Love, please be kind!

I have just watched „Far from the madding crowd” and I cried… And I thought that… for fuck’s sake, love should be that simple!

Privesc in urma si parca nu mai doare. Vad doar lectii invatate si ma bucur ca le-am trecut. Ca un elev corigent, caci..la naiba! de cate ori a trebuit sa le repet pana sa-mi intre in cap.

If it’s not meant to be… it’s just not. And I should have accepted this long time ago. But I was foolish and naive and in love.

But little girl has grown up now. And she have learned her lessons. At least, I hope so. 🙂

In vremurile noastre, iubirea, din pacate, nu mai e ce-a fost. Fie spunem “Te iubesc!” mult prea repede, fie mult prea tarziu, fie fara finalul dorit.

In vremurile noastre, mi se pare al naibii de dificil sa intalnesti o persoana cu care sa fii pe aceeasi lungime de unda. Parca au disparut toti baietii aia draguti, puternici, dar soft, cu suflet bun si atenti. Care sa faca gesturi dragute. Care sa te faca sa te simti frumoasa, dorita, rasfatata, admirata. Care sa iti faca sa doresti sa evoluezi, sa te provoace, sa te faca sa iti doresti sa dai tot ce ai mai bun. Nu sa scoata la iveala tot ce mai rau din tine…

Cred ca ne punem bariere, suntem superficiali, ne e teama sa ne apropiem, sa suferim din nou, sa fim raniti. Ne protejam sufletul pentru ca data trecuta a durut ca dracu’. Nu vrem sa trecem din nou prin asta. Ne rezumam la hlizeli si convorbiri prelungite si aluzii sexuale si … uitam sa ne atingem sufletele. E dificil sa realizezi o conexiune cu cineva, e dificil sa gasesti oameni cu care sa vorbesti despre subiecte profunde, ne ascundem printre zambete si glume si nu ne dezvaluim sufletul. Uitam de profunzime si lasam prea mult loc lucrurilor superficiale…

Daca e ceva ce am invatat, atunci… am invatat ca nu voi mai pierde timp sa arat nimanui cat valorez sperand ca, intr-un final, sa ma iubeasca; si apoi, am mai invatat ca.. trebuie sa imi tin activat instictul de supravietuire si sa imi protejez singura sufletul; pentru ca nimeni nu o va face in locul meu si pentru ca.. sa iubesti neconditionat (indiferent de toate) nu e tocmai iubire “sanatoasa la cap”. Din pacate insa, inima mea tot nu e tocmai “sanatoasa la cap” si… cred ca se mai abate uneori de la traseu.

Simt ca m-am nascut intr-un secol gresit si simt ca oamenii pierd din vedere adevaratele lucruri importante din viata.

Insa sunt convinsa ca “omuletul meu”… Are acelasi suflet bland ca mine, cand vine vorba de iubire. Cause love is kind. At least.. I’m sure it should be like this.

3 gânduri despre “Love, please be kind!

Lasă un răspuns

