Ce mai faci, mă Hubbis?

Pentru cei (putin[i]) interesati, Hubbis face… mmbineee. M-am intors de la mare, sunt neagra ca o tiganca (doar ca aerul de munte ma albeste! :)) siiii… cica am terminat facultatea, am luat licenta (desi cred ca ati aflat-o si pe-asta)… Mi-e dor de mare, de baietii aia bunoci cu corpuri misto pe care i-am tot laudat pe Facebook siiii… se presupune ca mi s-a terminat vacanta. Ca s-au terminat vacantele, de fapt, in sensul ca de acum ne intra in vocabular un nou cuvant, “concediu”, gen, caci… surpriza, face parte din campul lexical (face parte, nu? :)) al unui alt mirific cuvant gen “munca”. Inca nu m-am angajat, asa ca toate joburile sa apeleze la mine, ca de nu… ma mut in tarile calde!

Dupa cum sunt absolut convinsa ca ati observat, eu si bloggingul am cam divortat… am avut tentative de impacare (si cred ca cele cateva fragmente pe care le-am scris le voi innoda intr-un articol de mare calitate lacrimogenica) insa pana la urmatoarea suferinta in dragoste… cred ca ma veti citi la fel de rarutz ca si pana acum. Cu diferenta ca, deocamdata, ca sa mai fac unora pe plac, las blogul deschis cu ceva sentimente vechi expuse p-aciiia.

Va pupa Hubbicenia! Ma duc sa-mi aranjez cerceii, ca de doua zile de cand am venit acas’ n-am terminat de despachetat. 🙂

14 gânduri despre “Ce mai faci, mă Hubbis?

  1. După cum te cunosc… aproape că băgam mâna în foc că sunt închise comentariile. 😆

    Măcar să fii pe fază când te bârfește lumea pe net. 😛

  2. Asa, asa, incerc sa fiu. Pacat ca nu-i ca pe Twiter cand hop tzop cand ma porecleste cineva „Domnisoara vino la mine ca am parul pe bigudiuri” imi si apare! :))

  3. Sa iti fie o rusine absoluta ca n-ai mai dat semne de viata, chiar ma intrebam ce s-a intamplat cu tine! ( nu numai cu blogul tau ) Dar daca zici ca ai trecut prin licenta, ca ai avut si parte de vacanta si cine stie cate alte experiente…hai fie! Welcome back, dear! :*:*

  4. Pingback: Sunday perfect gift | Love addiction √v^√v^√ღ

Lasă un răspuns

