An Nou Fericit!

(Bilantu’ asta de final de an e mai mult pentru restantiera la conta’ de mine. Puteti sari direct la partea cu urarile daca inca nu v-ati aranjat parul ori nu v-ati calcat camasa. :P)

[Bunatatile mele :P]

As putea spune ca e un articol cu resentimente. Nu cred in bunatatea asta la comanda impusa pe motiv ca-s sarbatorile. Nu pot sa fiu ipocrita si sa ma gandesc la toate cele bune ale lui 2010 pentru ca mi-as nega trecutul si o parte din ceea ce am devenit peste an.

2010 a fost mai bun decat 2009, chiar daca pe anumite planuri a fost chiar dezastruos. Si nu la cel financiar ma refer. Cred ca, desi a fost an mai de criza decat 2009, pentru majoritatea oamenilor, 2010 a fost ceva mai bun decat precedentul, cel putin asa am citit eu prin online.

M-a intrebat cineva ce-mi doresc pentru anul care vine. I-am raspuns «  Sa fiu mai frumoasa, sa intru in licenta si sa ma indragostesc; si sa fie toti ai mei fericiti. » Se-ntelege ca-s nesigura si usor superficiala. Se-ntelege ca-s lenesa, dar ca sper la noroc. Si ca inca nu m-am dezumanizat complet. Si-apoi, daca incep sa ma gandesc mai mult la altii decat la mine, o fi si asta vreun semn ca ma maturizez.

Am avut parte de oameni care mi-au oferit ajutor dezinteresat. De oameni care nu au stiut sa multumeasca pentru ajutorul primit. De oameni carora le-a pasat. Si de oameni care s-au prefacut ca le-ar pasa. De oameni care m-au primit cu bratele deschise si de oameni care mi-au intors spatele. De oameni care m-au ascultat si-au fost langa mine si oameni pe care framantarile mele i-au amuzat. Oameni care au fost alaturi de mine in clipele frumoase si care mi-au oferit un umar pe care sa plang in clipele-n care a durut. Si oameni care m-au facut sa plang si au facut sa doara.

2010 a fost un an cu bune si rele, poate insa nu atat de greu ca 2009. 2010 a fost un an frumos, la urma urmei. Da’ vreau ca 2011 sa-l intreaca ! 🙂

Pe oamenii dragi ii tin aproape si-i iau cu mine si-n 2011. Si-n 2012, chiar, chit ca voi mai fi au ba pe-aici. Pe oamenii uraciosi ii parasesc intr-un trecut indepartat si intunecos. Incerc sa ma descotorosesc de elementele negative.

[Unfortunately, we will never be the same.]

In Noul An o sa fiu mai des fericita, o sa ii apreciez mai mult pe toti cei buni ai mei, o sa am mai multa grija de mine, o sa invat, o sa ma ridic, o sa reusesc. Asta va urez tuturor, indiferent de categoria de oameni din care faceti parte.

Sa va distrati in noaptea dintre ani, sa aveti bani in buzunar si persoanele dragi langa si… Sa aveti un 2011 de poveste! Sa fiti mai veseli si mai buni. Sa iubiti mai mult si sa va lasati mai des sa fiti fericiti.

An Nou Fericit!

[Clickuiti voi aici pentru dedicatia de sfarsit de an.]

„If you think back and replay your year, if it doesn’t bring you tears either of joy or sadness, consider it wasted.”

[Pitzi Me]

13 gânduri despre “An Nou Fericit!

  1. Sper ca o sa te tii de ce ai zis mai sus >:D< Un an nou fericit iti doresc ! Sanatate! :* Cu drag, Danutz

  2. Pingback: Un An Nou bun! « Green eyes. Red lips. Grey soul.

  3. să fi mai frumoasă se rezolvă cu puțini bani, se intră în licență și asta e realizabil, să te îndrăgostești e cel mai ușor, dar la ultima nu ține de tine decât în mică parte 😀

  4. cu asa un plan pt 2011, nu are cum sa nu fie si MAI bine .
    te pupa Ale si An Nou fericit sa ai :* sa nu faci prea mult nebunii , asa cum ti`i naravu` :))

Lasă un răspuns

