„I could really use a wish right now.”

Hai sa vad ce-mi iese din postul asta c-am prea multe chestii alambicate prin tartacuta.

Aveam o discutie cu … cineva. Si am fost… nevoita sa scot din raftul de citate o fraza care mi-a fost impartasita in trecut… „De unde îţi dai seama că te iubeşte? E simplu… Cunoaşte cele mai adânci secrete, şi mizerabile caracteristici, şi nu o deranjează… „

Ma intreba cineva de unde-mi vine starea de bine. N-am nici cea mai vaga idee. Imi vine intr-o conversatie in care mi se spun lucruri pe care le stiu deja. Din senin. E senzatia de “Viata-i frumoasa si am atata incredere c-o sa fiu bine.” Si un zambet tamp mi se lipeste pe fata.

In timpul discutiei, mi-au fugit ochii pe-un horoscop. “Daca veti reusi sa faceti o curatenie generala in privinta emotiilor si a prietenilor dumneavoastra s-ar putea sa va pomeniti ca incepeti o noua etapa a vietii mai buna, mai frumoasa.” Ei, nu ma-nnebuni. Asta o pot avea la horoscopul zilnic in fiecare zi fara sa spun ca ati scris vrajici ca sa umpleti spatiul.

Asa fleoshky m-a facut o discutie de azi dimineata… I could really fall for him.

„Whatever you do in life will be insignificant, but it’s very important that you do it ‘cause nobody else will. Like when someone comes into your life and half of you says: „You’re nowhere near ready”. And the other half says: „Make her yours forever”.” – Remember me. Destul de interesant filmul.

N-am putut fi coerenta, mi se-ntampla des.

