„Good boys, be bad!”

“Tot aud ca femeilor le plac baietii rai. Nu sunt de acord. Ne plac barbatii. Punct.”

Vorbeam astazi cu Petronela si, controbaind prin arhiva, am dat si de citatul asta furat de pe undeva…

Petronicius a reluat zilele trecute un articol, atat de inspirat.

Da, mai, ne plac baietii rai dar… in final, ne plac mai mult aia buni. Gresesc. Ne plac barbatii. Punct.

Pentru ca “Nu mă mai impresionează (aşa mult) tipul care nu sună a doua zi după o întâlnire, care îmi răspunde la telefon în funcţie de dispoziţia pe care o are, cel care nu îmi spune dacă avem o relaţie sau doar o aventură.”

Fetele si-l doresc pe Fat Frumos, nu pe Spân. Pe Cristi Chivu, nu pe Adi Mutu.

Pe EL mi-l imaginez (pentru ca am gramajoara de timp liber) ca fiind omul cu acel ceva. Am spus-o de tzashpe ori, cand devii carpa de sters pe jos, esti buh bye, prietene. Si prin “carpa de sters pe jos” nu inteleg (doar) ca faci cum zic eu, ce vreau eu. Ci ca-ti oferi sufletul pe tava, esti al meu fara sa lupt, fara sa te cuceresc in fiecare zi. Ni se stinge flacara. Ma interesezi din ce in ce mai putin. Logic ca vreau sa fii mort dupa mine, dar… se poate ca eu sa nu stiu asta? Vreau sa lupt ca sa te pot pastra langa mine (prin asta insa, nu-ntelegem ca am un afemeiat langa mine, da?). Vreau sa fac ceva ca sa merit complimentele tale. Vreau sa ma placi “asa cum sunt”, dar vreau sa fiu, pe zi ce trece, ceva mai mult. Ca sa nu-ti pierzi nici tu interesul. Vreau sa fii innebunit dupa mine, dar crede-ma, zambetul ala tamp de pe fata-ti de indragostit, dulcegariile exagerate, privirea aia fixata… ma innebunesc, da’ nu in sensul bun al cuvantului.

Mie personal imi plac incredibil de tare incredibil de multi tipi cu care nu am absolut nimic in comun. Cu care nu as putea fi vreodata. Probabil tocmai pentru ca sunt atat de greu de cucerit pentru mine…

Imi scade interesul pentru tine cu cat (imi arati ca) esti mai interesat de mine.

Eh, adevarat, aveti dreptul sa spuneti ca femeile nu stiu ce vor. Chiar nu stiu, pare-se-ca.

Nu ne lasati sa va transformam in carpe de sters pe jos. Sau nu va transformati singuri in asta. Pentru ca ăsta-i inceputul sfarsitului, prieteni!

Not everybody knows how to work my body
Knows how to make me want it
But boy you stay up on it
You got that something that keeps me so off balance
Baby you’re a challenge, lets explore your talent.

12 gânduri despre “„Good boys, be bad!”

  1. De plăcut poate să îți placă oricine, aici nu e problemă. Îți plac ochii, îți place cum s-a comportat la un moment dat, etc. Și când se mai întâmplă ceva, îți trece.
    Marea problemă e că nu cu oricine puteam construi o relație.

  2. „Logic ca vreau sa fii mort dupa mine, dar… se poate ca eu sa nu stiu asta?”
    Las’ ca iti schimbi tu parerea… trebuie sa mai iei niste trante pana sa. 🙂

  3. Diana, corect, am pus eu accentul insa pe altceva.
    Andra, nu ma refer la privirea aia in care citesti cat insemni pentru el. Ci la faptul ca … nu vreau sa ma priveasca precum… un ciobarlan care zice „uite, ma, ce pi*da e asta, frate”. Gresita comparatie… Sigur ti s-a intamplat ca un tip pe care nu il placi sa te priveasca ASA. Si atunci intelegi ce voiam sa zic.

  4. Stii, un barbat daca ar citi articolele astea ale noastre, ar spune ca nu stim ce vrem. Ca atat ne dorim sa fim adorate si atunci cand ni se intampla asta nu suntem multumite. De fapt cred ca si ei fac la fel. Vor sa vada ca o femeie le cade la picioare, ii iubeste la nebunie, si adesea cand se intampla asta se pare ca nu o mai vor pentru ca nu le mai permite sa isi puna in practica talentele de vanatori. De fapt, nu e ceva ce se aplica doar femeilor sau doar barbatilor. Se aplica tuturor. Nimanui nu-i este pe plac „o prada” usoara. Toti vrem sa facem ceva eforturi pentru a obtine ce ne dorim caci astfel satisfactia si multumirea e mai mare.

  5. „Prietene”, „prieteni” – ce mă distrează apelativele astea din guriţa ta 🙂 Îmi aminteşti de solistul de la Iris :)))
    E în natura umană să ne dorim ce nu putem avea cu uşurinţă şi să fim sătui de lucrurile avute în exces. Toţi am fost în ambele tabere cu sau fără voia noastră, deci e greu ca „prietenii” să-ţi urmeze sfaturile, prieteno! :))

  6. La fel suntem toţi. Ştii, îmi spunea o persoană foarte dragă la un moment dat o chestie similară cu ideea ta dar intr-o altă formă: „Noi suntem nişte proşti si suntem masochişti. Suntem atât de cretini încât ne place să luptăm pentru o persoană care cel mai probabil ne va chinui toată viaţa. Uităm că există în lumea asta persoane care ar face totul pentru noi, chiar şi acea ‘scară la cer'[…]”.
    Deci eu unul m-am săturat de ‘fitze, farse si figuri’, aventuri si dorinţe nemeritate:)

  7. Pingback: Mai bine singură decât în compania nepotrivită « Dilemele vulpii când ajunge la struguri

  8. Gumi, you’re funny.
    Acu 2 articole ai scris ca nu-ti plac misoginii sau barbatii care comenteaza aiurea. Ma rog, asta era ideea, cuvintele aproximativ.
    Acu scrii ca iti plac baietii rai. Sau esti atrasa de ei. Si citez „Nu ne lasati sa va transformam in carpe de sters pe jos”. Ok, adica sa faca asta fara cuvinte sau cum? Ca altfel devine misogin/comentator 🙂
    Pana mea, macar adopta o idee asupra a ceea ce vrei and stick with it.

  9. Petro, exact ce zic si io, da’ unii au nevoie de translator sa-nteleaga din romana in…romana!
    Emma, bine, tu, prieteno :))
    Static, in general nu apreciem persoanele care ne-ar face scara la cer tocmai pentru ca… nu mai suntem stimulati sa luptam pentru ele…
    Koodoo, n-ai inteles. Una e sa fii misogin si alta e sa Nu fii carpa de sters pe jos. N-am zis ca-mi plac baietii rai, mai citeste o data.

  10. Uooof, m-am cam saturat de bad boys 🙂 adica stiu eu ca certurile si intrigile fac sarea si piperul unei relatii, dar la un moment dat incepi sa stranuti de la atata piper! :-L

  11. „Imi scade interesul pentru tine cu cat (imi arati ca) esti mai interesat de mine.”- foarte adevarat.
    Eu atunci cand observ ca ca el devine muuult prea disponibil imi pierd tot timpul interesul si e valabil si invers.
    Mi am permis sa te trec la mine in blogroll,sper ca nu te deranjeaza da chiar imi place foarte mult blogul tau.

Lasă un răspuns

