My very first time

I like the way you touch me there
I like the way you pull my hair.

[A se citi, obligatoriu, cap-coada. :P]

S-a intamplat… Cum sa va zic asta? S-a intamplat. Acum doua zile. (Stop laughing!) Eram… ca un elev de clasa intai. Timid, curios, entuziasmat, fricos; curajos, dar temator. Aveam emotii, m-am lasat cam greu convinsa (21 de ani imediat…), ma temeam ca nu va fi bine, ca nu o sa imi placa. Ba chiar m-am gandit ca imi va fi rau dupa aceea si voi avea gretzuri. Eram incepatoare, desi teoria o stiam. Asteptarea a fost plina de intrebari, curiozitati, temeri, dat inapoi, razgandit, incurajat, hotarare, mica schimbare de la ceea ce ne-am gandit initial. Si incurajari iar. Am scos din portofel ceea ce aveam nevoie si apoi ne-am vazut de treaba. Am fost relativ multumita, desi se putea si mai bine. Nu m-a durut deloc, desi nu a fost nici extraordinar. Si, sincera sa fiu, pana si eu stiu sa fac piure mai bun decat bucataresele alea!

P.S.: Am fost pentru prima oara sa mananc la cantina studenteasca, voi ce credeati? 😛

23 de gânduri despre “My very first time

  1. Ai fost printre putinele femei norocoase! 😆
    Mancarea de la noi de la cantina sucks BIG time. Rea mai esti drace, ne inciti si apooooi ne faci foame. 😆

  2. Bai, deci acuma serios vorbind, ii multumesc lui Dumnezeu ca nu stau la camin si ii compatimesc pe cei care o fac. Sper ca viata din camin sa compenseze celelalte dezavantaje.

  3. My very first time a fost anul trecut,cu fetele, mai mult asa de „hai sa vedem si noi cum e”… si ne-a placut 😀

    Bucataresele de la cantina din Gl sunt mai… experimentate se pare :))

  4. no hai la Cluj, să vezi aici experienţe faine şi tumultoase, de-ţi lasă gura ( oare asta era ?! :)) ) apă 😀
    tu iar te joci cu imaginaţia mea şi o inciţi, îndemnând-o la prostii, reaooo! :))

  5. Nu crezi că sunt cam fumate fazele de genul şi s-a prins toată lumea? 😆

    Deşi n-am stat la cămin, am mâncat mult prin cantine… hop şi eu la prânz acolo cu colegii la o şuetă, o masă caldă într-o zi lungă de 12 ore. 😆 Şi prin anul întâi şi nişte referate de laboratoare la fizică terminate pe fugă. 😀 Ce vremuri…

  6. Nu ma asteptam sa fie vorba de cantina :))… la noi la cantina mancarea e… acceptabila 😀 . Chiar perfecta cand ai o zi „mirifica” si ti-e foame si vrei mancare calda 🙂

  7. L-am căutat pe net şi nu îl găsesc, poate ne ajută altcineva.

    Era tot aşa de genul…
    Că era prima dată, îi era frică, tremura, nu ştia dacă o să o doară, dar el i-a spus să se relaxeze, că va avea grijă să nu o doară. Ea a deschis, el a intrat uşor, a simţit o durere ascutiţă, dar pe urmă doar o amorţeală.
    După ce a terminat el i-a zis… gata, am terminat cu dintele.

    Acum nu ştiu cât timp circula peste tot, şi acum nu mai dau de ea nene. 😆

  8. Iubesc remixul ăsta (de când îl caut!). Ce-l mai dansam astă vară pe plajă… 😀 Offic, ce vremuri… Vreau să vină varaaaaaa!
    Acordurile „Kingston town” fac totul, evident 😀

Lasă un răspuns

