Povesti CU si DESPRE (taxime)tristi

Eu, draguta ca o panseluta, ma ofer sa-l astept pe om sa isi ia o cafea de la automat pen’ca-s o empatica si-o minunata.
El (entuziasmat nevoie mare): Siii, unde mergem? (Ochi sclipitori, balute la gura, dolarei in ochisori)
Eu (draguta ca o panseluta): Adresa X (=cursa 20 lei).
El (dezamagit si descumpanit asa): Ah, nu mergem la adresa Y,Z? (=cursa 70-120 lei, dracu’ stie).
Eu (tot draguta ca o panseluta): MNIU!
# Ba,esti nebun?!
# Banii putini nu mai is buni deloc?
# Gura mea spurcata nu mai e asa spurcata, injur doar in gand
# Mintea mea e pe drumul cel bun, dar inca n-a ajuns acolo
# Keep it zen, Pompilio, futu-i gatu’ ma-sii!


*


De departe insa, cea mai memorabila poveste a mea cu (taxime)tristi e urmatoarea:

Iarna, seara, foarte intunecat. Foarte. Alegem sa mergem pe o strada laturalnica sa evitam traf(g)icul aglomerat din perioada Craciunului.

Tagadam, tagadam, mergem, trecem de niste blocuri cunoscute, tagadam, tagadam, mi se pare ca mergem cam mult, dracu’ stie zona asta (mai fusesem de vreo 4 ori maxim pe-acolo), tagadam, tagadam, intuneric ca naiba, ma holbam ca nebuna la cladiri si camp si parcari si camp si cai ferate, ce naiba mergem asa mult?!, tagadam, tagadam, pe unde naiba ma ocoleste asta? tagadam, tagadam, (taxime)tristu’ ranjeste fasolea la mine si zice:

El: Si, stii unde mergem?
Eu: Mda, la Carrefour.
El (mai-mai scuipand seminte printre dinti): Ntzzz, mergem in Sacele, la mine-acasa. (Nebun de mic l-o facut ma-sa.)

Tagadam, tagadam, cacat instant pe mine, ma iau dracii cu-asta-n masina, ce dracu’ se face in situatii speciale din astea, dat sms la gagic sa scoata prelata de Superman sa ma salveze, curs apele siroaie, cacat iar pe mine, inghitit in sec, tagadam tagadam, oare daca sar din masina ii paguba mare? Superman nu raspunde. Si-o fi cautand chilotii (avea el obiceiul sa-i piarda). Tagadam, tagadam, rasare o cladire cunoscuta, ajungem la Carrefour.

El: Ha ha, ce, m-ati crezut? Da’ haideti c-am glumit, domnisoara.

}£]^|%]!{¥}£{^|>\!{¥@€@&” ‘Tu-ti gatu’ ma-tii.
Tagadam, tagadam, dupa 40 minute raspunde si Superman de sub prelata ca-l doare-n cur. A ma-tii!

Lasă un răspuns

