Prince Charming, I’m so fucked up.

Sa imi explice si mie cineva de ce noi, femeile, suntem atat de proaste incat ne plac doar baietii rai, doar tipii pe care nu-i putem avea, doar lucrurile imposibile, complicate, incurcate, doar tipii care nu ne respecta suficient, nu ne iubesc suficient (sau chiar deloc)…

De ce in momentul in care un om ne arata afectiune si respect si devotament ne pierdem interesul si consideram ca si-a pierdut tot farmecul?

Am cunoscut un om despre care am descoperit treptat ca este extrem de ambitios si muncitor; cu un mod matur si responsabil de a vedea viata si de a-si face planuri de viitor. Un om calm, respectuos, un gentlemen care trateaza femeile cu respect. Un tip devotat familiei, atent, dragastos, implicat, saritor, care s-ar da peste cap sa te poata ajuta. Un tip sensibil, dar puternic in acelasi timp. Rabdator, pacifist, pentru care problemele fara rezolvare pentru mine au, pentru el, cel putin 308474099494 de rezolvari, un om atent cu nevoile si dorintele mele, fie ele in viata de zi cu zi, sau in pat. Un tip care se straduieste sa imi gateasca pentru ca eu nu stiu sa gatesc, un tip care ma face sa gatesc doar de dragul lui si un tip care imi cumpara flori fara niciun motiv.

Poate nu e tocmai omul perfect sau potrivit pentru mine, poate e uneori imatur sau rade prosteste, poate vorbeste prea mult uneori despre nimicuri care nu ma misca, dar e un om care incearca sa imi tempereze crizele de nervi, care nu ma lasa balta, desi poate altii ar face-o, un om care se straduieste sa fie indeajuns de bun pentru mine incat sa fiu mandra de el, desi cel mai probabil eu nu sunt suficient de buna pentru el. E barbatul care nu are ochi pentru alte femei pentru ca spune ca gaseste la mine tot ceea ce are nevoie. E barbatul care isi doreste sa petreaca mai mult timp cu mine pentru ca e modul lui de a se bucura de viata. E omul care imi da un sms sa ma intrebe ce fac in timp ce eu ii scriam lui acelasi lucru.

Ce e in neregula cu omul asta? Prea putine. Ce e insa in neregula cu mine incat sa ajung in stadiul in care mi se ia de el? Prea multe. Poate mult prea multe…

Lasă un răspuns

