Never ever.

Din categoria:

970627_575029282538473_123649847_n

Sunt zen, doar ca unii oameni pe care i-am sters din viata mea au nevoia sa le fie reamintit ca locul lor e acolo, in trecut. Unul cat mai indepartat.

*

Cine a zis ca scorpionii au nas de detectiv nu s-a-nselat.
Ceea ce tu numesti paranoia este de fapt capabilitatea unui scorpion de a vedea lucruri despre care tu nici nu stii ca exista, pe care nu vrei sa (ti) le recunosti, pe care ai vrea sa le ascunzi sub pres.
Ei bine, al saselea simt nu m-a inselat nici de data asta. Recunosc de la o posta bagarile-n seama ale unor oameni care-ncearca sa mi se bage pe sub piele.
Oricat ma-ncapatanez sa tin aruncata securea razboiului (caci zau ca am trecut de perioada aia a vietii), continui sa ma surprinzi cu lipsa ta de caracter si tupeul fantastic.

971505_554358921292257_314869517_n

„Eu nu pot să iubesc pe cineva pe care nu-l respect. M-am convins de asta în trecut. Oricât de mult m-aş fi dat de-a dura pentru cineva, în momentul în care a pierdut respectul meu, a pierdut şi dragostea mea. Da, poţi să ierţi, cred, în timp, dar nu mai poţi să iubeşti un om care a căzut în ochii tăi.”

Lasă un răspuns

