“You change your life by changing your heart.”

Desi uneori spun cu regret ca nu m-am maturizat, realizez ca de fapt, desi par acelasi om inca naiv si visator care crede inca in Feti Frumosi si oameni draguti, si, desi nu simt ca am evoluat in vreun mare fel, totusi, m-am schimbat.

Am invatat pe drum sa prioritizez, macar uneori, ceea ce e important pentru mine, si nu pentru altii, sa aleg ceea ce e corect pentru mine, nu pentru altii, sa incerc sa-mi fac bine mie, si doar apoi altora, sa las in urma resentimente si sa ma desprind de sentimente si, de ce nu, uneori si de oameni si ganduri care nu-mi fac bine.

Poate contrar a ceea ce am afirmat mai sus, am ajuns la concluzia ca, fiind pusi in fata faptului implinit, trebuie sa facem uneori compromisuri pe care nu ne-am imaginat niciodata ca le vom face. Atata timp cat, zic eu, compromisurile pe care le facem nu sunt mai mari decat ceea ce primim pentru ele – fie momente, sfaturi, zambete, lectii, amintiri.

Mi-e greu sa tin pasul cu schimbarile oamenilor de langa mine nu pentru ca nu am reusit sa ma schimb suficient in timp ce ei au facut-o, ci pentru ca schimbarile pe care le-au facut nu se regasesc in oamenii pe care i-am cunoscut, initial, si, cel mai important, nu se regasesc in principiile, ideile, caracteristicile mele. Dar poate asta inseamna sa te adaptezi si sa accepti.

“We are not the same persons this year as last; nor are those we love. It is a happy chance if we, changing, continue to love a changed person.”

Nu stiu daca asta reprezinta si un pas catre maturitate, dar mi-ar placea sa fie.

Imi pare rau ca, deocamdata, nu cunosc directia catre care-mi doresc sa ma indrept. Totul depinde de mine, e drept, dar cumva nu pot reusi acum.

Poate nici macar nu stiu ce fel de om imi doresc sa devin, stiu doar ca vreau ca eu sa fiu singura care decide asta, nu intamplarile negative, oamenii rautaciosi sau esecurile prin care voi trece.

Tonul asta poate nu pare prea optimist, insa mi-ar placea sa fie vazut asa cum il simt eu, de fapt, – soft  and peaceful.

La partea cu „Life is either daring adventure or nothing.” trebuie insa sa lucrez. Promit s-o fac. 🙂

*

“If you want to love people, never judge them.”

*

 “Consider how hard it is to change yourself and you’ll understand what little chance you have in trying to change others.”

*

„You only live once, but if you do it right, once is enough.” (Make it count! – „Buy the ticket, take the ride.”)

Lasă un răspuns

