Azi am fugit de-o despartire.

Azi am fugit de-o despartire. Ca un om las, am intors spatele omului meu drag pentru care-am plans apoi in seara asta.

Am fugit cu dorinta omului naiv ca despartirea asta sa nu fi fost existenta, sa nu fi fost necesara, sa nu fi fost dureroasa.

Poate am fugit din prostia omului ce vrea sa ascunda cate lacrimi zac in el. Si cate bucatele de suflet i se rup.

Am inchis usa si lacrimile mi-au curs siroaie. Pe strada. Printre oameni. Atat de necunoscuti, straini mie. Cand as fi putut sa plang in bratele tale si sa-ti arat cat tin la tine. Caci tin. Mult. O sa-mi fie greu fara tine. Din nou.

Sunt norocoasa c-am intalnit un om c-un suflet asa frumos. Sunt atat de ghinionista ca nu-l pot tine langa mine.

Nu sunt un om al despartirilor.

„And I said that’s fine, but you’re the only one that knows I lied..”

4 gânduri despre “Azi am fugit de-o despartire.

  1. am dat like pt ca scri si iti descarci sufletul, nu pt ca imi place ca suferi 😦
    la un moment dat in viata toti trecem prin asa ceva, dar pana la urma lucrurile se aseaza de la sine, destinul isi joaca rolul cu sau fara vointa noastra
    take care!

  2. Stiu ca like-ul e pentru scris. 🙂
    Din pacate insa, e trist sa intalnesti niste prieteni dragi sau niste oameni de suflet si sa-i pierzi undeva la mii de kilometri. Iar despartirile de ei sunt… heartbreaking.

  3. prietenele mele cele mai bune din liceu si facultate sunt foarte departe de mine, dar online-ul ne tine aproape si asta ma bucura 🙂 prieteniile adevarate nu pier 😉

  4. Dar de ce a trebuit să îl pierzi? 😦 (știu că poate nu e locul unde să răspunzi dar nu înțeleg de ce a trebuit să plece)

Lasă un răspuns

