„I see you’re not satisfied.”

Mi-e dor de voi. Mi-e dor sa scriu. Mi-e dor de online dar zic asta in fiecare articol scris o data la tzashpe luni.

Am o perioada… poate frumoasa e mult spus, dar, macar in frantura asta de clipa, is optimista si fericita.

Desi sunt atat de mult lucruri care nu-s tocmai la locul lor. Dar vor fi.

Mi-ar placea sa imi pot pastra starea asta, de acum, pe viata. Mi-ar fi mult mai usor si m-as descurca mult mai bine.

Am nevoie de mai mult tupeu, mai mult curaj, mai multa rabdare, mai mult optimism, mai multa speranta, mai mult “O sa fie bine!”, mai mult “Risca!”. Mai multa ambitie si mai putina lene dar asta ii alta poveste. 🙂

Damn, I really wanna fall in love.  Chiar daca ma cac pe mine de frica.

Observ la oameni ca le lipsesc..oamenii. Dar oamenii care sa ii inteleaga. Cat ne lipseste asta…

Cu siguranta nu-s cea mai in masura sa spun ca oamenii din jurul nostru is cam…tot ceea ce putem avea in viata, sufleteste vorbind. (Caci is cam transanta cand vine vorba de ei.)

Nu incerc sa tin o predica. Pentru ca nu-s in stare sa fac asta nici pentru mine. Doar ca mi-ar placea foarte mult sa-i molipsesc si pe altii cu starea mea de acum si incerc macar in cuvinte sa…

Observ la mine ca is omul “Munca, acas’, munca, acas’”. Ceea ce, se zice prin targ, ii cam trist. Am realizat azi ca imi doresc sa le trimit un mail sau sa sun niste oameni si nu am timp… Timpul liber mi-l petrec zacand sau lenevind, dupa caz. Am timp. Am mintit… 🙂

O sa va povestesc si ce lucrez. Mare cacat. Mare. Dar am, cumva, senzatia ca se vor aseza toate. Si ca o sa privesc lucrurile astea ca pe niste experiente. Nu cele mai fericite. Dar cele din care sa fi invatat cel mai mult.

Pe scurt, fiti mandri de ceea ce sunteti. Aveti mai multa incredere in voi si fiti mai pozitivi. “Traieste-ti viata!” zice gura targului.

Eu zic sa fiti oameni de calitate. Si sa-mi mai dati si mie articolul asta din cand sa il citesc… nu de alta, da’ io cam uit de la mana pan’ la gura absolut tot ce zic.

7 gânduri despre “„I see you’re not satisfied.”

  1. Da`nu mai bine ti-l facem poster si ti-l punem in camera ca atunci cand te trezesti sa te ” izbeasca ” ?:D
    Hai, tine-te de firmitura asta de optimism si fa sa-ti fie de la f.bine in sus!!! 😆

  2. Atunci ti-l trimitem pe mail zilnic, facem flyere din el , scriem pe cer :p Incepe ziua cu optimism. Sa stii ca ma regasesc in ceea ce spui, incerc si eu sa fac mai mult, sa am mai multa ambitie si sa nu mai lenevesc.. O zi faina sa ai !

  3. Ştiu ce zici. Lenea s-a instalat la mine prin buzunare încă de când am făcut ochi. Am ţipat de două ori ca o vuvuzelă şi am închinat steagul în braţele doctorului. Too bad.

  4. Clar trebuie să folosești articolul ăsta des ca moral booster.

    Și sper că te-ai îndrăgostit între timp de ceva, măcar. 😀 Dacă nu de cineva. 🙂

  5. Diana, clar trebuie! 🙂 Nu m-am indragostit, te anunt cand se-ntampla. Apropo, poate o sa-mi spui candva ce ai facut cu blogul. We miss you.

  6. Știi că veștile se transmit cam greu între noi două și cine știe ce se întâmplă în două săptămâni. 😀

    Sper că între timp te-ai lămurit și cu blogul meu.

Lasă un răspuns

