Sunt un om al dracului de fain!

“You change your life by changing your heart.”

Intrucat colegii mei de la Raifa au descoperit recent blogul meu si mi-au citit descrierea de la Fara masca, am reluat articolul si am observat ca, desi is cam tot acelasi om, si totusi o idee schimbat (de oameni, de intamplari, de viata, de imprejurari), trebuie sa revin cu niste completari.

Inca sunt un om la extreme, as zice; ori rece, ori sufocanta, ori uber dezordonata, ori uber fanatica privind toate cele, pot afirma ca-s inca lenesa, dar totul depinde daca-mi place sau ma motiveaza ceva sa ma pot dedica complet. Imi place sa fiu cea mai buna (cui nu?!) si imi simt orgoliul gadilat cand observ, macar din cand in cand, ca-s o fiinta inteligenta. I’m a grammar nazi, sunt extrem de pretentioasa, inca ma atrag maxim baietii care nu-s atrasi de mine. Sunt, sa zicem, selectiva in ceea ce priveste oamenii apropiati mie, incerc sa mai lucrez la ingamfare.

Nu sunt o bucatareasa groaznica, in general imi iese buna mancarea, dar am inteles ca nu-s facuta pentru asta. As prefera sa fac curat in casa de 5 ori pe zi (inclusiv sa spal pe jos, chestie pe care o detest), decat sa stau sa gatesc – asadar, da, Doamne, sa-mi gasesc un bucatar incredibil de atragator.

Incerc sa mai citesc din cand in cand, chiar imi face placere, dar sunt pretentioasa si la citit si nu reusesc sa-mi fructific timpul liber pe care-l am.

Precum spuneam si aici, plang mult mai rar si incerc sa zambesc mult mai des. Ador sa fiu inconjurata de oameni faini, pliati pe sufletul meu, si inca imi e greu sa fac compromisuri privind oamenii de langa mine. Mai ales ca unele dintre ele nu ajuta la nimic.

Imi plac alte parfumuri si nu-mi mai plac anumiti oameni. Invat sa fiu chiar transanta cu cei care merita. Pentru ca nu merita altceva. Dar am invatat sa las resentimentele deoparte si ma simt mult mai bine.

Nu cred ca am invatat sa iert, caci nu am uitat, dar sunt mult mai detasata. Si asta-i un lucru asa fain.

La un baiat, ma atrage mai intai chipul. Ma uit apoi la fund si am o mica obsesie legata de degetele si forma unghiei. Fiecare cu pasarelele lui. Ador tipii draguti si bine imbracati, iar daca esti bunoc si la costum, m-am topit instant. Nu m-as putea indragosti de un tip pe care sa-l consider inferior mie, nu sunt genul ala de fata. Nu m-ar atrage un tip pe care sa-l stiu catelusul meu, prefer sa-l admir pe omul de langa mine, nu sa-l dadacesc.

Mi-au disparut dependenta de cercei si oameni, acum sunt dependenta de inele si de …mine. Am invatat sa ma apreciez mai mult, cu toate cele bune si rele ale mele.

Rad mai mult cu mama si folosesc mult mai rar our inside joke cum ca ea ar fi „sora mea vitrega”. Insa, din pacate, nu mai sunt atat de apropiata de bunicul meu, desi ii datorez atatea. Mi-a reprosat la un moment dat cat de mult m-a iubit si cat de tare l-am dezamagit si am simtit ca se prabuseste cerul pe mine. Doar ca ma simt atat de neputincioasa.

Tin mult la ideea de familie, insa am observat ca sunt atat de dornica de independenta si intimitate, incat parca mi-e mai usor acum sa ma vad necasatorita la 40, o workaholica obosita cu o fetita…hm, adoptata nu. Deci tot ne trebuie un Fat Frumos. 🙂 Si sunt sigura ca ma voi indragosti la un moment dat de cineva care sa ma vada asa cum sunt si care, cu toate ale mele, sa ma adore. Parca n-are niciun farmec sa te chinui sa-l faci sa te placa. Daca nu te-a observat si apreciat, ce rost are sa-i mai demonstrezi ceva?

Voi avea o soacra care ma va adora maxim sau ma va detesta total. Dar e un risc pe care mi-l asum, caci cu mine totu-i la extrem.

Intre timp, am invatat sa merg pe tocuri, de 10, nu de 14, dar crestem incet-incet, si la propriu, si la figurat.

Am invatat si sa trag in piept si, de jumatate de an, fumez. Din ce in ce mai des, din ce in ce mai mult. Sustin ca ma pot lasa in orice moment, dar… vom vedea.

Inca nu ma simt implinita pe niciun plan, profesional trebuie sa am multa rabdare – desi resurse avem.  Sentimental, asteptam sa-mi placa un tip – mare bataie de cap aici, si sa nu fie necesar sa ii demonstrez nimic, ci doar sa… fiu. Ma-ntreb ce compromisuri voi ajunge sa fac, desi n-as renunta la partea de va dansa la fel de bine ca tine si ca veti fi cuplul ideal pe ringul de dans, in pat, in societate, in viata. Ca va fi omul caruia ii vei arunca cel mai strengar zambet si aceeasi privire topita chiar si peste 10 ani de casnicie.

Merg pe 23 si simt ca am toata viata inainte. Desi am ratat atatea. Incerc sa aplic principiul “You only live once, but if you do it right, once is enough.” (Make it count! – “Buy the ticket, take the ride.”)

Vorba cuiva, sunt “un sufletel”. Imi place cand oamenii reusesc sa ma citeasca, fix asa cum sunt, fara pareri inchipuite si catalogari gresite.

Mi s-a spus recent, si voi cita, ca eu, “Contrar aparentelor, pari a fi o fata cuminte. Contrar aparentelor, pentru ca vrei sa fii asa, putin bad girl. Dar cred ca esti cuminte si cauti pe unul de care sa te indragostesesti. Si sa nu fie pampalau. Dar sa nu fie nici un spart care sa te insele si sa isi bata joc de tine. Tu esti melancolica in general. Doar ca vrea sa pari putin mai rautacioasa. Sa pari acida. Dar daca gasesti un tip de care sa iti placa, nu esti aia care sa-l joace pe degete si sa isi bata joc. Esti aia care se indragosteste pe bune. Si daca baiatul nu e ce ai crezut tu ca e, tine-te bine! Dar daca e ce ai crezut tu si te iubeste… nunta!  Nu esti tu genul care sa umble din floare-n floare.”

Dupa cum se vede, nu mi-au murit laudatorii. Chiar is un om al dracului de fain. You’d better figure that out.

Simt, cumva, ca articolul asta l-am scris mai mult cu mintea, decat cu sufletul. Si poate e pacat. Or maybe it’s for the better.

Un gând despre “Sunt un om al dracului de fain!

  1. Pingback: Fara masca. « Blogu' lu' Hubbis

Lasă un răspuns

