Niciodata nu as putea sa…

  • Sa fiu medic. Nu am taria, curajul, perspicacitatea necesare si totodata imi lipseste abilitatea de a ma descurca in situatii de urgenta.
  • Sa fiu (un bun) psiholog. Nu sunt suficient de inteligenta pentru a putea citi oamenii, sunt credula si usor de influentat. Nu dispun nici de un al saselea simt.
  • Sa uit. Nu pot ierta 100% (consider ca uitatul faptei face parte din intregul proces de iertare), asadar daca ma minti, jignesti, inseli, ranesti, tradezi te voi tine minte toata viata.
  • Sa adopt un copil. Sunt sigura ca e una din cele mai marete fapte pe care le poate face un om, insa nu pot trai cu ideea de a creste un copil caruia nu eu i-am dat viata.
  • Sa traiesc cu o limita financiara pe care sa o consider inacceptabila. Nu imi doresc  « o gentuţă din aia frumoasă şi scumpă » de la Louis Vuitton, insa imi doresc sa traiesc decent si poate putin mai mult.
  • Sa ma laud. Probabil si pentru ca nu prea as gasi cu ce, insa chestia asta isi are radacinile undeva in copilarie. Bunicul meu e laudaros, niciodata nu mi-a placut asta la el si cred ca am considerat de cuviinta ca in mod clar eu nu pot fi asa.
  • Sa traiesc fara prieteni. Pentru ca in momentele in care simt, cu adevarat, ca nu mai pot, primul lucru pe care il fac e sa O sun.
  • Sa fiu un om rau. Desi am invatat ca in viata sunt clipe care te golesc pur si simplu, desi am si eu momentele mele in care ma port urat cu oamenii, nu pot fi un suflet rau.
  • Sa suport durere fizica deosebit de mare. Desi se spune ca « Durerea provocata de o experienta emotionala negativa dureaza mai mult decat durerea starnita de un traumatism fizic, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii americani. » (sursa aici), prefer durerea sufleteasca celei fizice.
  • Sa renunt la muzica. Si sentimente. Muzica e unul din putinele lucruri care reuseste sa ma faca sa zambesc, sa ma binedispuna, sau dupa caz, sa ma faca sa dau gata tot baxu’ de servetele. Cat despre sentimente…in ciuda faptului ca sunt o persoana destul de rece si ca foarte greu ajung sa tin la cineva, sunt totusi un om care nu poate trai fara sentimente.

Totodata nu cred ca as putea sa nu transform asta intr-o leapsa, astfel incat o pasez urmatorilor: Ada, Alexandra, De fete, DianaEmma, Maya, Koodoo, Ionut, Viorel. As aprecia daca ati scrie minim 5 lucruri de pe lista voastra de « Niciodata nu as putea sa… » si daca ati da leapsa mai departe. Multam’.

21 de gânduri despre “Niciodata nu as putea sa…

  1. Pingback: Niciodata nu as putea sa… « Toantele nu merg in rai

  2. @Maya : Multa bafta.
    @Emma: Mersi, sa nu crezi ca scapi de leapsa. Insa sunt sigura ca ajunge cumva pe la tine, probabil de la DianaEmma, nu pot da leapsa tuturor c-apoi astialalti gasesc greu pe cineva caruia sa o dea mai departe:))
    @Aimee: Da, de aici, de aici, vezi ca am precizat pe blogul lui Ionut ca astept sa duci leapsa asta la Deosebiti.
    @Ada: Am vazut, citit, bifat.

  3. Niciodata nu as putea sa:
    1. sa traiasc singura
    2. sa traiesc dintr-un salariu minim pe economie
    3. sa fac fapte necrutatoare
    4. sa refuz un prieten
    5. sa renunt la sentimente, la viata

  4. Leapşa asta eu am primit-o de la Fata cu vise măreţe, de unde a luat-o dânsa nu am cunoştinţă… Cred că totul funcţioneză ca un telefon fără fir sau conform zicalei “what goes around comes around” în sensul că până la urmă, sub o formă sau alta, totul revine acolo de unde a început. Iar leapşa ta chiar e isteaţă! Sper că nu te-a deranjat preluarea ei. Numai baftă şi inspiraţie multă să ai!
    P.S. ştim şi noi că lumea-i mică mică. 😛

  5. Draga mea, daca n-ai observat, de vreo 5 lepse sua asa, nu mai pasez nimanui. =))

    Ehhh.. oricum o sa fiu constiincioasa si o sa o fac pe asta. 😀

  6. Pingback: Nu, nu, nu « Ganduri rupte din mine

  7. Defete si-a facut treaba;)
    Musli, toate lucrurile pe care ai mentionat ca nu le poti face…tocmai prin neputinta de a le face…esti umana.
    Semafor, eu ma bucur ca leapsa se imprastie, nicidecum n-are cum sa ma deranjeze ca ai preluat-o.
    La hime sper sa ajunga leapsa cumva…si DianaEmma a facut-o deja. Cred ca a mai ramas doar Koodoo:-w

  8. Pingback: niciodată nu aş putea: « Nietzsche a murit

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.