Vrei sa castigi un laptop?

Va mai amintiti ca acum ceva vreme am participat la un concurs realizat de cei de pe siteul http://www.invisibleyahoo.ro/ ? Ei bine, am si castigat 10 dolari chiar inainte de ziua mea si m-am rasfatat cu ei si mi-am facut o manichiura french foarte dragutza. Asadar, banii au fost virati in cont, mi-am primit premiul, oamenii-s de incredere.

Si oamenii astia is pusi pe dat premii multe si faine, au acum in desfasurare doua concursuri:

  • Castiga un Notebook – Trebuie doar sa adaugi in pagina principala a blogului/siteului tau un link catre  siteul lor. Mai multe detalii aveti aici.
  • Castiga un telefon – Trebuie sa te inscrii si vei primi un link unic pe care trebuie sa il distribui pe Internet, iar la un anumit numar de vizitatori primesti un telefon. Detalii aici.

Am vazut ca sunt fel de fel de concursuri prin blogosfera si m-ar bate gandul sa ma inscriu si eu cu un articol-doua la unul din ele, sa vad in ce masura Hubbicenia isi revine din lenea-i letargica.

Va pup pe leptocuc! 😛

10 gânduri despre “Vrei sa castigi un laptop?

  1. Suna kinky pentru cine merge pana acolo. Asa zic eu la laptop si am incercat sa fac un fel de legatura cu cititorii care ma citesc, evident, de la laptop sau calc. 😛

  2. Pingback: Vrei sa castigi un laptop? « Blogu' lu' Hubbis | MOTOR DE CAUTARE ANUNTURI ROMANIA

  3. Cand te-apuca inspiratia, greu te mai opresti.
    Cred ca doar tu poti scrie 3 articole/zi .
    Ah, de fapt, si Grapefruits
    😛
    Ma bucur ca scrii, ai cam lenevit, recunoaste 😛

  4. @Jemoi: Te-ncapatanezi sa arunci explicatia mea la gunoi? ce subcnstient si ce dat de gol? 8-|
    @Dianne: Nu intentionam sa scriu decat un articol dar mi-a scapat 😛 N-am lenevit, am avut altele de facut :))

  5. Emilia, concursul respectiv nu mai este valabil, insa multa bafta la alte concursuri pe care sunt sigura ca le vei gasi cu putina munca de… investigatie. 🙂

Lasă un răspuns

