Suntem niste naspa. Pa.

Noi, scorpionii, suntem o specie aparte de oameni fanatici, egoisti, mereu suspiciosi, gelosi, invidiosi, ai dracu’ de ciudati, poate superficiali, egocentrici, rai si alte rahaturi. Pretindem mult si oferim putin, oferim mult si primim, de cele mai multe ori, nimic, in fine, suntem niste naspa si pa.

Citeam mai demult pe undeva ca scorpionul are harul asta incredibil de a-ti spune din start daca omul pe care acum il vede pentru prima oara in viata lui e ok ori ba, merita ori ba, ii va fi prieten ori ba, ii inspira incredere ori ba. Si-n general, avem dreptate, exceptie facand cazurile in care suntem si noi oameni si ne lasam dusi in eroare de masti sau efectiv suntem pacaliti-punct sau cazurile in care suntem si noi oameni si judecam dupa aparente care se dovedesc a fi gresite.

Deseori mi se-ntampla sa-i miros pe oameni. Am fost si prietena cu oameni dintr-astia, pe care i-am mirosit si zau ca miroseau a ceva chestie ieftina si evident ca nu m-am inselat. Ei inca put. Si sa stiti ca zau ca pentru un scorpion e tare greu sa stea in preajma lor pentru ca… noi suntem genu’ de oameni care iti vor spune in fata ce nu ne convine sau cel mai simplu, te vom evita daca nu vrem s-avem de-a face cu tine. Insa vom face si ceea ce uram cel mai tare si anume sa fim ipocriti, dar eu una fac asta doar in cazuri extraordinare gen vreau sa obtin ceva (de la tine) si chiar n-am cum sa o fac prin alte mijloace. Nu-s omu’ care sa pupe in fund sau care sa isi puna fermoar la gura, da’ iti voi zambi frumos daca esti profa de ceva si am nevoie sa trec la materia ta. Sorry, n-am inventat io regulile astea.

Noh, si noi scorpionii (vai, ce chestie foarte tare si evident extraterestra si mirobolanta suntem) mai avem, pe langa alte tzashpe chichitze, si una foarte tare : cand cunoastem oameni noi… vom avea tendinta sa stam si sa ii ascultam, sa ne dam seama ce le poate capul, sa ii analizam, evident, cu riscul de a ni se pune eticheta de tacuti, sfiosi, timizi, inadaptati. Ei, suge-ma. (Scuzati cuvantul « ei », luai o supradoza de ness si oameni prosti – asta da combinatie fatala.)

Si noi, scorpionii, aceasta specie divina de fapturi mirifice, (incercam sa) avem mare grija cand ne alegem prietenii. Stiti voi, chestia aia cu oferitu’ sufletului pe tava si oferitul secretelor si alte cacatzele dintr-astea.

Evident ca sa fii scorpion fanatic (pleonasm, stiu) nu te scapa de oameni prosti. Ba chiar te vor enerva mai mult decat pe o alta zodie.

Stiu, bine, oamenii nu se definesc prin zodia in care au fost nascuti. Da’ daca am io niste amintiri neplacute cu leii spre exemplu (naspa people) sau cu scorpioancele nascute intr-o anumita zi (stiu 5 sau 6 scorpii nascute in aceeasi zi, credeti-ma, fete relativ faine pana-si dau arama pe fatza si-ti vine sa fugi mancand pamantul) sau stiu sagetatoare de rahat si daca fecioarele nu-mi sunt foarte simpatice defel (DianaEmma, tu taci acolo! :P), apai asta-nseamna ca sa te fereasca Sfantu’, ai ceva de muncit, prietene, cu mine.

Sper ca nu vreti si o concluzie sau o motivatie la articolu’ asta ca-s o scorpie ciufuta care nu suporta oamenii si clar nu vi le-as putea oferi. Luati-l ca atare.

Sunt o naspa. Hai pa!

12 gânduri despre “Suntem niste naspa. Pa.

  1. O da, Hubbis…m-ai bagat in cacat si mai adanc. Acum toti cei care vor trece din blogul meu intr-al tau si vor citi postarea asta, imi vor spune maine „Uite. Am avut dreptate. Uite un scorpion care recunoaste ca nu suporta prea multa lume si ca e rau si afurisit. Numai tu nu vrei sa recunosti toate astea.” Hubbis, eu chiar speram ca reusisem sa-i pacalesc. 🙂

  2. am primit articolul si p mail da` abia acum l-am citit integral .
    Esti foarte misto,ti-am mai spus?
    Si eu sunt o naspa,scorpie deci si faza aia cu „etichetatu`” oameni,e valabila si pentru mine.Cam tot articolul,de fapt.

  3. Ahhh… acum am citit si articolul atasat.cel care l-a scris ori e un frustrat,ori uraste scorpiile din cale afara.”Bafta” lui/ei. 🙂

  4. Hubbis, iar ne plictiseşti cu zodia-ţi „fanatică”? :)) (apropos, mi-ai preluat termenul „FANATIC”! Doar Bebetus e fanatic, ok? :))) Şi ce ai cu leii? :)) Obsedată mică şi naşpa ce eşti! Hai pa! :))

  5. Pompilius, abia acum vad ca ai ceva cu leii. Mie una mi-s antipatici de vreo… 14 ani incoace. Mereu am avut de suferit de pe urma lor, mereu m-au dezamagit. Si desi o vreme am crezut ca problema e la mine m-am convins ca de vina is ei- ca-s rautaciosi, egoisti, ambitiosi fara masura, superficiali, prea buni actori, manipulatori.
    Si mai am o problema si cu unii capricorni. Mi se par exagerat de plini de sine si de reci.

  6. Buna! Numele meu este Petronela bruma, 23 de ani, 2 neuroni, cupa 90B, si am intrat in spam. Get me out of there!

Lasă un răspuns

