Cumva, ma simt libera.

Vineri mi-am dat demisia de la jobul care m-a facut atat de frustrata incat in 5 luni mi-am schimbat cate ceva la par cat mi-as fi schimbat in 5 ani normali de viata.

Am mai invatat cate ceva despre oameni si despre mine.

9 gânduri despre “Cumva, ma simt libera.

  1. @Lilly: Da, true! 🙂
    @Bijuterii: Sper ca nu vine ca o acuza. Inteleg ca sunt oameni care ar da orice pentru un job, oricare ar fi ala, si inteleg totodata ca poate pare cumva o aroganta faptul ca am plecat. Dar e ceea ce am vrut.

Lasă un răspuns

