„Tu, mai scrie si tu ceva pe blogu’ ala!”

Woscoiwehoidcpsv oidfuvkvosajuihxj ncszdojfieshfucjdzxv odsjsugjhecdyzxfctzgl vdfb ! Na! C-am scris!

[Duminica, 21 nov.]

Mnoh, n-o sa vedeti post cursiv si nici foarte interesant, voi astia, doi-cinci care mai esteti pe aici. [Urasc io blogarasii care se dau loviti in..aripa(?!) ca si-au pierdut din cititori, da’ cum sa zic, multa lume a dat blogu’ pe feisbuc si-apoi… stiti voi, si blogu’ ii ca hi5u’, mai nou, si-anume schimb pe schimb, vizita pe vizita, comm pe comm.]

In finico, hai sa hiu ironica si oleaca retarda in continuare si sa va zic de la Gubbicenia citire:

Azi dimineata am fo rejectis totaaal si veri antisociala (probabil pen’ca, uitand sa-mi pun tilifonu’ pi sailant, am fo’ trezita mult prea devreme pentru gusturile mele in materie de ore de intrat in casa), am scris asta-n condica feisbuchista, motiv pen’care fusei zgariata pe retina cu “Hello, asa esti tu in 90% din timp.” “Hello, depinde cu cine, babe!”[sa nu va prind ca-comentati, ca trecem de la 90 la 100%, io-s mai generoasa de fel, nu ca Baselu’ si Boc Poc.]

Si fiind io rejectis total da’ cu glume de cacat in program (care, apropo, imi tin de haaat, da’ zau ca-s adorabila la glume de genu’ “cum poti sa ii dai add unuia care are marcel in id?” – scuzoaiele mele Marceilor, n-am nimicutz cu numele vostru, adica, dooh, ma cheama Pompilia! – simt al umorului ciudat, ho! – da’ macar Emmis ma adora pentru glumele mele), am zis sa merg la showpiiiing sa ma relaxez. Da’ da-i aglomeratie, da-i gasit dress mov total aiurea, da-i, vaco, peste mine, ca esti proasta de bubui. Adicatelea se facea ca se uita un metru si-un zambet de om la neste dressuri colo ia si vine o baba si nush cum face, io fiind mica si pricajita si vai de vietisoara mea si ma da babutza mea la o parte, cum necum. Am facut un fatzau in momentul ala si am zis cu voce tare “vaca proasta!”.

Am venit acas’ si am facut un pui cu smantana de te lingi pe degetzele!

Si m-am pus la barfis cu gagiciliii. [Imi urati diminutivele, stiu, da’ nu-s ale mele!]

Evident ca orice status, orice avatar care nu-mi conveneau erau categorisite drept penaliiiis! [Oamenii inca mai poarta ochelari de soare de cocalari la avatar? Oamenii inca isi mai pun statusuri gen “Numai dupa invidia altora iti poti da seama de propria ta valoare.” ? Gizas, in ce jungla traim.]

Apoi am trecut la stadiul de retarda total. Aveam cele mai de rahat glume, am ros la un os 3 minute cu gandu’ pe te miri unde. Mi s-a propus consult pisicologic.

Cre’ca pe fruntea mea scrie “Ma enervez usor. Toti ciobarlanii sa vina la mine.”. Am o putere de atractie fatala pentru fel de fel de ghiobarlani, cocalari infecti si inculti, retardati si incuiati mintal. Nici nu-mi amintesc cand am cunoscut ultima oara un tip care sa-mi placa, nenica. Unde draci maci ati disparut toti, ma?

Am observat ca majoritatea femeilor, iremediabil indragostite si prostutze pan’ la Dumnezo si cinci case mai incolo, au tendinta sa ii inmulteasca cu zero pe cei din jur si cu plus infinit pe sotul lor. Iti dai seama imediat dupa ultima bombonica pastrata pentru iubi, dupa cutite-nfipte-n ochi sa prindem loc sa ii x lui iubi, chestii. Sa-mi aduceti aminte sa n-ajung asa. Desi mari sanse.

Am observat ca unii cand unora cand … ceee inceeepe sa le mai plaaaca shaorma… disparuti is la shaormerie 3 luni de zile.

Oricat de sexy ar suna o bataie intre doua gagici in… namol, prefer sa cred ca oamenii inteligenti (?!) prefera intepaturi (verbale) intre cele doua. Senzatie de nedescris.

M-am ingrasat. N-am mai avut atatea kile de cand… de cand eram obeza.

Nu stiu daca chiar nu-mi mai pasa sau doar ma prefac foarte bine. Da’ cert e ca nu-mi pasa.

Ah, ah, sa nu uit, io, desi detestam lipsa de modestie, am inceput sa ma descotorosesc si io de ea (de Sfanta Modestie, zic) pentru ca. Pai puisorii mei simpatici, cand vad ce proasta esti (studenta eminenta a p*lii care nu stii ce e ala. ce e ala!), zau ca-ncep sa ma iubesc din ce in ce mai mult.

Am alergie la prosti da’ parca mi se prescriu retete numa’ cu dintr-astia.

Apoi… Pierdut idei si inspiratie. Declar nule.

Urasc bagatorii in zeama. Urasc bagatorii in zeama cu desavarsire. N-am chef de comentariile tale de cacat, de glumele tale de cacat, de persoana ta de cacat, piei, fmm. Cine dracu’ te-a mai acceptat in lista si pe tine, Marcele!

Mi-e o scarba de oameni de am gretzuri matinale zilnic.

Am confundat o lamaie c-o portocala. Cre’ca numa’ io puteam sa fac asa ceva. Fusei intr-una din zile la alimentara sa iau una-alta printre care si o lamaie pentru apa plata. Si o tai si observ ca are un miros ciudat… ce sa fie, ce sa fie oare? Lamaia mea… miroase-a portocale!… Dar era galbena, jur, si avea forma de lamaie, si n-am zis-o doar io. S-o fi gandit vanzatoarea ca-chiar o venit criza de oamenii cumpara maxim o portocala.

Sunt o hateritza si mai nou sunt de o scarbosenie iesita din comun, astfel incat nu mai zambesc dragutz sa te simti tu bine, ci-ti torn poseta cu coji de arahide-n cap (vazut sambata seara, ale dreacu’ de femei crizate) ca sa se simta muschii mei bine!

Acush ca mi-am varsat frustrarile de frustrata frustrata (subst+adj) si c-am umplut pagina dijiaba, va pupa Gubbicenia, hai pa!

[Luni, 22 nov.]

Seara. Crizuca de nervi. Noroc ca m-am abtinut si nu am dat mail unei persoane careia nu trebuie sa ii dau mail sa ma consoleze, indiferent de ce chestii de cacat mi se-ntampla. Am apelat, in schimb, la bomboane de ciocolata. Nu-mi ajung kilogramele deja acumulate.

[Marti, 23 nov.]

Inteles ca oamenii nu merita sa-mi f*t io nervii. Recurs la diferite tehnici de a-i trimite la dracu’.

[Miercuri, 24 nov.]

Relativ liniste si relativ pace.

