Ce ma enerveaza!

Uite, luam spre exemplu seara asta. Am vorbit cu mama (invata, saraca, sa foloseasca messu’), am facut glumitze fara sa tin cont ca “nu se cuvine”, am fost atat de nebuna precum sunt in mod… normal, asa cum insa ea probabil nici nu ma cunoaste. Si mi-a fost asa bine.

Apoi bum, o conversatie, bum, o poza, bum, o melodie, un ceva… a, plus un schimb de mailuri… care m-a lasat… oau… Toate sunt lucruri care fac parte din viata mea, din mine, indiferent de cat sunt de marunte. Si ma fac sa trec prin atatea stari. De-mi simt sufletul bombardat. Si mintea, deopotriva. Simt, simt, simt si urasc ca am atat de multe lucruri de spus si ca nu o pot face in mod public. Nu e vorba de lucruri spuse persoanelor in cauza, ma descurc reeeelativ binisor aici. E vorba ca vreau sa… sa-ti spun, scriindu-ti (unde?! pe cer?!), la dracu’, ca as da orice sa.

Sa te iubesc.

E vorba ca vreau sa spun orice cacat, orice imbecilitate fara sa ma gandesc cum voi parea in fata celorlalti.

Spre exemplu, am scris un articol. In care incercam sa fac pe talentata si incercam sa scriu fictiune. Sfinte Cacat, evident ca nu mi-a reusit. Desi e un articol dragutzel, sunt eu acolo si… initial ma gandisem sa il pitesc sub forma unui guest post pe blogul cuiva dar.. de ce sa … ma anulez?

So, here it goes…

Doarme in cele mai ciudate pozitii. Si, asa cum recunoaste chiar ea, nu in tocmai cele mai dragutze. E drept, la noi nu se intampla tocmai ca-n filmele de dragoste cand ea are par blond si lung, zambeste in somn si are un chip angelic, pe cand el o priveste, tot zambind, si pe chipul lui poti citi cat de mult o iubeste. Ea a mea sta cu fundul in sus, poate isi tine sprancenele incruntate in timp ce doarme, poate parul ii e ciufulit (cat o ador atunci…), poate sforaie, poate nu e nimic… romantic in felul in care doarme. Insa eu o privesc zambind iar pe chipul meu poti citi cat de mult o iubesc.

Am vrut astazi sa ii spun ca o iubesc… Am strigat-o, a deschis ochii, mi-a murmurat un somnoros “Uhmhm?” si i-am raspuns “Nimic.”… Mi-a spus ca… “Nimic.” e replica femeilor atunci cand sufera de un … nimic mare. Am convins-o insa sa incerce sa adoarma, promitandu-i ca voi reveni.

Ii spun “Te iubesc!” in gand de atat de multe ori. De fiecare data cand facem dragoste, de fiecare data cand iese cu parul valvoi de la dus, de fiecare data cand ii simt parfumul, de fiecare data cand ma saruta, de fiecare data cand se uita la mine cu ochii aia mari de copil speriat, dar curios… De fiecare data cand se cearta pentru cat e de …maniaca. De fiecare data cand ma dojeneste pentru ca am uitat sa duc gunoiul. De fiecare data cand e revoltata sau hilara. De fiecare data cand respir.

De ce nu i-o spun prin cuvinte? Pentru ca e prea devreme. Pentru ca s-ar speria. Pentru ca ar ingrozi-o faptul ca ma face sa sufar prin neputinta ei de a-mi raspunde. Nu a ajuns pana acolo, inca nu simte 100% ca ma iubeste si nu o voi invinovati pentru asta. Niciodata.

E speriata, e nesigura, e ranita. Voi fi langa ea. O voi tine in brate. O voi vindeca. O voi invata sa aiba incredere. O voi invata sa isi dea voie sa fie fericita. O voi iubi. Si apoi… si apoi o voi mai iubi un pic.

 

24 de gânduri despre “Ce ma enerveaza!

  1. Scumpo, esti sensibila tare. Stii, cred ca as vrea si eu un baiat ca cel pe care ti l-ai imaginat tu. Imi doresc si eu pe cel care sa-mi spuna „e iubesc” in gand doar pentru ca e de parere ca e prea devreme sa mi-o spuna tare si raspicat sau pentru ca nu stie inca daca eu i-as raspunde la fel. Visez si eu la un el care sa inteleaga ca sunt nesigura, speriata, ranita si care sa vrea si sa poata sa-mi dea incredere, sa ma invete cum sa fiu mai toleranta cu mine insami si sa imi arate putintica iubire cand si cand.

  2. Uite ca m-ai facut sa zambesc…Dupa tot ce am citit aici, pot sa ma consider totusi, norocoasa. Nu am avut parte de un baiat cu toate calitatile descrise de tine, dar macar am cunoscut timp de 2 ani un om care sa-mi dea incredere in mine si sa-mi vindece ranile trecutului 😀 Si care isi doreste sa mai tinem legatura, chiar daca in alta calitate 🙂

  3. Bogdan, … :”> Aww!
    Petro, mi’s sensibiloasa, mi’s, da’ sa vezi ce scorpie is! :))
    Apropo, sa stiti ca eu NU SFORAI. Sau cel putin nu din cate stiu eu. :)))))
    SIlvia, ma bucur ca am reusit sa te fac sa zambesti. Ai grija de tine!

  4. Mă ofer să dorm eu o noapte cu tine ca să văd dacă sforăi sau nu. Şi dimineaţa următoare, cînd te trezesc cu micul dejun şi cafeaua la pat, îţi spun dacă sforăi drăguţ sau ca porcu-n popuşoi. 😛

  5. I like it anyway.
    Esti sensibila. (am vazut ca s-a mai zis asta si am zis sa zic si eu, iar din moment ce a primit feedback pozitiv am zis ca poate mai cresc in ocii tai).
    Also, creeaza un straniu moment de deja-vu. Too good to be remembered, too good to be forgot.

  6. Petro, nicio persoana cu care am dormit pana acum nu mi-a spus ca sforai. Apai noh… :)) In schimb, eu le-am spus prietenelor mele :))
    Bogdan, nu trebuie sa spui lucruri frumoase ca sa primesti feedback pozitiv, dar dadusei cu batu’n balta si stricasi minunatie de moment 😛 :*

  7. Asta e o metoda diplomata de a-mi spune ca nu vrei sa dormi cu mine. :-< Mi-ai rup inima, scorpie!

  8. Alina, sunt sensibila, dar, pentru ca trebuie sa supravietuiesc, sunt si scorpie :))
    Petroooo, dar poti dormi cu mine cand vrei tu si cat vei tu. Te primesc langa mine ;;) [Da’ tu nu erai aia care da din maini, picioare si isi invineteste colegul de pat? :-s]
    Bogdan, …. iarta-ma. Urasc ca ai dreptate aici. Sunt o vaca. [Nu sunt ironica acum.] Daca dau frumos din gene am vreo sansa sa ma scuzi? 😀
    Creve, iti multumesc mult, mult. :”>

  9. Vara asta am fost supusa unui proces de reeducare si dorm usor si cu grija sa nu mai lovesc nimic prin preajma.

  10. Pingback: Love addiction » Blog Archive » Hehe, sunt premiată!!

  11. Pingback: Sfinte Cacat! « Blogu' lu' Hubbis

Lasă un răspuns

