Sfinte Cacat!

[“Sfinte Cacat”, zic eu, ar trebui sa fie marca inregistrata de Tudor. :P]

[Sunt perioade in care nu scriu cu zilele si zile in care scriu din ora-n ora. Ha!]

S-a-ntamplat sa fie liniste. Nu bazaia nici musca pen’ca-i toamna-iarna si-n sezonul asta mustele nu-s in trend conform tuturor revistelor pentru muieri imbecile (sintagma “muieri imbecile” ii place mult cuiva anume :P).

Nu stiu cum se face, dar parca nu mai avusesem parte de o liniste dintr-asta de tzashpe secole. Si stiam, puteam sa jur ca daca raman in linistea aia totala, o sa ma duc drept dracu’. De-aia nu m-am lasat mai mult de 3 minute. (Nu puteam, totusi, sa nu ma las deloc, mi-as fi tradat latura sado-masochista.) Dar au fost suficiente incat sa realizez ca, Sfinte Cacat, viata mea nu e asa de roz precum credeam. (Si zau ca eu nu prea cred ca viata, in general, e roz, da’ a mea era in perioada asta care tine deee… ceva… multa vreme.) Creierasul meu asta mov si pufos (e mov ca e semi-pitzipongic) ma face sa ma gandesc la chestii care ma dau pe spate, efectiv. Si m-aleg cu vanatai pe fesele-mi pufoase.

De-asta cred ca si ziceam in postul asta ca simt ca o ne-vaca ce sunt si ca as scrie cate-n luna si in stele. [Eminescu-mi e strastrastrastra.]

Citeam zilele trecute articolul Petronelei si au, viata mea, in timp ce faceam dus (ca doar nu pe buda! – apropo, stiti tipurile de cacat, da?) m-a traznit o si anume idee geniala (peee dreacu’) conform careia lucrurile care mi se intampla, trebuie sa mi se intample, fie bune, fie rele, iar lucrurile care nu mi se intampla, nu trebuie sa mi se intample. Ma mai fereste si pe mine al’ de Sus de oameni cacaciosi. Si de complexe dezvoltate pe de-a-n pulea.

P.S.: O alta filosofie de care m-am impiedicat in timp ce ma clabuceam (?!?) cu spuma: am realizat inca o chestie: nu cunosc un om care sa nu aiba, frate, efectiv, nicio problema. Ba ca ma-sa e bolnava, ba ca are o datorie, ba ca fratele iubitului nu stiu ce are, ba ca, ba ca, ba ca, ba ca. Sfiiiinte Cacat!

10 gânduri despre “Sfinte Cacat!

  1. Ar trebui să ne mutăm cu toții din rOMÂNIA ca să avem o șansă de a nu avea nicio problemă :))în rOMÂNIA nimeni nu e ferit de probleme

  2. Pana la urma daca nu ai probleme nu esti om si daca nu le expui nu esti la moda.
    Btw esti prima persoana care am auzit sa aiba momente de inspiratie in timp ce se „clabuceste”. 😀

  3. Danutz, ce cati tu pe blogu’ meu? :))
    Creve, nu cred ca e o chestie caretine strict de Romania, ci de viata, in general.
    Mary, asta probabil pentru ca ceilalti nici nu s-au gandit sa spuna ca se gandesc la nemurire sufletului in timp ce fac dus/baie, dar nu neaparat pentru ca nu ar face-o. :))

  4. Unul dintrele clişeele care-mi plac la nebunie şi pe care mi le-am implantat cu seriozitate în conştiinţă este: nimic nu e întâmplător, totul se întâmplă cu un scop. Aşa că, în spiritul „sfântului Căcat”, fuck ‘em all and let’s have fun!

  5. nu esti singura careia ii vin idei in timpul dusului :)) pe mine una „clabuceala” ma calmeaza si ma relaxeaza, deci imi vin cele mai bune ganduri si idei 🙂

  6. Dreamer, iupi iupi, iei iei :)) In sfarsit, recunoaste cineva :))
    Alex’andra, mult, mult 😛
    Chocolate, eeeehee :)) Eu n-am metrou acilea la Brasov :))

Lasă un răspuns

