Hello.

In ultimul timp, rar ma mai impresioneaza un film. Probabil si pentru ca nu mai are cine sa mi le recomande pe cele bune.

Mi-e dor de sentimentul pe care ti-l lasa filme precum « If only » sau « Hachiko » sau… « P.S. I love you ».

Am vazut in noaptea asta filmul “Just Wright”. Sincera sa fiu, nu e un film prea extraordinar. Aceeasi poveste a Cenusaresei, a surorii vitrege care-ncearca sa-l fure pe print, acelasi print tampit. Dar cumva m-a facut sa miorlai putin, desi s-a-ntamplat probabil si pentru ca era timpul. Si pentru ca… mi-a readus in prim plan… diverse.

*

Voi aveti oameni carora le iertati… aproape orice ? Nu, nu sunt ei norocosi ca va au. Sunteti voi prostuti c-aveti asa slabiciuni.

Va las o melodie pe care am descoperit-o datorita Copilei blonde.

Caci restul lucrurilor pe care-mi doresc sa le scriu… isi au locul in Recycle Bin sau pe un blog anonim. Mi-a iesit cu rima, ha ! 😛

6 gânduri despre “Hello.

  1. Nici daca-as vrea n-am cum sa iert orice unei persoane.In cel mai fericit caz pot sa nu o trec pe lista mea neagra unde e plangerea si scrasnirea dintilor

  2. Îți dai seama că familiei le ierți orice. Printre prieteni să știi că cei care chiar merită să îi iert pentru orice nu îmi dau motive să îi iert 🙂 Se mai întâmplă să greșească pentru că sunt oameni și atunci uit foarte repede.

    P.S: varianta asta de ”you raise me up” chiar n-o știam 😀 e faină

Lasă un răspuns

