Ho, Ho, Ho.

Mai sunt 4-5 zile pana la Craciun. Si eu nu simt spirituuuuuuu’. Colindele n-ajuta, imaginea cu brad superb de pe telefon nu, pozele oamenilor cu brazi frumos impodobiti nu… Sper sa ma ajute mersul la cumparaturi, goana dupa cadouri, traditionala ( ?!) salata boeuf, una din prajiturile mele preferate pe care voi incerca s-o fac singurica (!), luatul in primire a sarmalelor facute de bunica, impodobitul bradutzului meu.

Ma enerveaza ca tre’ sa fim mai buni, ca doara vine Craciunul. Probabil ma enerveaza atat de tare tocmai pentru ca numa’ buna nu pot sa fiu acu’, cand sunt absolut dezgustata de unii oameni si-i dispretuiesc la maxim, mesajul meu pentru voi, “prieteni”, fiind: “Tell the devil I said “hey” when you get back to where you’re from.” Merry Christmas, bitches and assholes.

Acu’ c-am fo’ mai acra decat castravetii din salata boeuf, promit sa ma fac dulcica-cat ai zice “4 lingurite de zahar”. Mi s-a recomandat, in urma articolului anterior, sa-ncerc sa scriu si ce lucruri imi plac. Sa dovedesc cumva ca nu-s asa scorpie precum s-ar zice. Sincer, nu mai am nimic de demonstrat. I’m so done. See you in hell.

“4 lingurite de zahar.”

The hope is we have so much to feel good about. 🙂

