Oh, 2011!

Nu v-am facut nici o urare de Craciun. Am trimis niste sms-uri unor oameni apropiati si poate si acelea au fost trimise doar ca sa fie… N-am simtit sarbatorile decat pe fuga.

Mi-e dor. Mi-e atat de dor si mi-e atat de greu. Mi-e greu sa fac pe adultul responsabil, mi-e greu sa fiu constransa si limitata de anumite imprejurari, mi-e greu cu mine si cu altii.

Mi-e greu sa schimb lucrurile. Mi-e, deseori, imposibil.

Astfel incat dorintele mele pentru 2012, dorintele zic, si nu rezolutiile, ar fi sa fiu un om mai cald, mai putin ocupat, mai puternic si fara temeri. Fara teama de a fi indragostita, fara teama de a lupta, fara teama de a se impotrivi… sistemului, oamenilor, sie insasi.

Nu m-am schimbat. De asta ma temeam cel mai mult. Am crezut ca am crescut. Ca lucrurile, rele, bune, m-au ajutat, cumva, sa ma misc din loc. Sunt tot acolo. Sunt tot acolo…

Va doresc ca in 2012 sa fiti oamenii pe care, daca i-as vedea pe strada si daca as sta cu ei la o cafea, i-as aprecia si adora instant. Caci stiu ca tare-i greu asta, caci is o mofturoasa si jumatate.

Va doresc ca in 2012 sa evoluati frumos, sa va impliniti visele si sa bifati de pe lista toate rezolutiile pentru acest an.

Sa fiti fericiti si iubiti – desi sunt mai degraba niste urari pe care le auziti in mod repetat, n-aveti idee cat de mult inseamna pentru mine cuvintele astea doua.

An Nou Fericit, copii!

7 gânduri despre “Oh, 2011!

  1. Cum mai scrii tu din an în paşte… şi acum e anul… nou. 😆

    Să ai tu, copilo, un an frumos… sau nu… că anul nou nu e un nou început… să fie începuturile unor lucruri bune în 2012…

  2. Un an superb sa ai si nu uita sa zambesti, in ciuda tuturor! 😀 Lasa, ca ne facem noi si oameni mari, candva! La multi ani! >:D< :*

Lasă un răspuns

