Simple as that…

2013-08-11 01.54.13-1

Am nevoie de tine in serile in care oameni urati ma fac sa ma intoxic cu tutun si ciocolata. Am nevoie sa imi asculti oful, amarul, sa-mi dai dreptate, apoi sa ma faci sa izbucnesc in hohote nebune de ras. Mi-ar placea sa gasesti fascinant la mine faptul ca recitesc „Micul print” si ca, de abia acum, il inteleg pe de-a-ntregul. Mi-ar placea sa-mi trezesti o patima nebuna si un drag imens de tine. Sa-ti dezmierd trupul si sa radem ca doi copii. Mi-e atat de frica de iubirea ta incat tremur si ard. Mi-e frica sa nu te pierd caci stiu ca esti dorinta ascunsa sau, alteori, atat de evidenta a tuturor femeilor astora frumoase, inalte, zvelte care te astepta in baldachinul lor. Sa le saruti, sa le dezmierzi, sa le canti la pian ori sa le soptesti la ureche vorbe incarcate de dorinta. Mi-e cel mai mult frica sa nu te pierd incat mi se transforma senzatia asta chinuita intr-o teama exacerbata de a ma indragosti de tine. Stiu ca imi pierd controlul si stiu ca as fi in primejdie daca mi-as lasa sufletul in mainile tale. Indiferent cat iti sunt de tandre mangaierile. Mi-e frica de tine, de femeile carora le-ai putea fi ispita, sau ele tie, mi-e frica, de fapt, de mine si de cat ti-as fi de insuficienta. Si oricat m-ai iubi, oricat m-ai aprecia si mi-ai arata-o, n-as avea incredere in mine. Si m-as sfarama pe mine insumi. Incet. Amar. Ingrozitor de trist. Iremediabil.

*

Inteleg ca iubirea ar trebui (ar trebui?!) sa iti dea senzatia de fluturi in stomac, sa te faca sa tremuri cand il vezi, sa-ti bata inima mai tare, sa ti se dilate pupilele, insa dincolo de toate reactiile fizice si…chimice, sa iti atinga sufletul.
As prefera indragosteala aia simpla, fara framantari, scenarii, interpretari. Fara imaginat discursuri, fara analizat pasi si gesturi si cuvinte. As prefera simplicitatea lucrurilor care vin de la sine, privirile calde, pline de subinteles, dar lipsite de stinghereala specifica. As prefera zambetele largi si hohotele sincere de ras in locul zambetelor crispate, fortate, si in locul hohotelor programate, impuse. As prefera sa nu conteze ce zic, cum zic. Mi-as dori sa fiu libera, sincera, deschisa, naturala, eu. Felul in care ma imbrac as vrea sa spuna mai degraba ceva despre omul care sunt si despre sufletul meu, poate, nu despre straduinta celor 3 ore de a arata bine pentru a impresiona, pentru a demonstra. As prefera ca prostiile pe care le spun sa constituie motive de ras cu lacrimi, nu motive de ridicat din spranceana si de emis prejudecati. Pana acum, am descris perfect relatia dintre mine si niste buni, desi putini, prieteni.
Iubirea nu are voie (nu are voie?!) sa fie asa, simpla?! As prefera sa fiu eu cu toate ale mele. Nu pretind sa fiu acceptata asa cum sunt, din contra, pretind sa imi fie acceptata nevoia sa ma impulsionezi sa fiu altfel, cand nu sunt tocmai suficienta. Pentru ca nu voi fi mereu sau nu voi niciodata suficienta din unul sau dintr-o mie de motive. Dar poti vedea lucrurile bune, frumoase, pure, clare, simple din ceea ce sunt.
Intr-o dimineata, mergand pe strada, mi-am propus sa gasesc ceva bun in fiecare om. Superficialitatea si spiritul critic m-au facut sa esuez amarnic, zadarnic inca de la prima incercare. Caci nu poti vedea profunzimea unui om decat iubindu-l, dezgolindu-l. Sau nu-l poti iubi cu adevarat decat daca vezi profunzimea din el?!…
Mi-ar placea ca dragostea sa fie simpla. Ca tinutul de mana si senzatia de dupa amor. Presarata doar cu dor, zambete naive de indragostiti, atingeri tandre, pasiune, sexualitate; respect, incurajare, motivare, maturizare. Fara intrebari precum „Ce ar trebui sa port, sa gandesc, sa zic, sa fac, sa simt?! Sa-i spun, sa-i transmit, sa intrig?!”

I prefer love…simple as that.

„Fii tu insuti, daca ii placi, ii placi.”

*

„Teama de ce poate fi mai rau e mult mai teribila decat certitudinea raului. Dusmanul adevarat e teama. Intotdeauna.”

„I’ve fallen for your eyes
But they don’t know me yet..”

4 gânduri despre “Simple as that…

  1. Nu cred ca exista om care sa nu fie ranit in dragoste 🙂 Trebuie sa treci si prin asta, nu doar sa te gandesti ca oh, sigur voi fi dezamagit(a). Fuck it, risca-te sa vezi cum e. Ai sa pierzi sau nu pe cineva, dar vezi cum e. And it’s nice 🙂

Lasă un răspuns

