Iupi iupi iei iei!

Atentie, sunt hepi rau! 🙂

Chiar daca astazi am avut parte de o catastrofa (incercand sa-mi car cadoul, mi-am rupt o unghie siiii m-am trezit cu ea retezata in manusa, nu radeti!, chiar e o catastrofa pentru noi, femeile, nu pentru c-am fi pitzipoance dar ganditi-va ca le lasam sa creasca asa frumoase si le pictam in tzashpe mii de culori si ne chinuim sa le facem modele care de care mai dichisite si automat daca ti se rupe una si se rupe destul de urat trebuie sa le scurtezi si pe celelalte. Tocmai acum, inainte de Sarbatori. Uf!)

In finico, am trecut de momentul ala, Hubbis hepi hepi hepi, am spart azi multi bani dar zau ca lucrusoarele frumoase pe care mi le-am luat merita fieeecare banutz. Si da, parca-ncepe sa se simta spiritu’. V-am zis eu ca-cumparaturile sunt … cea mai buna terapie, cea mai sigura cale catre fericire. Nici n-am papat nimic si-am venit repede sa va arat o parte din minunatiile pe care mi le-am cumparat. Zic, doar o parte, pentru ca sosetzelele pufoase si extrem de cuuute nu le-arat, nici celelalte chestii si niciiii. Va pup! Iubiti-ma cat is super Hubbis simpatic!

P.S.: Trimiteti-i si voi un mail lui Mos Craciun aici, eu am facut-o (mersi, fruct simpatic :P)!

P.P.S.: Poza-i facuta cu tilifonu’ asadar unul din inelele mov arata albastru, dar in realitate culorile sunt supeeerbe.

16 gânduri despre “Iupi iupi iei iei!

  1. Văd că nu durează mult la tine. 😆

    Tu ești din alea care umblă cu inele pe toate degetele? :))
    Eu cred că e mai mult terapie prin culoare.

  2. @Roxana: Mersi!
    @DianaEmma: Ce nu dureaza mult? Pana-mi revin? Acu’ is plina de nervisori, acu’ is hepi 😀 Nu, in niciun caz mai multe inele, cate unul pe fiecare mana, ajunge! Si in niciun caz nu o sa port doua din acestea simultan. Vai, cum sa crezi ca-s dintr-alea? >:P :)) Mi-am luat insa pe mai multe culori ca sa pot asorta la tinute ))
    @Lilly: Le asorteeez 😛 Ador inelele asa maricele 😀 Nu e cutiuta cea rosie, e lumanarica 😛

  3. Profa mea de info din liceu purta așa, dar erau toate groase din aur. 😆
    Ca profă era super inteligentă și de treabă, dar avea un defect cu bijuteriile. 😆

  4. Da, scuza-ma, ai zis tu „cu clopotei” da’ io’s cam aiurita defel :)) pai nu e nici aia cutie :)) E o chesti ca din… piatra colorata si cu clopotei pe ea, o sa o agat in brad cred 😀

  5. Ia te uita cine a inceput sa simta spiritul Craciunului. Hubbis, fii draguta si zi si mie cum ai reusit ca mai sunt cateva zile si pe mine pur si simplu nu ma prinde din urma spiritul asta. Cred ca alearga la alt maraton decat mine.

  6. Pingback: Se poartă Nominalizările! | Love addiction ... √v^√v^√♥

Lasă un răspuns

