Pentru voi, toti cei care.

Pentru ca sunt foarte multi oameni care au facut parte din trecutul meu (scoala generala, liceu, facultate, viata) si care nu mai fac parte din prezent… si pentru ca am rasfoit ceva poze cu oameni care mi-au fost dragi candva… chiar imi doresc pentru voi sa fiti fericiti/fericite. Pentru ca daca la un moment dat v-am ales sa imi fiti prieteni, indiferent ce mi-a demonstrat timpul petrecut alaturi de voi, inseamna ca ati avut ceva si… desi nici un sfert din voi toti nu vor apuca sa citeasca… imi doresc sincer sa fiti bine. Aveti grija de voi.

6 gânduri despre “Pentru voi, toti cei care.

  1. Mersi că m-ai aruncat și pe mine în butoiul cu melancolie și meditație…

    „Pentru ca daca la un moment dat v-am ales sa imi fiti prieteni, indiferent ce mi-a demonstrat timpul petrecut alaturi de voi, inseamna ca ati avut ceva si…”… te loveste…

  2. N-as fi vrut sa iti induc sentimentul asta, era mai mult pentru mine si pentru ei un „sunt impacata si nu va port ranchiuna”… o fi cam expirata ‘zicala’, dar stii cum se zice, daca oamenii din trecutul tau nu fac parte si din prezent…un motiv o fi.

  3. Apreciez atitudinea ta si chiar o admir…eu inca nu am gasit puterea de a ierta anumite prietene sau anumiti colegi din liceu pentru gesturile pe care mi le-au facut. Cred ca va mai dura cativa ani..:”>

  4. As vrea sa pot spune si eu asta, insa cu sufletul nu pot trece peste tot ce-au facut anumite persoane din viata mea! Toate au un rost, toate se intampla cu-n motiv – pentru a face loc altora care intradevar merita.

  5. Mă bucur că ai revenit la sentimente mai bune. Păcat că e nevoie de evenimente triste ca să realizezi cât de mult ții la oamenii cu care ai rupt legătura… 😦

Lasă un răspuns

