Bronz de vara!

Pentru ca observ ca imi vin foarte multe cautari legate de „Ce crema autobronzanta foloseste Mihaela Radulescu?”, m-am gandit sa va ofer raspunsul direct de la sursa: „Clarins – mousse. E singurul, din toate cate am incercat, care nu miroase urat si care nu lasa urme ciudate. Dupa dush, ma dau cu uleiul ala magic de copii, Baby Johnson si abia dupa aia ma dau cu crema autobronzata. Teoretic, iese bine :)”.

Eu, vara aceasta, intrucat ma sacrific pentru mirificul meu job si nu-mi pot lua concediu sa ma bronzez, o sa aleg solarul – aceasta nesanatoasa minunatie bronzacioasa.

Cat imi lipseste marea…

UPDATE : Ma duc la mare, motherfuckers! 🙂

6 gânduri despre “Bronz de vara!

  1. Pingback: De la Google citire. « Blogu' lu' Hubbis

  2. Poaaate am noroc si dau o fuga prin 15 aug, dar pana atunci… mi-am luat un voucher la nesanatosul solar. :)) Imi pare rau ca nu mergi, da’ la tine care o fi baiu’?

  3. Nici eu nu stiu daca ajung la mare. Din cate am auzit de la prietenii care au fost, nu erau incantati, mi-ar placea sa pot merge pe o plaja mai linistita. Ma bate gandul si la un solar, macar sa am si eu un bronz uniform 🙂

  4. Pai muncim si noi cu drag si spor de ohohohoo si chiar de o facem de acasa tot nu putem zburda cand si unde dorim. 🙂 Uite totusi ca am reusit 2 zile jumatate sa evadam din Bucuresti la mare.

Lasă un răspuns

