Mi-am rupt-frant-fracturat falangele!

Cre’ca daca as citi titlul asta la altcineva as izbucni in ras. 🙂

Calma toata lumea? 😛 Is bine, nu chiar nevatamata, dar nu-mi cantati in struna si nu-mi plangeti de mila ca o sa ma obisnuiesc.

Acum ca toata lumea si-a luat un Xanax, un Distonocalm, ceva pe-acolo, sa va zic ce talamba is.

Se facea ca eu, copil cuminte toata viata si cu reputatie nepatata si cu maini si picioare in viata lor gipsate si fara vreo internare in spital la activ,  intr-o oarecum dimineata (desi altii ar fi catalogat dimineata mea drept pranz) incercam sa fac un 3 in 1. Cand sa ies din camera sa vad de-mi clocoteste si da pe dinafara apa, hop, usa mea nebunatica si sturlubatica prezinta o dorinta teribila, incomensurabila si de nestapanit de a-mi plesni, vatama, strivi, nimici firavele, micutzele si simpaticutzele degetutze de la piciorul stang. Acuma, nu-i chiar prima oara cand usa si degetele-mi se intalnesc, ca-s copil adormit si talamb mai mereu, da’ e prima oara cand fac uf-uf!, mi se umfla degetul.tele, fac vanataie, schiopatez si chiaaaar… imi rup falangele! (Numa’ mie mi se pare ca suna kinky?!)

Mnoh, si printre taximetristi care-ncearca sa m-agate in plina suferinta si medici faini si medici naspa si 3 ore pierdute pe coridoarele obositoare de la urgente (hoo, n-am ajuns in stare gravisimo, am facut o vizita la radiologie sa-mi descopar, speram eu, neruptele degete)… scap de povara gipsului caci, vai, ce tragedie ar fi fost, mi se pune un pansament si diagnosticul (ce grav suna) fractura falanga plus niste chestii intr-un scris de doctor pe care nu le-nteleg. 🙂

Mi s-a interzis cu desavarsire sa dansez (asta-i trist), mi s-a spus sa stau cu cracii-n sus (asta-i, iarasi, kinky) siiii.. neste alte chestii oricum neinteresante.

Si-acuma, pentru ca o sa fiu acuzata ca-mi place teribil sa-mi plang de mila (true!) si sa mi se acorde mai multa atentie decat trebe (iarasi true!), orice comentariu care contine cuvinte precum „saracutza Hubbis”, „sa te faci bine”, „draga de tine”, „of”, „uf”, „aww”, „mimimimimi” si „pipipipipi” vor fi marcate drept spam si tratate ca atare! 🙂 Comentariile continand sintagme precum „copchil talamb si prost ce esti”, „felicitarile mele usii”, „adormita vanata si umflata ce esti”, „schioapa cah cah” si altele asemanatoare vor fi considerate neplangatoare de mila si demne de a fi postate. 🙂

P.S.: Cei care au numarul meu sunt rugati sa se abtina de la mesaje de genul „Fie ca falangele sa ti se vindece si usa sa-si primeasca portia de na-na-na!” si de la apeluri cu „Oh vai dar cum cand de ce naibii de usa ma-sa talambo adormito invinetito fanatico scorpie beteaga” pen’ca ma deranjati din statu’ cu cracii-n sus si asta-i grav, sa nu trecem peste recomandarile asistentului aluia amabil, glumet si oarecum simpatic. 😛 Stiu ca ma iubiti da’ zau ca articolul asta e mai lung decat planuiesc  eu sa schiopatez! 🙂

15 gânduri despre “Mi-am rupt-frant-fracturat falangele!

  1. Damn it si cand vroiam si eu acum dimineata sa te trezesc cu-n mesaj dulce, de inviorare , de ” au au auuuu stergeti-as suferinta de pe picioare ” , imi tai tot elanul.
    Repet, numai tie ti se putea intampla asta ca deh, doar nu puteai intra in primavara ca toti oamenii, nu? Trebe sa iesi in evidenta cumva. 😆
    Hai ti pup, nu nu-ti pup picioarele!

  2. metoda asta de trezire n-am incercat-o niciodata 🙂
    ceva doctori faini erau? asa inalti, bruneti, etc? ai luat numere de telefon?
    weekend minunat fara zbenguiala!

  3. @DianaEmma: Tragediile scot talentul din mine. 😛 Esti o funny, zau asa. „Unkinkynuire”, Gizas! :))
    @Addicted: Nu mi le pupa, da’ o supa prin posta tot trimiti!
    @Lilly: Nu erau asa doctori faini, unul burtos si naspa si un rezident/asistent relativ simpatic ca si personalitate dar atat. Taximetristul voia sa-mi notez numarul lui de telefon si sa-i dau un beep dar am zis pas. :))
    @Kodoo: Recomandarile au fost sa stau cu cracii in sus, e drept ca nu s-a precizat in ce circumstante, dar… dupa cum ti-am zis si azi, sa fiu scorpie si sa zic pas si sa dau dislike intrebarii 😛
    @Neo: Yep, ai dreptate.
    @Silvia: Nicio sansa sa fiu mai atenta. :))
    @Creve: Am nevoie de noroc da’ alege alta urare :)))

  4. Bun! Se pare ca asta a fost saptamana picioarelor rupte! O prietena si-a bulit piciorul (ghips direct) pentru ca… s-a impiedicat de pisica 😐

  5. Pingback: De suflet « Gânduri rupte din mine

  6. Ce chestie, si eu imi dau cu usa mereu peste degete (aeriana asta este) si le fac varza dar sa ma duc la doctor nu mi-a dat prin minte. Am zis ca trece de la sine :))

  7. Mihaela, mie mi se umflase tare degetul si mi se invinetise si mergeam foarte, foarte greu asa ca am mers initial la medicul de familie, apoi la radiologie si uite ca mi-e degetul rupt…

Lasă un răspuns

