Me and the rest…

Sunt un om ingrozitor de dificil. Dar teribil de fain. 🙂
La mine, lucrurile sunt la o extrema sau alta. Nu exista cale de mijloc.
Sunt omul care da totul si asteapta in schimb totul. La locul de munca, in relatii, in prietenii. Nu imi plac jumatatile de masura (desi, recunosc, am fost nevoita sa le accept uneori).
De regula, sunt om om tare vesel si cu o buna dispozitie din aia enervanta. Insa orice rahat imi schimba starea in 2 secunde. Daca ma calca cineva pe nervi, daca primesc vreun motiv sa ma ingrijorez, daca cineva se poarta cumva cu mine.
Sunt foarte suparacioasa. In sensul ca ma supar foarte usor cand vine vorba de lucruri importante pt mine. Dar trec peste ele..
Sunt amuzanta si seaca uneori, sunt copilaroasa si prea matura. Nu, nu toate in acelasi timp, dar pe rand, da. 🙂
Sunt teribil de prostuta in iubire si sper sa ma vindec candva de asta. Cat mai curand, de preferat. 🙂
Oamenii sunt foarte importanti pentru mine, mai ales oamenii mei dragi.
Uite cum sta treaba cu mine: pe mine fie ma placi maxim, fie ma detesti total. Doar am zis ca nu-i cale de mijloc. 🙂 La prima impresie si a 76-a pot parea ingamfata si antisociala. Dar odata ce observ ca ai potential, iti arat eu tie ce om fain sunt. Sper doar sa si merite..
Caci, din pacate, mi-am deschis sufletul in fata a prea multor oameni care mi-au demonstrat ca prietenia si increderea nu-s tocmai lucruri esentiale in viata pentru ei. Si i-am penalizat. Is foarte drastica atunci cand ma calci pe labutze. Pentru ca  stiu ce merit si ce nu. Si nu merit sa stau alaturi de oameni care nu ma apreciaza, care nu ma respecta, care sunt ipocriti si uraciosi. Mniu!
„Surround yourself with people who make you happy! Try challenging yourself and search for beautiful souls!”
Se afișează IMG_2372.JPG
Lasă un răspuns

