau exemplu prost si imi fac si reclama negativa… bad Ada!!!! 😆 )

  27. Ce-i aicea ma? Eeeeeh, auzi la ei[-( :)):))):)))
    Nu e site de matrimoniale:)) Bad Ada, bad!:)) Uite, Ada, si Viorel e din Bucuresti, gaseste-i lui una si-ti gaseste si el tie:))

  28. @Hubba Bubba: good ideea ia sa facem noi un site de matrimoniale 🙂
    Hmm nu te pricepi la cupidon, auzi eu sa caut pentru Ada ea pentru mine, pfff pai da nu e mai simplu sa iesim noi la cafea ? ce atatea cautari ! 🙂 hmm de ce esti rea Ada 😦

  29. @Viorel: Ba da, ar fi mai simplu, intr-adevar, dar eu nu ies cu necunscuti… cand am facut asta, de i-am cunoscut live pe „gunoieri” eram gasca mare.
    Si nu sunt rea… decat cu cine merita! Tu deocamdata nu m-ai suparat, deci e ok, relax! 🙂
    Si zi dom’le exact cat 26-27… Ca-Conteaza … cam pe acolo am si eu… be more specific! 😛 (am cetit la tine!)

  30. @Ada: Pai asta cu necunoscuţi e relativa treaba, eu sunt relaxat vroiam sa vad insa in ce situaţii apare răutatea ( am inţeles nu trebuie sa te supăr…prea des :P) , in 10 zile 27…

  31. fara taxe hubba.se ocupa statul de astea.
    acum serios am vazut la tv ca in alte tari se fac de astea din generatie in generatie.se pastreaza dosarele pretendentilor.
    @ada :in bucuresti stiu multi baieti.deci mi-ar fi usor.numai sa stiu ce doresti.desi am observat ca semanam nitel.asta mica creste si se face si ea rea 😛
    @viorel:facem si cu asociat.desi virtual mie imi pare greu.mai ales ca putini stiu ce vor.p.s esti balanta ?:D
    O sa facem chat aici :))

  32. Viorel, cu tot respectul, nu vreau sa ma injuri, insa nu stiu daca poti face fata unei scorpii precum e Ada:))
    Maya, faceti chat, da’-n dezavantajul meu. Voi va gasiti potarnichii acolo in jegosenia aia de (nu-mi cer scuze pentru asta:P) Bucuresti si ma lasati singurica in orasul meu minune. A-ncercat azi un coleg sa-mi faca un fel de…sa-i zicem cunostinta cu un EL si mi-a stricat ziua. Cred ca nu-s tocmai genul care-apeleaza la matrimoniale:)) Si nu ma mai fa mica, nu-s decat la inaltime, c-un metru si-un zambet, ca-n rest sunt fata batrana:)):)))

  33. @Hubba Bubba: sa stii ca sunt rezistent ( zic eu ) ce compliment i-ai facut lui Ada 🙂 foarte tareeeeeeeeeeee 🙂 😛
    @Ada : deci la început ai recunoscut si tu ca esti rea acum cica esti o scorpie …mahi sa fie dar ce ai făcut de ai asemenea reputaţie 😛
    @Maya : vezi e la căutare poate sa iasa ceva money de aici…eu zic ca e de viitor treaba. Da balanţa, de ce ?

  34. Pai e compliment sa-i spun ca e scorpie, ea nu se supara, stie ea ce vreau eu sa zic:P Vio, Ada e scorpie pen’ca e scorpion:D
    Cred ca Maya vrea sa vada si cum stati cu compatibilitatile astrologice:))

  35. @hubba:eu nu sunt din bucuresti tu.desi pe aproape…dar sunt [rari] oameni de treaba pe acolo.de fapt in zona asta sunt multi ……[nu scriu ca e urat].chiar acum iara..din nou..canta de alea de jale fara numar.
    btw ma intreb cum in orasele astea de la brasov in sus de ce nu prea se asculta manele.adik eu nu am auzit.
    daca e cu compatibiltati astrologice cica gemenii[zodia] sunt perfecti[probat si de mine],capricornii[buni si astia] si daca vreti de aia incapatinati taur sau berbec ;;)
    @viorel:si eu :D..dar nu imi dadeai impresia a fi ..de asta am intrebat.

  36. @hubba: Hey hey lasa-ti Bucurestiul in pace, pai logic ca aici vine toata lumea de peste tot si de aia suntem cum suntem….toate specimenele rare aici buluc, dar nu sunt nici asa de rari oamenii ok 🙂
    I-am spus deja lui Ada cum ma inteleg eu cu scorpionii
    @Maya: dar ce zodie credeai ca sunt ?:)

  37. @Maya: Mereu am impresia ca esti din Bucuresti. Dar mi-am amintit: Pitesti sau Ploiesti, nu?:)) Si-n Brasov se asculta manele, stai tu linistita:-j Numa’ ca nu pe Republicii, pe unde majoritatea turistilor trec:P
    @Viorel: Mai, recunoaste macar ca Brasovul meu e mult mai frumos decat Bucurestiul tau:P
    @Ionut: Dadada, ma-tri-mo-ni-a-leeee! Si tu singur, Ionut? Welcome to the club:P
    Bai, cred ca tre’ sa facem o rubrica ceva p’aci, ca deja din ce in ce mai multa lume devine interesata:))

  38. eu nu am stat pe acolo.de fapt am stat prin multe cartiere si nu am auzit manele.sau sa mearga vreunu cu masina si cu maneau la maxim.ti-am zis de unde sunt ?:-s …asta era secret
    auzi tu nu imi fura ideea de firma acum 😛

  39. Ba sunt si prin Bv, poate mai putini ca-n Moldova, dar sunt:p
    Tu, eu nu-ti fur ideea, iti dau tie toti banutzii castigati [de parc-ar iesi mai mult decat pt o caramea:))], ma gandeam sa fac un …post, sa vina fiecare cu reclama+pretentii si vedem ce iese:>:)):)))

  40. ce moldova bre ?:)))
    ca eu nu stiu cum e acolo,….e cam departe de mine.sa cante fara numar..nu ma doare
    @ viorel: am cunoscut cativa baieti in zodia asta.si erau groaznici si plictisitori :D..doamne da curios esti

  41. Impartiti carameaua, copii:))
    In Molodva e maximul fenomenului de manelizare, ce naiba, nici macar atata nu stii?:))
    Mnoh, facem un post cu matrimoniale, da ori ba? Desi ma vor huidui fanii:)):))

  42. @Hubba: It is your blog it’s your choise , oricum ar fi interesant 🙂
    @Maya: mama lor de baieti, fac reclama proasta la zodia mea ! no way !
    Daaaaaaa sunt foarte curios… 😛 🙂

  43. Pai mai, nu vreau sa-ti iau painea de la gura:))
    Pai ma gandeam odata la un nume gen Smart, funny and … girls? Lung, stiu. Emblema avem, am si cod html la ea:P Arata fain;)

  44. O sa fiu rea si o sa zic ca nu cred in asa ceva.
    Pentru ca din cate am vazut eu, unele din alea care nu prind buchetul se marita inainte (ca se duc repede repejor si unele deja logodite).
    Insa tot din cate am vazut, alea care au prins buchetul totusi se marita o data si o data. Priveste partea buna a lucrurilor: la cat mai multe nunti mergi (prinzi sau nu buchetul) inainte de nunta ta, cu atat a ta va iesi mai bine, ca ai experienta si idei.

    Strang bani, strang. Mai ales daca faci nunta la Brasov. :))
    Si sa cante Meneaito minim de 3 ori sa ma sparg in figuri pe ringul de dans. =))

  45. doamne, m-am speriat pentru o secunda. N-aveam pantofi, rochita, blanita… ce ma faceam? of… acum parca mi-a mai venit inima la loc, cand am vazut ca totul ti se trage doar de la un buchet. Pai, cum sa iti explic io, fara sa imi dai cu flit? Sa stii ca chestia cu buchetul este adevarata, numa ca la 2 din 20 de prietene a functionat.Sper sa fi tu a treia persoana. 😀
    Daca mai lipsesc un pic de pe aici, parca vad ca citesc ceva de genul: stire, stire… vine barza 😀
    Concluzie: trebe sa intru mai des.

  46. Pingback: Baieti, fete aveeeem! « Hubba Bubba's Blog

  47. @Invatatorul: Oare cati au gandit asta?:-„:))
    Sufletico, clar tre’ sa vii mai des, eu, chiar daca tu nu vezi, trec zilnic pe la tine, desi tac si nu zic nimic:P Insa fetelor, DianaEmma, Sufletica, sunteti niste uracioase, visele nu se spulbera! Mai ales ca nu e o chestie irealista, deci nu-mi faceti asta:))

  48. Hai, „Casa de piatra”. Ce nenorocit norocos! Inca unul care s-a dus si nu-l mai putem scapa…
    Condoleantze pentru el… „Casa de piatra!” tzie.

  49. Pai cum prea devreme? :-w
    Mi-am si cumparat costum pentru ca am zis ca merge la fix. Il port la nunta ta pentru ca m-ai invitat tu, dupa care il port si la nunta mea… ca poate cu ajutorul tau, al Mayei si cine mai era implikt, ma insor si eu… si va invit pe voi la nunta mea. 😉

  50. Mai, Fat Frumosul meu ii la un tzar distanta…deci mai asteapta putintel ashea:)) Mai bine fa tu nunta primu’ ca sa-ti pot fi domnisoara de onoare si sa prind buchetul:)) Cre’ca-s obsedata:))

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.