Hello, hello, 2011!

Horoscoapele-mi zic de bine, imi zic de chestii dificile, imi zic de toate pentru toti. Eu visez multe (inclusiv pipaieli de fundic de negri :)), unii au planuri pentru mine, altii sfaturi, altii incurajari, altii intrebari. Eu stiu doar sa ridic frumos din umeri si sa… ma schimb.

As fi vrut ca vacanta asta sa mai tina cel putin 2 ani asa da’… nu se poate, nu se poate.

Probabil ca urmeaza un an dificil, am decizii de luat, lucruri de facut, oameni de citit. Viitorul meu incepe sa se contureze de acum. Da’ dupa mine, ce-o fi, o fi. Las’ c-am sa reusesc eu, cumva, candva.

Urmeaza predarea primului capitol din licenta (au, viata!), multe proiecte de facut si examene. Asadar, mai ales pentru ca Hubbis nu mai sufera (decat de scarba profunda), o sa dau mai rar p-aci. Si mai rar si pe la voi.

Va urez, inca o data, sa aveti un an grozav si spor la munca, examene si-ndragosteli.

9 gânduri despre “Hello, hello, 2011!

  1. O, Doamne……..licenta asta ne papa un pic neuronii……si eu ma documentez acum tot despre asta, ca trebuie predat deja o parte din proiect. Noroc ca eu trebuie sa citesc despre rock’n’roll si Elvis Presley, ca asta mi-am ales. Multa bafta, iti tin pumnii si….La multi ani pe 2011! :*

  2. Scumpo, ti-a alaturi desi is la vreo 400 de km departare. Iti tin pumnii si te sustin in tot ceea ce ai de facut. Te imbratiseaza molusca letargica de la Iesi. :*

  3. Esti o reeeeeeeeeeeeaaaaa dar chiar si-asa ti-as da unul din cele 3 sarmulite ale mele. :>
    Bafta scumpilici.Sa nu dispari ca-ti mancam .. aaa mmm aaa ochii.:D >:D<

  4. Pingback: De ce scriu pe blog? (leapsa) | bek00letz.ro

  5. Pingback: Quote of the Day | Love addiction ... √v^√v^√ღ

Lasă un răspuns

