Ce dracu’ e cu mine?!

Cred, totusi, ca-ncep sa ma adun. Daca nu acum, macar maine dimineata.

De pe blogul lui Giolly am ajuns pe un blog care-mi cam place rau (acolo am si gasit superba piesa de mai jos).

Si, uitand sa debifez iarna trecuta optiunea cu ninsu’ pe blog, iata ca m-am trezit cu fulgisori. Taman in noaptea-n care a nins prima oara (pentru mine)-n iarna asta.

Mi-am promis ca o sa fiu fericita. Trebuie sa ma tin de cuvant. 🙂

4 gânduri despre “Ce dracu’ e cu mine?!

  1. :)) si eu am notat repede ca ninge pentru prima oara in acest an la mine in oras.
    Iar blogul inozzei e foarte placut. il citeam de ceva timp dar nu il trecusem in blogroll…am facut-o acum cateva zile:).

  2. Si pentru mine a fost ditamai surpriza cand m-am trezit ca pe 1 decembrie ningea pe blogul meu..8->.

    Ne-ai promis si noua de mult ca o sa te faci tu mare si ca o sa fii fericita. Hai ma Hubbis, cand cresti si tu? 🙂

Lasă un răspuns

