Da’ ziceam si io asa…

A trecut ceva vreme si-s constienta de asta. Dar n-am mai gasit subiecte despre care sa filosofez si n-am mai avut sentimente pe care sa le expun.

Am avut o raceala idioata (eu nu pot raci ca un om normal, ci stranut si-mi curg lacrimi de saracu’ ochiu’ meu stang se facuse vanat), am avut zile bune, zile urate, mai ales ca-i cam frig, zile in care-am aratat bine si zile-n care eram grasa.

Am cam luat vacanta desi m-as mai fi dus o saptamana la scoala, doar-doar imi voi prelungi zilele libere de dupa Revelion. Dar e bine si-asa rau.

O sa-ncerc sa fac proiecte dar sunt absolut convinsa ca nu le voi duce la bun sfarsit.

Nu stiu de ce va zic de mine. Ca nu m-a-ntrebat nimeni nimic. Da’ ziceam si io asa…

Inca nu simt spiritul Craciunului, simt doar gerul de afara si-atat.

Va urez multa rabdare la pregatirile ce o sa vina.

Sper sa ne mai auzim pana de Craciun.

This has gotta be the good life!

