Cu dedicatie.

Pentru Grapefruits si Alina. Bloggerii stiu de ce. 😛

23 de gânduri despre “Cu dedicatie.

  1. Eu tocmai am mâncat o salată cu bălării şi sunt prea fericită cu 3 cm ai mei pierduţi la sală.

    Mă bucur însă Hubbis că te-ai ţinut de cuvânt şi sincer, dacă mă mai uit de două ori la poză, pot să jur că simt cum miros.

    Have one for me. And 3 for fishuc 🙂

  2. @Roxana…mnah bine, asa, virtuaaaal… :))
    @Alina&Grapefruits: Wei, wei, wei, usoooor, gagici, cu dedicatie, cu dedicatie, da’ unde scrie ca-s pentru voi?!? Si fishucii vostri?!? =))) =))) Luati, luati, luati…labaaaaaa! :)))))) >:)

  3. Nu e adevarat, feisbucu’ ma adooora pur si simplu, spre deosebire de sentimentele pe care le are pentru Grapefruits! :))) Pai daca pap 88 de bomboane (2*44), ma fac asa dulcica de raman pentru eternitate pe podiumuri! :)))) Nu alea de fotomodele, da’ macar alea de pe FB! :))

  4. Hehehe… și eu sunt la regim titanic de mișcare în ultima vreme… ca să știi… 😆 Dar pe mine nu mă poți ispiti cu ciocolată. 😆 😀

  5. Tu, n-am vrut să zic asta. Să le papi cu poftă! Să faci spume de ciocolată de gură şi să miroşi 2 zile a cafea :)) să moară cariile de ciudă.

  6. @DianaEmma: Nu te pot ispiti cu cioco? 😦
    @Creve: Virtual, desigur, impart cu toata lumea. Mai greu in offline. :))
    @Grapefruits: :O A stat Grape si s-a gandit doua minute dupa care a zis ca parca prea a zis-o asa din inima, sa schimbe placa :)) Uhm, sa nu ma mai cauti o perioada, sa imi treaca supararea. 😐 Pentru alte detalii, iti dau adresele celor patiti. :))

  7. Stai, ești ultima care afli că nu îmi place ciocolata și nu sunt cu dulciurile? Pfff… 😆

    Eu cred că mai ai puțin și rămâi singura din blogosferă care nu e la mișcare și/sau dietă.

    Dar pe mine nici cu mâncare nu mă poți ispiti, pentru că eu nu sunt cu dietele, bag mișcare la greu.

  8. chiar daca nu-i si pentru mine, o sa profit de ocazie si o sa ma servesc si eu virtual cu o bomboana de acolo din cutiuta. 😛

Lasă un răspuns

