Hello, hello again!

Stiu ca am lipsit din peisaj si ca ma iubiti mai putin, dar banuiesc ca nu atat de putin incat sa nu ma ajutati cu  un lucru extrem de important pentru mine, asa-i?

Copil sarman ce mi-s, am de realizat o cercetare de marketing. Si ma gandeam ca mediul online ma poate ajuta ca nimeni altul si vin cu o rugaminte la voi. O sa trimit si un ping unora din voi si va voi ruga in mod special sa publicati pe blogul vostru, profilul de Facebook, contul de Twitter linkul catre chestionar, m-ati ajuta mult, mult, mult.

Chestionarul il gasiti la adresa de mai jos si va rog mult sa il completati si sa il dati mai departe la cat mai multe persoane in cat mai scurt timp. Este legat de utilizarea de servicii de telefonie mobila si va ia cateva minutzele. Si v-am mai spus ca m-ati ajuta mult, mult, mult si ca va multumesc tare, tare, tare?

Chestionarul il gasiti aici.

Sper sa ma ajute cu „imprastierea” lui si : Ada, DianaEmma, Petronela, Grapefruit, Alina, Lilly, The Goddess, Bec, Neo si chiar si cei pe care nu i-am trecut aici. 😛

21 de gânduri despre “Hello, hello again!

  1. Pingback: HubbiX needs us!!!! | Love addiction

  2. „Thanks! Your response has been recorded”. :> Si am pasat mai departe! Sper doar ca nr.meu de telefon sa nu zboara prin diferite parti si sa primesc mesaje cu tombole si chestii. :))

  3. Pingback: Cine vrea si cine poate! « despre mine……despre altii

  4. Va multumesc mult, mult, fetelor, si stati linistite, numele si numarul vostru de telefon le pot vedea doar eu si eventual profesorul, insa ne intereseaza mult prea putin, insa sunt necesare.

  5. Pingback: Ca duminica « Toantele nu merg in rai

  6. Pingback: Fazele unui proiect | ♥ Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine…

  7. @The Goddess : Multumesc mult! Da, acu’ vad si eu ca is mic-mic scrise comentariile, stiu ca tema asta nu prea da bine desi e tare frumoasa… O sa-ncerc sa o schimb desi si asa blogu’ asta nu mai e functional. ;))

  8. hai las-o in spumele marii! eu zic sa mai scrii din cand in cand cate ceva, ca e pacat sa il inchizi! nu fi haina, ca lumea are nevoie de sturlubatica de Hubbis!

  9. Pingback: Ţi-am zis eu! | ♥ Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine…

Lasă un răspuns

