I’ll see you soon.

E aproape 3 dimineata si-nvat. Desi tare greu mi-e sa ma concentrez.

Mi-am dat seama ca regret atat de multe lucruri si ca atat de tare as vrea sa fi avut alte sanse ca sa le pot face altfel, atunci. Mi-am dat seama ca mi-e dor rau de blogul asta dar ca… deocamdata nu ma mai leaga nimic de el. In afara de oamenii de aici si de cea care am fost eu, pe aici.

Chiar nu-mi imaginam c-o sa ma iau cu… alte treburi si o sa parasesc blogul asta. Nu l-as fi vazut in paragina, asa cum l-am lasat acum, si asa cum, probabil, va mai ramane o vreme pana cand, cine stie, il voi sterge si-l voi eticheta drept parte din trecut.

Poate mi se vor intampla lucruri extraordinare pe care-mi voi dori sa le scriu aici cu entuziasm, poate voi suferi si imi voi dori sa-mi plang aici tristetea…

Deocamdata, ma-ntorc la invatat… Nu pentru c-as fi cine stie ce studenta silitoare, dar pentru ca.. trebuie.

Aveti grija de voi !

Sper sa ma-ntorc. Curand. Candva.

 

