Mistakes.

Am mai spus-o de cateva ori, dar probabil n-am fost luata in serios. Sunt antisociala cu anumiti oameni, si de aceea sunt catalogata deseori ingamfata. Insa in momentul in care imi intri in suflet, sunt capabila, desi par o fire rece, sa fac destul de multe pentru oamenii apropiati mie.

Insa in momentul in care eu doresc sa iti arat prin mici sau mari gesturi cat insemni pentru mine si tu imi raspunzi prin urlete… sau tradari, dupa caz, … De unde si de ce as mai avea eu forta sa cred si sa investesc in oameni ?

Scriu postul asta pentru ca fac parte dintr-o familie de oameni nebuni (si, probabil, e prea tarziu sa nu fiu si eu ca ei) si pentru ca… am un dar teribil cand vine vorba de a-mi alege extrem de prost prietenii.

In seara asta, maica-mea m-a intampinat cu niste urlete specifice caci… asa e mama. Nebuna. Desi nu facusem nimic altceva decat sa ii arat ca tin la ea si … .

Cred ca trebuie sa ma obisnuiesc pentru ca au avut grija si altii sa imi arate o astfel de rasplata… Care-a durut mai mult decat urletele maica-mii. Si poate acum o sa-ntelegeti de ce va elimin din viata mea fara drept de apel. Pentru ca unele lucruri… nu le pot ierta. Mai ales daca le minimalizati sau alegeti sa faceti aceleasi greseli la infinit. Nu eu sunt aia rea aici. Nici victima, dupa parerea voastra. Nu si dupa a mea, insa.

Desigur, sunteti niste oameni buni. Dupa parerea voastra.

