Baieti, fete aveeeem!

Nu stiu cum sa va zic dar…deschidem rubrica de matrimoniale. (Fanii care huiduie in momentul asta sa… sa… sa ne recomande prietenilor lor). Eu una urasc sa mi se faca lipeli, sa incerce cineva sa ma cupleze si chestii gen, deci inteleg ca o sa fiti putin reticenti. Insa la postul de dinainte o gasca mica (eu, Maya, Viorel, Ada, Ionut) a inceput nebunia cu matrimonialele si mai in gluma, mai in serios ne-am gandit sa facem niste fapte bune. Ca zau ca mi s-a trezit chefu’ de nunti si am o rochie tare faina demna de o domnisoara de onoare. Plus ca tre’ sa-mi completez colectia de buchete de mireasa prinse. Si cel mai important : tre’ sa dau de superbitatea aia de fotograf !

Asadar, purcedem :

De vrei sa-mi arunci buchetul de mireasa sau sa-i arunci Fatului meu Frumos jartiera (albastra sa fie !) si daca esti un om serios, dar suficient de infantil sa te alaturi gastii deloc-intreaga-la-minte atunci :

  • Da-ne un comentariu si spune-ne cum te numesti, cati ani ai, de unde esti ;
  • Da-ne detalii despre pachetul tau all-inclusive (Adica zi-ne doo vorbe despre tine, sa vada omu’ ce ai de oferit.);
  • Spune-ne ce mofturi, capricii, dorinte, cerinte ai. (Adicatelea cum vrei tu sa fie Ileana Cosanzeana/ Fat Frumos. Cerinte realiste, da ?).

Sau daca ai prieteni/ prietene pe care le crezi potrivite pentru oamenii de pe aici, da-ne un ghiont, ceva.

Hai, nu fiti uraciosi, o sa fie funny si poate ne-alegem c-o nunta.

V-am pupat, bafta la agatat !

P.S.: Daca va cuprind emotiile si va ia cu lesin si va paraseste curaju’, va dau cu otet pe la nas de nu va mai trebe toata viata! Am zis!

205 gânduri despre “Baieti, fete aveeeem!

  1. De-as avea o tigara, poate mi-as face curaj sa va dau voua curaj postand ‘anuntul’ meu:))
    Hai, fie, chiar si fara:
    -Asta ofer- https://pompilia.wordpress.com/2009/09/06/fara-masca/
    -Asta cer- https://pompilia.wordpress.com/2009/05/16/cenusareasa-caut-fat-frumos-part-ii/ (Asta-i cam nerealista).
    Bine, pe scurt: Nu pot sa va zic pe scurt ce ofer si CE CEr. Zau. Poate-mi fac curaj mai tarziu.

    @Ionut: logic ca participati si voi. Pe voi ma bazez in primul rand, pentru ca ma tem ca nu se baga nimeni:-ss
    Pt. Maya: Sa nu te superi pe mine, dragutzo, pentru ca ti-am suflat postul de petitoare, oricum tu esti petitoarea principala, directorul general, sefa sefelor:*

  2. Pentru ca Pompilia m-a provocat (doar pentru asta) si m-a gasit si intr-o buna dispozitie am decis sa fac eu deschiderea sezonului de matrimoniale. Pentru cei care nu stiu cum ar trebui sa sune un anunt am pregatit un exemplu 🙂

    „Buna, ma numesc Rhenus, am 1,86m, sunt relativ slab dar atletic, cu un spirit de competitie puternic dezvoltat, nascut in zodia taur, intr-o minunata zi de primavara, alerg mereu dupa „cai verzi pe pereti” si imi place natura. Cauta o partenera cu interese comune, adica sa caute si ea „cai verzi pe pereti”, preferabil din romania, cu abilitati innascute de a observa subtilitatile mele.

    Pentru detalii ma gasiti la adresa mea, daca o ghiciti sau la numarul meu de telefon, daca ghiciti toate cifrele ce urmeaza dupa 073xxxxxxx”

    PS: sper sa nu ma ia cineva in serios :))

  3. Rhenus, multumesc mult pentru ca ai postat, inseamna mult pentru mine sa fiu sustinuta, pntru ca poate iese ceva pe bune din joaca noastra:p
    Eu sper sa te ia fetele in serios. Fetelor, mailu’ lui il am eu, deci sariti:)) Si-l recomand, e un baiat fain;) Rhenus e din Cluj, a uitat sa va spuna. Cluju’ e un fel de New York din punctul meu de vedere, acolo ar trebui sa fie distractia si baietii buni:))

  4. Respectam principiul cine propune iese in fata si scriem:
    Ionut, 22 ani, originar din zonele muntoase ale Argesului, stabilit fortat de imprejurari in Bucuresti.
    La partea cu oferitul… curajul scade sub limita si nu mai pot sa zic decat ca-s student, caminist, viitor inginer (creier tocit si distrus), alcoolic dupa unii, muncitor(ca doar am si job..) si prea putin tocilar judecand dupa numarul actual de restante.
    Ce se cere?
    Una bucata fata, mai putin vorbareata (vorbesc eu suficient de mult) insa nu prea mult ca nu vreau sa stau cu mutu-n pat, inteligenta dar nu prea :)) .. sa nu ma faca ultimu’ din doua vorbe, frumoasa dar nici prea :)) , sa nu fie ,vb lu’ Margineanu’ „biblioteca pentru toti”, plina de bani.. din astea.. Lamurit?
    Am dat tonul, dupa Rhenus, gata acu’ bag capul la cutie..

    PS: Astia care veniti de la mine, manuta sus sa stiu sa ma laud si eu cu o lipeala buna… ca pana acu’.. vai de mama lor!

  5. Buna dimineata, dragii mei! 🙂

    Tin sa-i transmit pe aceasta cale lui Viorel ca nu ma supar daca mi se spune scorpie. Sunt obisnuita si cu calificativul de ciudata, interesanta si dusa cu capu’. 😀 Deja sunt complimente! 😉

    Ce cer este aici: http://thoughtsbyada.wordpress.com/2008/10/27/barbatul-ideal/

    Ofer cam asta: http://thoughtsbyada.wordpress.com/2009/01/29/un-adevar/
    http://thoughtsbyada.wordpress.com/2009/02/04/de-ce-nu-mai-vreau-sa-fiu-mama-ranitilor/
    http://thoughtsbyada.wordpress.com/2009/06/13/dialog-cu-inima/
    http://thoughtsbyada.wordpress.com/2009/07/16/vis/

    Pentru alte informatii, exista pagina de about me si pagina care descrie zodia. 😛

    Draga mea Hubba… iti spun eu, ca dupa ce vor citi recomandarile… vor fugi toti mancand nori! 😀 😆

  6. @Ionut: Tre’ sa se manifeste cumva anumeee?:P
    @Ada: Fata, da’ ai venit cu artileria grea:)) Va zic, baieti, nu-i fata mofturoasa, are doar cele 18247 de cerinte pe care le-ar putea cere orice fata normala:)) Si e o bucata…de nepretuit. Ca doar nu degeaba-i scorpiutza de a mea:P

  7. Se poate sa lipsesc eu de acilea? 😆
    Deci!Bruneta,20 de ani(aproape),stabilita in Madrid,1.63m,negativista,simpatica,mereu zambitoare,caut Fat Frumos sa ma aduca in Romania si atat! 😆

  8. @Hubba Bubba: Noooooo… nici n-am multe pretentii! 😆
    Hai ca am fost generoasa si am pus la oferta mai mult decat la cerere. 😛 Sarumana oricum pt reclama!

    Vad ca sunt multe fete care-si doresc maritis si sunt mici, incep sa ma ingrijorez… 😀

  9. @Hubba : sa vezi acuma ce de vizite o sa ai de la nenea gogu pe matrimoniale 🙂
    hai sa fie intr-un ceas bun, si daca cineva prin intermediul acestui post ajunge printr-o minune la altar..atunci vreau si eu sa vin la nunta aia. Aşa ca aviz amatorilor nu uitaţi sa mă invitaţi si pe mine la nunta/botez !

    @Ada: cam multe de NU pe acolo…dar nu e nimic exagerat e de bun simt. Hmm eu chiar de 2 săptămâni m-am lăsat de fumat 😛 Si la partea cu libertatea intr-o oarecare măsura iti dau dreptate, nici eu nu am nevoie de cineva de care sa imi controleze viaţa poate de cineva cu care sa o împart.

    Deci sa mă prezint si eu : http://whoisthisboy.wordpress.com/2009/08/15/organizez-concurs/ sau despre mine http://whoisthisboy.wordpress.com/about/

  10. Unde-s multe, tu Ada, ca-s io, tu si Child care oricum are boifrend:)) Nu ne dorim maritis! Desi n-ar strica nici ala putin mai incolo asa:))
    Viorel, sper sa nu-mi vina agramati de la nea Gogu, ca disper, zau.

  11. Mai, dar ce il cautati toate pe barbatul ideal? Compromisuri nu puteti sa faceti?… deja avem cateva propuneri…sa analizam, partea feminina evident, in partea cealalta.. nu ma bag . Deci:
    @Ada. Ce ceri.. mi se pare echitabil, e normal ca oricine sa ceara atentie si simtire si sa nu doreasca posesie. Am impresia totusi ca pui foarte mult accent pe detalii si asta nu mi se pare sanatos ca duce la certuri din alea mici care nu-si au rostul si pe care eu, spre ex, nu le suport. Peste toate am impresia ca vrei si un pic mai mult romanitsm, mult prea greu de gasit in zilele noastre.
    Ce oferi… cam zgarcita in informartii, un mic interviu si cateva randuri pe blogul personal. Cam ce am inteles din toate astea adunate.. esti inteligenta, frumoasa, iti plac weekendurile relaxante cu prietenii si iti place Barcelona. Oferi masina, drept ce se castiga greu :)) si astepti cu nerabdare sezonul 6 din Lost.

    @Hubba. Am impresia ca ai inca un stop de copilarime in tine. Treci foarte usor de la o extrema la alta si pari cam mofturoasa. Nu ceri prea multe.. decat pe Fat-Frumos :)) Ai grija e foarte greu de gasit. Cel gasit o sa fie foarte fericit, pari mai „dragastoasa” de fel…
    La oferta e mai complicat… Imi lasi impresia ca ofei multa „nervozitate” si iti trebuie pe cineva foarte rabdator (lucru de care dau dovada, ai grija 😉 ). Iti cam place rasfatul dar nu dus la extreme. Felul cum scri imi arata ca esti foarte deschisa la minte si destul de greu de prostit :)). Bun, deci am spus si de inteligenta.. aa ramane frumusetea. Nu am vazut poze, nimic insa sunt singur ca intr-o tara in care fetele sexy abunda tu nu esti mai prejos, mai ales brasoveanca la Stiinte Economice…

    Pfoi cata analiza, m-am uimit ;). Chiar daca am fost poate rautacios, nu o sa-mi cer scuze :)) asa sunt eu ceva mai direct, si cam lung la vorba

  12. Ionut…in primul rand..eu si Ada ne asemanam tare mult, suntem amandoua scorpioance cu ascendent in Varsator si chiar daca nu crezi in chestii d-astea, sa stii ca-s adevarate horoscoapele:))
    Apoi…Mai intai ii iau apararea Adei, o fi ea exagerata cu storsul tubului de pasta de dinti de la capat, dar asta e, fiecare om are fixurile si chichitele lui. Daca ajungi sa locuiesti cu cineva si face lucrurile total opus de cum le faci tu, o sa vezi ca nu-ti prea convine.
    Si sa ma apar si eu: poza cu mine ai la pagina de About, nu-s deloc romanca, facand comparatie intre ce se zice despre ele si cum arat eu:))
    Asa…eu am 20 de ani imediat dar nu sunt schimbata cu mult prea mult fata de varsta de 15 ani, deci clar, sunt extrem de puerila, am nevoie de un Fat Frumos matur care sa ma salveze:)) Insa garantat o sa-l fac cel mai fericit om in viata! Desi o sa-i scot multi, multi peri albi pentru ca asa-s io! Si da, imi place rasfatul, si da, il astept pe Fat Frumos, si da, sunt perfect constienta ca vine greu dar…orice lucru bun se lasa asteptat, nu?;;)

  13. P.S.: A si…Ionut, in acel „Fara masca” am pus foarte mult accent pe defecte, pe lucrurile simple care tin de mine, in niciun caz n-am evidentiat calitatile mele. Ca ar fi fost articolul de maxim 5 randuri asa:)))

  14. Da? si eu ca Varsator cum ar trebui sa fiu?
    Am vazut si poza, mi-a placut. Sunt sigur ca ai si calitati, dar in 5 randuri? .. wow eu nu am ce sa spun nici in juma’ de rand :)).
    P.S.: nu-i nevoie sa iei apararea nimanui ca nu v-a atacat nimeni. Daca mie imi plac micutele voastre obsesii? Pai in definitiv… astea va fac mai feminine, astea si…
    Una peste alta, ocupat fiind de ceomentariul anterior am uitat sa mai plec la job, drept pentru care astazi.. concediu

  15. Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca fac 5 randuri bagand la calitati niste defecte pe care eu le vad precum niste calitati, gen incapatanata, rasfatata bla bla.
    Stai linistit, si eu am ‘uitat’ sa merg la restante luandu-ma cu…leneveala:))
    Varsator? Oh, shit!:))

  16. @Viorel: About l-am citit de ieri, citesc si celalalt post si revin cu impresii.

    @Ionut: Voi varsatorii sunteti niste visatori, iubiti libertatea cu orice pret si sunteti sufletisti si un pic labili psihic. Per total, sunteti oameni buni! 😀

    Nu sunt zgarcita in informatii, mai sunt o gramada de posturi din care se desprinde cate o trasatiura, dar insemna sa fac pomelnic si sa tot bat la poarta moderarii non-stop. N-are rost. In destule lepse preluate am dezvaluit mai multe. Oricum, mie mi se pare ca sunt ca o carte deschisa, nu stiu de ce zici tu ca sunt zgarcita in informatii. 🙂

    @Hubba Bubba: Varsator… e my prince charming… de care ti-am povestit eu cate ceva. 😀 Damn!

  17. @Ada: nu stiu daca poti din cele 2 posturi sa iti dai seama de prea multe, dar si in alte posturi spun ceva despre mine, oricum daca ai întrebări shoot 😛

  18. @Ionut: Enjoy your day! 🙂
    Spun din proprie experienta, am un var si o verisoara varsatori, si amandoi au niste scapari de-astea ciudate, de zic eu ca-s labili. Dar asta nu e ceva rau, relax! 🙂

    @Viorel: Mi-am dat seama, esti funny si vesel si pozitiv, e foarte bine! 🙂

  19. o initiativa extraordinara…sa ma invitati si pe mine la nunti ca am chef de distractie 🙂 apropo ar trebui sa publicati si pozele celor care se aboneaza la serviciul de matrimoniale 🙂

  20. @Hime: daca vrei la nunti trebuie sa aduci lume pe aici ca sa avem si nunti 😛
    Poza cred ca nu este relativa, hai sa vedem daca exista compatibilitate in modul de a gandi…si apoi cu siguranta vine si poza…nah nu poti acuma sa le ceri sa puna toti un poster aici, poate unii au deja pe blog.

    @Hubba ; in calitate de gazda , am o propunere pentru acest post, sa punem nişte melodii asa de inspiraţie ce zici ? preferinţă mea este :
    http://whoisthisboy.wordpress.com/2009/08/11/carlos-baute-marta-sanchez-colgando-en-tus-manos/

  21. @Ionut: Varsatorii au dosar penal la mine:))
    @Rhenus: Ma bucur ca-ti place, eu o astept si pe MAYA!
    @Alex’andra: Nu, nu, cred ca Child se descurca singurica daca vine-n Romania, ideea e sa vina! Am eu o camera libera si am nevoie de o fata simpatica in gazda:)) Care sa stie sa gateasca!:P
    @Hime: Da, da, daca tu n-ai nevoie de lipeli, lipeste-i pe altii.
    @Viorel: Ma gandisem si eu sa pun ceva muzica sa-nveselim atmosfera dar am lasat-o balta pen’ca suntem noi suuuuficient de veseli:P
    @Ada: Mai, fata, oare de ce nu m-am gandit eu sa te cuplez cu frate-meu? A, da, pentru ca iese cu scantei:))

  22. buey da vorbareti sunteti:D
    chiar…am o curiozitate.asa e ca varsatorii au 2 fete?…sau e doar o chestie la cei pe care ii cunosc eu?
    pe langa aceea descriere scurta ati scrie o piesa preferata,o intalnire,defecte si calitati….ca descriere dupa moaca vedem in poze.
    in rest nu mai gandesc clar…mi somn
    btw cand se face greva sa stau si eu acasa ?:D[scuzati offtopic]
    @hubba:o da ..ce calitati am :)))….tu esti sefa [fara sefelor].si pe viorel il punem asociat sau director…are la alegere

  23. Ma, nu stiu daca varsatorii au doua fete, eu n-am vazut a doua fata:)) S-o-ntreb pe prietena mea, ca e maritata cu unu’:)) Da’ tu esti la scoala sau ce?/:) Maya, tu ocupi postul de petitoare principala, am zis!
    Te primesc, te primesc, dar…eu vreau pe cineva in gazda, sa aiba cine sa-mi gateasca:)) Nu stii o fata de treaba, de treaba, atat de de treaba incat sa moara de cat e de treaba?:))

  24. am auzit eu prost sau se prevedea greva generala?ca de aia vreau si eu
    acum sa plang..am fost la dentist ..si mi-a chinuit tanti o masea :-s.acum pot fi zana maselutza:)))
    @viorel:se poate,daca te descurci cu atatea 😛

  25. wow cata vorbarie.. hai lasati deoparte treaba cu varsatorii ca ma bagai in sperieti, nu mai ies din casa ca ma aleg si cu dosar penal pentru port de personalitati multiple…
    Deviati de la subiect… vad ca n-a mai sarit nimeni…

  26. Cat am asteptat eu rubrica asta de matrimoniale. =)) Nu stiu exact de ce, dar prevedeam asta (nu neaparat la tine pe blog) si eram curioasa de ce o sa iasa.

    Si mie mi-e trezit din iulie cheful de nunti, si nu mai am sperante ani buni la vreo una… ca eu aproape cunosc numai oameni din astia care nu vor sa se casatoreasca (uite cine vorbea =)) ). Si na… vreau sa mai trag un meneaito.
    Rochie am si eu… acuma luata de curand si e pacat sa stea in sifonier.

    Eu nu as da decat adresa… pentru invitatii. :))

  27. @Maya: Greva generala in invatamant? Da, se zvoneste de cand eram eu in clasa a 6-a:))
    @Ionut: Pai vad si eu ca n-are nimeni tupeu da’ ce sa-i faci?
    @horea: Multumim, multumim, nu cati pereche?:))) Sau macar trimite-ne pe cineva:))
    @DianaEmma: Mai…cheful tau de meneaito ma face sa ma gandesc la ceva…desi poate-i cam devreme si cam greutz da’…ce-ar fi sa tragem un chef?:)))) S-ar baga cineva?

  28. @Maya : tu esti la liceu ? Cum sa nu fac fata, fac fac.
    @DianaEmma : ma omori cu Meneaito asta 😛
    @Hubba : cand, unde, cine vine la party ? Ahh gata gata si facem si o chestie din aia ca la americani „5 minutes date” stie toata lumea despre ce vorbesc da ?

  29. Pai bine mahi…eu aici in calitate de asociat, director…incerc sa vin si eu cu o idee acolo si tu imi tai creanga 😦 😛
    Ciudat nu stiu daca este.

  30. ma omorati voi.greva generala adik peste tot ..nu in invatamint[acolo nu e nik nou].ce oameni
    nu sunt la liceu.sunt majora :(((((((((((((((..fir-ar

  31. Eu inca nu stiu daca sa scriu descriere sau nu. :))
    C-as scrie numai sa va sprijin.

    Si da, sunt obsedata de Meneaito. De dans in general. La chef ma bag.
    Numai sa ma anuntati locatia. 😀

  32. tocmai pt vecini facem galagie 😀
    si continuam aici sa chinuim pe fara numar :)))chiar….facem revu impreuna;;)[desi as prefera sa dorm atunci]
    no..eu vreau greva generala:D.ce-i?

  33. Maya… cum sa dormi de Rev ? 😛 Tu vrei greva, Diannavrea Meneaito, Hubba vrea chef,pai asta e post de matrimoniale sau de dorințe ?
    poate are cineva peștișorul de aur ? 🙂

  34. Suntem greu de satisfacut:))
    DianaEmma, nu cred ca facem noi chefu’ inainte sa pleci tu din Bv:))
    Mai, de Rev fiecare o sa isi doreasca sa stea cu prietenii, bla bla si e posibil sa nu fiu in tara atunci, desi sper sa fiu, asa ca mnoh…plus ca pana de Rev facem 2-3 chefuri ca popa:))

  35. asa tu.ca de vreo 3 ani am tot fost de nebuna de rev si am pierdut saptamini
    ma scuzati..reveniti la matrimoniale :)))
    azi ma intreba unu cand ma marit :-s

  36. Cre’ca:)):)) Am pus melodia pen’ca-mi place si tot ziceai tu ca trebe inveselita atmosfera. vad ca nu mai vine nimeni cu cereri si oferte, macar ne-am distrat!
    Maya, cand te mariti, buchetu’ la mineee, da?;;) Mnoh, ziceti…ne chefuim ori ba?:p

  37. Lumea vrea chef se pare, pai hai sa facem atunci.
    Care de pe unde vine? Gaeim ceva si mergem, ara prea multe intrebari ca se razgandeste lumea. Nu e atat de ceomplicat pe cat pare,… trebuie doar sa vrei. La cate chefuri din astea am participat….

  38. Multe greseli in comentariul anterior.. ma scuzati, doar ce cascam bne ochii dupa un somn de relaxare… si cand am vazut „party”.. mi s-au aprins toate beculetele

  39. 65 de comentarii din care doar 5% sunt anunturi :)) Huba, trebuie sa schimbi strategia, pune un premiu in joc.

  40. Koodoo, tu n-ai nevoie de anunt la matrimoniale ori ce?:))
    Rhenus, faza e ca lumea e timida si neincrezatoare in fortele noastre de combinari:))
    Ionut, nu facem chef pentru lipeli, ci sa ne simti ghini:D
    Maya, reala, reala, virtuala reusim singuri:))

    Maya e din Pitesti, Ploiesti, Koodoo, Ada, Ionut, Viorel, DianaEmma din Bucuresti, Rhenus din Cluj, restul nu mai stiu:)) Cred ca mai bine ar fi sa venim noi, provincialii, in Bucuresti, dar si mai bine ar fi sa vina Bucurestenii la cabana, la aer curat. Deci, deci?

  41. Hai cu neata! 🙂

    Deeeeeeeeeci! A vazut si ochiul meu ce ati scris in lipsa. Concluzia e ca ma bag la chef. Si chef la cabana, la aer curat, n-are rost in Bucuresti. Vad ca Ionut deja s-a abonat la Bubu a mea 😆 , e ok, mai am doua locuri! 😛

    Trebuie doar gasita cabana si stabilit weekend-ul. Poate vine si Rhenus asa in varianta asta, ca vad ca de Bucuresti fuge.

    Deeeeeeeci… we’re gonna paaaaaaaaaartyyy!!! 😛

  42. Deci clar la cabana la munte este cheful…e bun aerul de munte după baut… 😛
    @Ada al 3-lea loc il pot ocupa eu ? ( ce bine este ca ai permis yupiiii ), sau daca mai sunt doritori din Buc vin si eu cu maşina.
    Gata haideti sa facem propuneri de locaţii, eu personal as spune NU pe valea Prahovei. Eu propun Moeciu.

  43. Nu-ti fa griji ca mai revin eu pe acolo, nu trebuie neaparat acuma. =))
    Si eu mai vin de 2-3 ori pana la rev. :)) Ma duc mai des ca la mama.

    Si ca sa va sustin totusi, anuntul meu:
    Tanara, 21 de ani, Bucuresti, pachetul meu nu vine cu all-inclusive, dar sunt deschisa la negocieri, nu caut Fat-Frumos, de preferinta vreau zmeu cult, care sa vina sa ma rapeasca de la resedinta regala.

  44. Am uitat să spui ce caut 🙂
    So: pretendentul ar trebui să fie înalt (măcar 178 cm cât am io), să aibă simţul umorului, să putem discuta despre câte-n lună şi-n stele, să ştie să danseze (dacă nu ştie nu-i bai, îl învăţ io).

  45. @Hubba Bubba: Zi repede ce zodie si cati ani are fratiorul tau! 😆 Ca sa ma conving eu ca ar iesi cu scantei.

    @Maya: Te luam din drum. Ca sa nu mai fie confuza asta mica, Ploiesti, stiu eu! 😉

    @Viorel: Eu te iau la mine in masina, numai ca s-ar putea sa fie nevoie si de masina ta, ca sunt ceva oameni din Bucuresti.

    @DianaEmma: Ce varsta indecenta ai! 😛

  46. Copii, va cam faceti de cap ici[-( Vorba multa, bucuria…tuturor:)) Sunt prinsa in neste actiuni acusica, va raspund mai tarliu. Ada, 28 de ani are si e Gemeni si crede-ma, nu v-ati potrivi. Sunteti cu totul si cu totul diferiti. Si crede-ma, as zice ca va potriviti pentru ca o cumnata mai buna ca tine nici n-as gasi dar…nu e sa fie.

  47. @Viorel: Da, suntem niste bosorogi! 😆

    @Hubba Bubba: Gemenii sunt ok, cel putin fetele sunt super, singura mea prietena care nu m-a scos niciodata din minti e gemeni. Tu adu-l la petrecere si vedem noi! 😛

  48. @DianaEmma : pai ce comoara nepreţuita eşti daca vrea fratelo sa scape de tine asa cu orice preţ 😛 e ceva necurat aici… 🙂
    @Emmafantasy : welcome to the party
    @Ada : tu ai baston ? 😦 eu ma duc sa caut zilele astea 😦

    PEOPLE unde si cand mergem ?

  49. @ada:de unde stii?:-s
    va dau eu oferte si alegeti.dar sa nu ma puneti sa caut si sa nu mergeti ca vin si va bat la rand .eu zic sa fie in noiembrie .
    @hubba:damn.gemeni era perfect.dar am o optiune pt el:D..e mai micuta fata de el[cu 6 ani] dar poate poate 😀

  50. @DianaEmma; da da da sa înveţe… acum înţeleg situaţia, pai uite cum facem cand fratelo are chef de „învăţat” te invit la o cafea 😛

  51. Ok, ok, Koodoo, Rhenus si Ionut si cred ca si restul lumii vor la munte. Pai ma interesez de o cabana ceva si va zic ce si cum.
    Acuma sa vad in ce data gasesc cabana si in ce weekend punem chefu’.
    JASMIN, bine ai venit! Multumim de aprecieri si multumim pentru ca ne-ai prezentat oferta ta. Insa dupa cum vezi, golanii astia is prea ocupati cu chefu’, nu le mai pasa de gajici:))
    LOTUS, te astept, te astept.
    DianaEmma, multumim si tie de oferta:))
    EMMA, te inghesuie si pe tine intr-o masina si te iau baietii:P
    ADA, pe frate-meu NU o sa-l vezi la chef. MAi bine nu mentionam ca exista:))
    VIOREL, stai asa ca o luam incept, dupa ce gasim cabana vine totul de la sine.
    DIANAEMMA, fratele tau nu stie ca oamenii NORMALI invata pt restante si NU pt mariri?:))
    LOUIS, ce, ma? WTF?
    @DEFETE: Trebuia de la 17 cm, tu, nimic nu stii.

  52. @Hubba Bubba Eu trebuie să vin cu tot blogroll-ul după mine :)) Aşa că ai face bine să cauţi o cabană încăpătoare :)) Şi încă ceva: să nu fie pe 10 octombrie 😀

  53. Deci nu pe 10 octombrie. Ok:)) Daca gasesc pt weekendul viit e bine? Desi nu prea cred:-s Dar faza e ca daca dureaza prea mult mi se duce chefu’ de chef. Si evident k aduceti lume. Pentru ca o cabana e cam 5 bulioane. Cu camere. Plus mancare, bautura…tre’ sa fim mai multi sa acoperim cheltuielile. Deci da, aduceti lume, dar lume de treaba. Care nu distruge cabana la primul pahar de vin:))

  54. FITI ANTENE: Maine vorbeste o prietena de-a mea pentru o cabanutza, dar e posibil sa fie-n Moeciu, nu Bran, dar nu-i bai. Asa;;) Apoooi…VOI va ganditi la:
    -ce persoane aduceti; in principal nu veniti cu 15 oameni dupa voi si ideea e sa fie oameni ca lumea. Stiu ca suntem oameni frumosi, destepti si maturi, dar chiar si oamenii frumosi, destepti si maturi sar la bataie, lucru pe care nu ni-l dorim.
    -cu ce veniti pana aici; desi cred ca o s ava grupati si veniti cu cate unul cu masina;
    -muzica; se lauda Rhenus ca ne-ajuta dar e aiurea sa care el boxe tocmai din Cluuuuj; aah si sa se enunte aici pretentiile legate de muzica;
    -bani; poate aveti o limita a bunului simt:)) si buzunaru’ va e in criza, oricum daca ajungem la 30 de persoane sau mai mult reusim sa nu o scoatem la foarte multi banutzi.
    -ce mancati si ce beti; sarcina cumparaturilor, daca e sa cada pe mine, v-am spart:)) ideea oricum e sa enuntati mofturile, sa stiu sa nu va iau bere Carlsberg, daca voi vreti Heineken, desi v-ati sfatui ceva mai eftin. Va zic din start ca doamnele dau mai putintei banuti pentru ca nu E asa alcooliste ca domnii, sau ma rog, asa speram. Ada se va abtine de la bauturi alcoolice, da? Ca n-am Metoclopramid:))[De fapt am, da’ nu-ti dau:p]
    Daca mai e ceva de adaugat bagati aici. oricum cred ca mai vorbim pe mess si la tilifon daca chiar e. Eu sper sa gasesc pt weekendul viitor ceva, e toata lumea de acooord? Asa vine si Koodoo cu Oana, ca nu-ncep cursurile pana atunci:P

  55. @Hubba: daca vrei ma interes si eu maine de cabana la Moeciu ( nah ca a iesit unde am zis eu pana la urma ) weekendul celalalt pentru mine e ok. Nu am inteles ceva insa, cat stam acolo ?

  56. A da, uitasem:)) Pai mai…ideea e ca astia iau 5 bulioane sau 6 sau 7 cat te tine buzunaru’ daca inchiriezi de sambata pana duminica:D Si oricum ma gandeam k voi sambata dimineata la ora 5:)) porniti din Bucuresti, Bacau, mama voastra, ajungeti la cabana pe la 2-3-4 si incepem distractia pana duminica dimineata la 6. Dormiti 3 ore daca puteti apoi hââââş acas’ la voi:D Naspa, stiu, dar daca e sa mergem de vineri, ceea ce e obositor si pt voi, ca lumea lucreaza vinerea, oricum n-avem vineri noaptea energie sa ne zbantuim si ar trebui sa scoatem in plus niste bani care nu-s justificati.

  57. Asa…inca ceva…sa nu va prea imaginati ca apucati sa dormiti. Daca inchiriem o cabana ceva…sau pensiune mama ma-sii, o sa aiba sa zicem 4 camere. Mnoh, ideea nu e sa incapeti toti sa dormiti, ca veniti sa chefuiti nu sa dormiti. Si daca apucati sa dormiti 3 ore, sa nu va imaginati ca gasiti sa stati singuri sau doi in camera. Soferii vad ei cum se descurca cu oboseala:))
    Si da, da, daca vreti camera speciala de facut copii[xerox:))] va gasiti voi, desi zic ca oamenii cu pofte animalice sa-si ia o camera la hotel. Ca n-aveti 15 ani, in puii mei:P

  58. @Viorel: Pai nu m-as risca, s-ar putea dupa fratele meu sa stau numai in cafele, cine stie. =))
    Oricum, de data asta a scapat usor, am plecat de acasa fara sa ma fure zmeul… dar o sa mai fie ocazii. 😀

    @Hubba Bubba: Restantele si le-a luat… pe 10 a avut ultima. Deci el e asa… normal si ciudat in acelasi timp.
    Mie sambata spre duminica imi convine la orice data, Moeciu, Bran, ce-o fi imi convine ca e aproape de Brasov, ca si asa vin des la gazda me de aici, ca ma tot invita. Eu nu beau. Daca e cu dansat, distractie nici nu mananc. Putina apa cred ca s-ar gasi si pentru mine. Pat n-am nevoie, rezist 2 zile fara somn si are cine ma transporta dupa, dimineata. Pentru eventualele pofte animalice sunt deschisa la aer liber, tufisi, ceva, ce atata hotel. Muzica… dansez pe orice, nu fac mofturi, daca toata lumea se simte bine. Ce mai, eu sunt econoama la petrecerea omului. Nici nu o sa realizati ca sunt acolo. 😀

  59. Gata a ramas sttabilit? N-am mai prins discutii… dupa concediul de ieri, azi am recuperat, 14 ore-n cap de munca… maine la fel, sa strangem bani de chefuiala. Deci pana la urma… unde, ce, cu cine?.. si cu ce..+

  60. Deci daca vine gasca din Bacau, gata, ii clar…umplu portbagaju` la Bora cu alcool…si am portbagajul mare!!!
    Ma Gumitsa, dar tu crezi ca daca dorm 3 ore iese alcoolu’ din mine? :)))))))

  61. Buna dimineata!!!
    Deci voi ma omorati!!! Cu zile!
    Hubba Bubba, asa de tare mi s-a dus vestea? Adicatelea eu nu beau, da?! 😀 Na poftim, mi s-a facut si mie rau o data (de 3 ori) in viata si acuma ti-e sa nu ma pazesti?!!! Bine, eu o sa beau niste Bailey’s si mi-e de ajuns. 🙂
    Si nu weekend-ul aviator, ca are cununie civila al meu var si trebuie sa raspund prezent. In rest, e ok, bine ca stiu, sa nu toc toti banii, sa-mi ajunga si pt chef. 😀

  62. LA MULTI ANI DianaEmma!!!!! Sa fii sanatoasa, norocoasa, fericita, apreciata, iubita, frumoasa si sa fie totul asa cum iti doresti tu! 🙂

    @Koodoo: Alo, domnu’ e chef, e cu bautura, nu cu prezervative! 😛 N-auzisi ce zice asta mica? Cine vrea prostiutze, get a room! 😛
    Si eu nu fumez, par example, na! 😛

  63. @ DianaEmma: LA MULTI ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !
    Să ai o viaţă frumoasă, plină de iubire şi să ţi se îndeplinească toate dorinţele 🙂

  64. Prefer sa mi se spuna „ba” si nu pe nume…inaltimi si greutati nu conteaza, imi place vinul si persoanele care il detin. imi plac femeile ametite de la vin. deci daca se gaseste aici cineva destul de ametita de la bautura…o astept.
    si nu pot sa vin..ca eu muncesc, mi-ar fi placut:)

  65. Aoleu cat mi-a luat sa ajung aci´ sa mai zic si eu ceva!! Deci…ma gandeam….ca tot am vazut mai sus ceva de party…vin in Romania…”merjem” la munte…luam o cabanuta si dau de bauuut! Ce ziceti? Asa ne cunoastem si noi,toti 😀 ar fi mai ceva ca toate tampeniile „blog fest” draci baltati 😆 Si atunci,tu Hubba,poti sa te ocupi de lipeli :)) Ce comision ziceai ca iei? 😕

  66. @Rhenus: Atunci ne vedem la chef!
    @DianaEmma: Io-s si mai econoama, da-mi 1 litru de Pepsi si n-ai treaba toata seara. Da’ chestia e ca tre’ sa platim cabana care ne arde putintel la buzunar.
    @Ionut: Pai mergem in Moeciu, Bran, ceva de genul, adu pe cine vrei, dar vedeti cum veniti si cu cine.
    @Koodoo: Daca vii cu Oana, o pun sa te tina departe de bautura:))
    @Ada: Hai ma, ca glumeam, doar nu poti fi mai betiva decat Koodoo:)):P Tuuuu…tu nu poti weekendul viit, urmatorul weekend nu poate X-ulescu si tot asa. Pai la cununia aia pana la ce ora trebe sa stai? E cu bairam?
    @Koodoo: Tigari si prezervative ia-ti, ba!
    @Jasmin: Lasa, dragutzo, ca se descurca Koodoo, e baiat mare, sa bea mai putin:))
    @Giolly: Pai nu e sigur ca e weekendul viitor, matalutza si-n weekend lucrezi? Si mie-mi place sa ZIC „Ba”:))
    @Child: Pana vii tu in Romania ma imbat de 4 ori la chefuri:))

  67. @Hubba Bubba: Da, cununia e cu bairam, ca nunta propriu zisa va fi la anu’. Asa e la oamenii care se grabesc, vine bebelul inainte… iar nesuferitu’ de var-miu mi-a luat-o inainte!!! 😀

  68. Daca e sa vin, vin cu masinutsa mea J. dar multumesc pentru intentie. Si oricum n-am de gand sa vin singur 🙂
    @Hubba – pai eu credeam ca impartim totul la comun =). Iar Oana bea si ea cu mine, de obicei. Nu asa mult, dar admirabil oricum 🙂

  69. buey oamenilor trebuie sa ne vedem pt altceva nu sa ne imbatam.ca asa beti o sa va cuplati toti cu toti :))
    @hubba:tu fata eu dorm 5 ore pe noapte saptaminal si tu ma tii si week end treaza …btw..eu nu beau ;;)

  70. Of, Ada, cum ne-ncurci tu:))
    Koodoo, atunci pe Oana o punem sa plateasca precum baietii:)):))
    Maya, ce cuplat fata? Zbantuiala, aia e ideea. Nici eu nu beau. Decat suc:))

  71. @all: Sunteţi drăguţi cu toţii, zău.
    Mă simt ca acasă. (Întradevăr, sunt)
    Da` mie mii prea somn ca să mai ghicesc daca va fi vreo nuntă p`acilea.
    Dacă da, cert : vin şi io.

  72. Ok..?!
    Nu le putem dubla ? sau multiplica ?
    Vreau câte una la fiecare :>
    Poate nu/s singura care doreste un buchet sau o jartiera..
    Şi, de ce să fie jartiera albastră ? de nu roz ? Sau albul pur..
    Băi, voi vă ţineţi de şotii..
    @Hubba Bubba Ada : şi eu îs Scorpie..da` cum îmi da seama dacă`s ascendentă şi io în vărsător ? uh, sună atât de bine.

  73. Jartiera din cate stiu tre’ sa fie albastra si alba si pen’ca cica tre’ sa porti ceva nou, ceva vechi, ceva albastru si ceva imprumutat, chestia cu jartiera albastra poate fi chiar 3 dintr-o lovitura:P
    Scorpioanca de a mea? Oaisssss, deja ai crescut in ochii mei:)) Pai… intri aici http://www.eastrolog.ro/ascendent/calculeaza-ascendentul.php si selectezi acolo data nasterii+ora[din cate iti amintesti tu ashea:))] si gata ascendentul:D De unde esti? Din ce oras?

  74. Aşa târziu, maică ?
    Da`îmbătrânesc..Şi termin liceuu`. Şi facultatea.
    Da orice ar fi, io vin.
    Şi am să vorbesc cu Miresica sa-mi dea si mie buchetu`. Măcar aşa , un pic, să mă simt şi io bine.

  75. Ba nuuuuu! Cine vrea vine cu partenerul/partenera, nu e chef de lipeli, e chef de chefuit, da?:)):))
    daca Ada nu poate weekendul urmator, poate facem alalalalt dar nush sigur dac pot eu atunci:| Pnm..

  76. Nicio lamurire, nimic!
    Bai, nu stiu sa gatesc, n-am cine stie ce zestre, sunt neindemanatica si egoista, cicalitoare, posesiva si cred ca n-are rost sa continui. Te-ai lamurit?:))

  77. de mancare ma ocup eu. zestre n-am nevoie. indemanarea o capeti cu timpul egoist sunt si eu si se trateaza daca vrei. cicalitoare ….e o problema se corecteaza
    simtul proprietatii e ok. i can manage with u
    😉 mai lamurestema

  78. Voiam sa zic ca ok, poate vad in 2017 pentru ca ma gandeam ca nu voi fi exagerat de batrana atunci[28 de ani nu e chiar naspa rau pt o mireasa] insa…nu rezist pana atunci:))
    Lasa, ma, sa cunoasca omu’ marfa cu calitati si defecte. Acum nu dau sanse nimanui…poate doar stii-tu-cui:)):)) Nu, inca nu i-am aflat numaru’. Dar si cand i l-oi afla, sa te tii:))
    App gasca…ce ziceti de o cabana la 5-6km de Covasna? Vi se pare exagerat de departe? Chestie e ca acolo gasim de inchiriat la 2-3-4 bulioane, mai eftin decat Moeciu, Bran. Si haideti noh, ziceti o data…pe 26, adica aptamana aviatoare, nu poate Ada. Pe 3 octombrie nu bag mana in foc ca pot eu dar sa zicem…voi puteti?

  79. Covasna? Aproape de tine dar ceva mai departe de Bucuresti, chiar daca chefuiala merge pe oriunde… Usor, usor dispare cheful de chef, msi bine faceam azi maine ca sifur putea toata lumea..

  80. poi tocmai de asta am zis sa fie mai incolo.vom stii din timp si ne facem timp 🙂
    desi pana la urma pot merge cei care pot prima data.nu?

  81. Hai ca vin si eu cu o propunere: pe Valea Argesului… pot sa ma interesez de o cabana relativ ieftina pe langa Barajul Vidraru. Cabana de chef, ma refer… nu de 5 margarete. Pana pe 16 octombrie cred ca sun liber in fiecare weekend, plus ca eu nu dau niciodata cu piciorul la distractie.
    Deci, Hubba pune piciorul in prag, uite peste 3 sapt pe 11 oct, toata lumea disponibila? hai adunarea un pic.. ca nu se poate asa fiecare de capul lui. Ne adunam, facem o socoteala si vedem

  82. Ori… daca num eu promit un chef in camera de camin, asa studentesc pt cine doreste… de bautura fac eu rost :)) Orice numai sa facem

  83. 11 oct e duminica, noi tinem sambata si atunci nu pot pt k am ceva programat.
    Siiiiiii…chef in camera de camin de 4 pe 4?:)) Bai:-L Oricum ideea e ca…zau ca daca o lasam de pe o sapt pe alta nu iese bine…adica nu iese deloc…Valea Argesului? Tulai Doamne!:))

  84. HUbba Bubba, cred ca nu stii ce iese in camere de camin 4 pe 4 la distractie… se muta imediat petrecerea si pe hol, si peste tot. =)) More people to party!

  85. Daca nu ati reusit nici macar sa va hotarati cati mergeti….:)
    In ritmul asta pana la Craciun nu rezolvati nimic.
    Nu trebuie sa fie musai pe sambata, duminica. Incercati un vineri, sambata. 😉

  86. Fara camin. Ideea era sa va scot la munte, sa iesiti dintre 4 pereti sa ne mutam intre 4 munti:))
    Chef vineri spre sambata e cam greu pentru ca lumea e franta dupa o saptamana de munca, vinerea la 8 seara numai la chef nu ii arde cuiva sa mearga. Nu stiu voi ce ziceti, dar eu zic ca zau ca se alege prafu’.

  87. bai, la munte e superb. mai ales pe vremea asta. frig, toamna, vin cald, friptura la gratar. daca nu reusisti sa va puneti de acord nu faceti nimic.
    Lejeritatea, comoditatea isi spun cuvantul de f multe ori. Lasati-le dracului de calculator si de casa si probleme. Cea mai buna metoda de a face fata problemelor e a nu face nimic. 😉

  88. Hai sa ma bag si eu in seama, dar nu ofer detalii despre mine. Pentru mai multe detalii despre mine… ask Mata, pentru ca ea cred ca m-a vazut / auzit in toata splendoarea mea… 😆
    Daca e musai o descriere: mic, negru si urat, iar ala de respira greu eram tac’su.
    Ceea ce cer: femeia ideala e cea care stie cand sa taca, cand sa vorbeasca si cand sa auda si plus de asta trebuie sa fie extrem de inteligenta pentru a stii cand sa foloseasca primele 3 calitati enumerate de mine. Trebuie sa fie dragutza – sa nu-mi fie rushine sa ies cu ea pe strada sa socializam cu lumea. Deci sa aiba un aspect fizic placut si ingrijit – sanii sau fundul nu sunt un MUST ca sa fie mari, ci sa fie acceptabili ca marime.
    Daca nu ne intelegem, declaram remiza si mergem mai departe fiecare pe drumul sau. Deci? Cine se baga? ;;) 😀

    PS: stiu ca nu-s Fat Frumos, dar nah… asta-s eu si n-ai ce face, altul mama nu mai face! 😉

  89. Eu iti trimit mail, te anunt urjent daca-i ceva, dar vezi tu…postul asta s-a transformat in „Cine cand unde cum vine la chef?”. Si lumea a lasat-o moale cu oferte si cereri:)) Dar cine stie…

  90. Voi sunteti cu instigarea si atat 🙂
    Cand e de facut va da-ti ca racul inapoi. Treceti o data care e mai convenabila si lasati lenea acasa, sa ne putem mobiliza fiecare. Ziceti cand si cum puteti, cand si unde v-ar conveni mai mult sa mergeti.

  91. Viorel, ai dreptate, precum zice si Invatatorul, noi suntem doar cu insitgarea pare-se-ca.
    Asadar, schimbam foaia. Facem asa. Cine poate sau NU in data de… sa URLE:
    -3 octombrie-eu pot;
    -10 octombrie-eu NU pot;
    -17 octombrie-eu pot;
    -24 octombrie-eu cred ca pot;
    -31 octombrie-eu cred ca pot.
    Cine vrea la… sa URLE:
    -Moeciu-eu pot
    -Bran-eu pot
    -5-6 km de Covasna:))-eu pot
    -Valea Argesului-eu sper sa pot.
    VOI?

  92. 3 octombrie – pot
    10 octombrie – pe 7 implineste 20 de ani fratele meu si mai mult ca sigur isi face ceva in weekend, deci e problematic…
    17 octombrie – pot
    Dupa vreo 3-4 saptamani trecute dupa 1 octombrie, nu prea cred ca o sa pot, deja incep sa se aglomereze lucrurile si e cu semnul intrebarii.

    Bran, Moeciu, more than perfect.
    Pana la 5-6 km de Covasna cred ca oi ajunge…
    Pe Valea Argesului e problematic… aici trebuie putere de convingere… sa vad daca imi iese.

  93. Pe 3 oct pot, pe 10 nu cred, pe 17 nu stiu inca, as putea, dar s-ar putea sa se serbeze o prietena, 24 pot, 31 nu stiu. 😀
    Ca locatie pot ajunge oriunde, ca am Bubu in dotare.
    Faza e alta. Majoritatea iau salariul in prima parte a lunii, pana in 10, deci pe 3 s-ar putea sa fiu cam cheala de bani, dar pot face un efort sa nu-i toc pe toti, pe 10 am zis ca nu-i pont, iar pe 17, n-am nicio problema daca nu ma duc la pretena sarbatorita.
    Acuma na…. mai dati-va si voi cu parerile!

  94. Poate voi, bucurestenii, luati salariu’ la-nceput de luna:)) E bine ca ne-ai zis cand poti.
    Acuma cu banii…ganditi-va ca…aduc si eu niste prieteni, fiecare poate sa vina cu cine vrea, numa’ oameni de omenie sa fie (app, Ada, poti veni cu Marmo, Croco si cin’ mai vrei tu:P). Deci ideea e ca un 25 de oameni poa’ ne strangem. Bine, hai 20, nah:P Daca scoatem cabana undeva la 4-5 milioane…cati bani ne mai trebe de mancare si bautura? Ca sa vedem cam cat tre’ sa dea fiecare, dar de chelit, nu va cheleste nimeni de bani. Deci propuneti o suma. Dar nu exorbitanta. Fetele dau cu 20 sau chiar 30 de lei mai putin decat baietii, vedem:D Ideea e sa nu fie baietii prea mofturosi cu bautura. Nu va dam bere Ciucas, dar nici bere cu 7 lei cutia nu va luam:)) Hai, bagati mare, ce vreti sa beti si sa mancati.

  95. E pot in orice week-end vreti voi numai sa fac rost de bani 😛
    Ca si locatie ramane valabil ca mai sus. 🙂
    Mno, aviz amatorilor, 🙂 prea multi nu-i buna treaba. Prea multe mofturi 🙂
    Daca va place sa beti pana la refuz, sa faceti paranghelie bine daca nu ramaneti taica acasa 🙂 . Ideea e sa ne cunoastem dincolo de virtualitate si sa avem un week-end de pomina 🙂
    P.S. 🙂 pe mine trece-ma cu smenul intrebarii.

  96. Aha-haha-aaa tare =)) ideea asta cu matrimonialele pe blog ..acum imi pare rau ca nu a fost initiativa mea in stilul meu . O sa revin . Misto oricum

  97. as fi fost o combinatie intre Adrian Paunescu ,Ombladon respectiv Naomi iar emisiunea ar fi o mixtura intre ” Din dragoste si „Viata Satului” =))

  98. eu vreau bran sau moeciu.de la 15 octombrie cred ca pot[adik 2 week enduri].
    mai ales ca si eu iau banii dp 10 …programul meu este cam imbarligat si nu pot stii exact cu mult inainte.dc e sa se decida o data o sa incerc sa imi fac timp.
    btw eu stiu o cabana la busteni .si este a unei cunostinte.dar sincer nu imi pare un loc fain[busteni anume] pt party.

  99. Aha, deci tinde mai multa lume spre 17. 😀
    Hubba Bubba, da, le intreb si pe fete daca vor sa vina, oricum, te anunt din timp cu cate persoane vin, si cine sunt ele. (Ma stiu pe mine cum sunt adepta surprizelor spontane – NOT, asa ca don’t worry!)

  100. Mai devreme de 17 nu avem cand, dar nu asta e data stabilita exact. Hai ma, ca vrem sa te luam cu noi:P
    Ce voiam sa zic…am impresia ca se alege prafu’ si ca nu mai facem nimica-nimica8-|

  101. de la mere padurete, ati ajuns la avioane teleghidate. Cam asa ar fi discutia voastra de aici 😛 Si nu s-a cuplat nimeni 😦

  102. eu caut un week end cand e liber si mergem care pot.a 2 oara poate vom fi mai multi.ca asa nu cred ca avem sanse sa fim toti si daca asteptam nu mai iese nimic

  103. @bubba
    Economia de piata a lui peste.
    Mama lui de PR, relatii publice si publicitate.
    Clientul si vanzatorul sunt 2 notiuni distincte, relatia intre ei este univoca si echilaterala.
    Intre ei este o curba de satisfactie asemanatoare clopotului lui Gauss…..n-am studiat economia, dar acum ma simt indreptatit sa o fac. 😛

  104. Comerciantul din usa in usa tot vanzator e, chiar daca duce marfa la client si clientul cumpara sau nu.
    Metodele de vanzare sunt diverse, si reclama e sufletul comertului,vorba aia.
    Marfa isi cauta clientii dintotdeauna.

  105. Deci daca se gandeste cineva la ceva de Revelion, eu sunt dispusa. Prima oferta e acceptata. =)) Ca sa nu raman de caruta anul asta. =))

    Eu as avea alta idee… daca nu merge cu planuri din astea, cand face vreunul vreo excursie, iesire undeva, anunta, daca pot veni 2-3 de pe aici ok, se intalnesc, se vad, discuta, se distreaza si gata. Poate-poate o pune cineva piciorul in prag si iese ceva mai mare. Din pacate ambele mele picioare sunt ocupate cu alte praguri.

Lasă un răspuns

