Scorpionul.

Astazi intram in zodia scorpionului si o tinem in petreceri si veselii si urari pana in 21 noiembrie. Si zau ca stiu la scorpioni de nu-mi ajung 4 maini sa-i numar. Multi is, Doamne!

Nu stiu cum sta treaba pe la alte zodii, dar la scorpioni va zic clar: majoritatea descrierilor zodiacale nu se inseala. Suntem gelosi, posesivi, putem iubi intr-un mod inimaginabil, pasiunea e cuvantul care ne defineste s.a. s.a. s.a. . Din pacate, oricat de mult mi-ar placea sa pun cap la cap mare parte din descrierile scorpionului pe care le am, ma tem ca mi-ar lua tare mult si sunt intr-o perioada de lene suprema. Dar pentru ca nu vreau sa spuneti ca v-am vrajit degeaba, va voi da niste linkuri ajutatoare.

Ce vreau sa completez eu, insa, e ca… Initial voiam sa spun ceva urat, urat, urat si banuiesc ca nu foarte adevarat asa ca o sa ma abtin. Pentru ca-mi iubesc suratele scorpii si nu vreau sa intru in conflict cu ele.

Cu inteligenta emotionala, scorpionii stau destul de prost, sau cel putin cand vine vorba de oamenii pe care ii iubesc, dar iubire dintr-aia sincera si pura, scorpionii tind sa fie foarte praf. Am tzashpe exemple sa va dau. Ba chiar cred ca trebuie sa recunosc ca rar imi e dat sa vad un nativ scorpion foarte fericit si impacat cu ale amorului taine. Hum…

Femeile scorpion pe care le-am intalnit eu… unele sunt rele, insa am intalnit si exemplare de ne-oameni si mai rai, deci nu e dracu’ chiar atat de negru. Majoritatea au probleme nu doar la mansarda ci si cu-corasonu’… cred ca 90% din tipele scorpion pe care le stiu is asa… Dar nici baietii nu ma dezamagesc.

Nu ma lungesc pentru ca scot, dupa cum se vede, numai perle din taste, si ma vor lua suratele mele scorpii la pumni. Promit ca vreodata in viata asta voi publica pe blogul asta sau un altul o descriere a scorpionilor care sa cuprinda tot ce am citit eu despre.

Va las mai jos niste linkuri mai mult decat ajutatoare.

Scriam candva undeva ca marea mea dorinta e sa fiu iubita de un scorpion [“visul vietii tale: sa stai cu un scorpis”]. Ei bine, nu stiu cat de ‘in picioare’ a ramas ideea asta intrucat… mi-a fost dat sa imi regasesc trasturile negative la partenerii scorpioni si am cam strambat din nas. Da’ mi-a trecut repede cand… Mi-a trecut repede. 😛

LE: Daca va ganditi bine, femeile scorpion sunt, de regula, satene sau brunete, prea putin blonde.

Q: De ce femeile scorpion nu sunt blonde?

A: Pentru ca sunt prea destepte ca sa fie! 😛

http://blogcuzodii.wordpress.com/2009/03/06/fata-scorpion-nu-e-o-scorpie/

http://blogcuzodii.blogspot.com/2010/10/barbarul-scorpion.html

http://www.dedragoste.net/horoscop-barbatul-scorpion.html

http://www.dedragoste.net/horoscop-femeia-scorpion.html

http://thoughtsbyada.wordpress.com/2009/09/08/femeia-scorpion/

26 de gânduri despre “Scorpionul.

  1. Eu îți doresc să fii iubită, și atât.
    Eu una am o părere ușor proastă despre bărbații scorpioni. Toți pe care i-am cunoscut… da, aveam o iubită, se purtau frumos cu ea, făceau tot pentru relație… dar pe lângă mai scăpau pe la altele, mai ales după primele 2 beri.

    Iar femeile scorpioane sunt rele, dar nu în sensul ăla negativ, ca peștioacele, ci într-unul pozitiv.

    Dar hai să nu generalizăm și să nu credem în horoscoape.

    Dincolo de toate, și dacă erai altă zodie tot o scorpiuță mică erai. 😛

  2. Saru’ mana, asta-mi doresc si eu.
    Barbatii scorpioni sunt de doua feluri: prosti sau afemeiati. :)) Mie-mi plac baietii scorpion. Cu plus minus.
    Cum adica tot o scorpiuta mica erai? Hum 😕 :-ss Asta-i de rau, nu e de bine :))

  3. La mine e de bine.
    Mie îmi plac femeile care fie sunt goody-goody dus la extrem, fie puțin date dracului (puțin mai mult, dar în sens pozitiv)… și mă rog, înțelegi tu ce zic prin plac. 😆

  4. Draga mea, nu iti urez sa ai parte de un baiat scopion..:lol: s-ar juca cu mintea si cu sentimentele tale intr-un hal fara de hal! Bineinteles ca e si asta o arta, dar nu prea iti vine sa fii panza pentru un artist nebun 🙂 ti-o spun din propria mea experinta!
    Cat despre damele scorpion, da, suntem nebune, razbunatoare, pasionale, fixiste, obsedate, orgolioase, paranoice, dar suntem cele mai bune si cele mai puternice! 🙂 Fii mandra ca esti scorpie :>

  5. @DianaEmma: Deci daca-s putin dta dracului ii bine. Saru’ mana :))
    @Choco: Pai am zis io ca nu-s mandra? Da’ repet, baietii scorpion is de doua feluri: naivi sau afemeiati. Ma temc a tu ai datd e a doua categorie. Hai tu, nu ii vorbi de rau pe fratii nostri scorrpioni. Eu ii ador pe micutzi. Pe unii in mod special :))

  6. Hubbis ia asculta tu ce iti zice tatica-tu ala de a avut parte deambele categorii de scorpioni. Barbatii din zodia asta is grozavi chit ca te joaca adesea pe degete, te duc in pragul disperarii cu misterul in care se invaluie. Is pasionali, is inteligenti, au simtul unorului, chiar daca is mai bleguti stiu totusi sa ia ceea ce vor, stiu sa te faca sa te simti iubita. Si mai presus de toate mie imi plac scorpionii pentru ca am descoperit ca un barbat scorpion ii ofera unei gemene exact doza aceea de ratiune si siguranta de care are nevoie.

  7. Uh, ma bucur sa aud si laude despre ei. Voi ce incercati sa faceti, sa imi aduceti plusuri si minusuri astfel incat sa aleg sau un un scorpis? :)) Daca e sa-l aleg, o fac cu ochii-nchisi :)) Haha, ce pueril a sunat asta :-„

  8. Alege un scorpion doar daca esti sigura ca e ceea ce ai nevoie. Pana la urma nu comnpatibilitatea dintre zodii asigura potrivirea dintre doi oameni.

  9. Eu nu cunosc scorpioni proşti sau afemeiaţi 🙂 Din contră, sunt tipi foarte inteligenţi şi intuitivi, iar la capitolul fidelitate stau destul de bine. Dar mai ştiu că joacă şi teatru (sunt foooaaaarte buni actori), deci nu bag mâna în foc că sunt fideli peste măsură. Îi văd având aceeaşi amantă ani la rând (ar fi experţi în a avea o viaţă dublă), fiindcă nu par să zboare din floare în floare. Sunt secretoşi şi posesivi.

    Dacă ar fi să îi împart în două categorii, acestea ar fi: scorpioni pe care îi iubesc şi scorpioni pe care nu-i suport (valabil şi pentru femei) :))

  10. Ma asteptam sa comentexze micutza ca doar e inconjurata de scorpioni, atat femei cat si barbati 😛
    Mai, eu ma refer la scorpionul ala naiv cand iubeste, cum e Bebetus[acuma nu mi-o lua in nume de rau :))], cum e… uhmhm; pe de alta parte, stiu tipi scorpioni afemeiati, ma gandesc acum la unul anume, dar si aluia i-a pus cineva capac cand s-a indragostit..deci is cazuri si cazuri, de aia probabil era bine sa-mi tin generalizarile pentru mine.
    Lav iu, papusica! :)) „Papusica” :))

  11. Acuma și naivul… are Emma dreptate la un moment dat, nu poți ști ce face omul pe ascuns.

    Naivul poate tace și face. Poate e suficient de deștept cât să nu se laude.

    Și avea o prietenă o vorbă, bărbatul dacă vrea, te înșeală. Te sună el pe tine din 5 în 5 minute ca să te întrebe de fapt ce faci și unde ești, dar el e cu amanta în momentul ăla.

  12. Eu sunt de parere ca.. ma, o sa sune ciudat si nu o sa va placa, dar pentru ca stiu ca barbatii fideli is din ce in ce mai putini, eu prefer sa fiu inselata dar sa nu aflu. O sa-i zic de la inceput sa o faca dar sa fie in asa fel incat sa nu aflu nimic, sa nu-i scape nimiiiiic. :))

  13. Eu sutn de părere că și dacă nu mai sunt deloc fideli, mai degrabă fără și gata, nu fac rabat. Că până la urmă sunt o groază de chestii care îți pot umple viața.

    Și sare lumea în cap, că câr (bine ales aici), că mâr, că în viață treuie să le faci pe toate, indiferent cât de prost, că nu știu ce…

    Mereu, orice părere ai avea, se găsește cineva să nu îi placă.

  14. Fiecare se raporteaza la propriile experiente. Cu cat ai stat mai mult prin preajma lor, cu atat vei cunoaste mai multe. Easy as that.
    Cea mai mare greseala pe care ar face-o Gumi e sa mearga pe preconceptii. De fapt, ti-am mai zis asta odata =). Nevermind =).

  15. Pingback: Cine iubeste mai mult? « Blogu' lu' Hubbis

  16. afemeiaţi?…in niciun caz(ok, sunt constient ca fac generalizări pripite, dar dintre cei 10-15 indivizi scoprioni pe care i-am cunoscut niciunul nu s-a dovedit a fi afemeiat – unul chiar m-a băgat in sperieţi(la 40+ omu işi iubea soţia ca unu de copilandru de 18)-iar eu, la ai mei 24 de ani pot spune cu mana pe inima ca n-am iubit decat de 3 ori(daca nu pun la socoteală cele două iubiri de la 4 respectiv 6 anişori :-P)iar in momentele alea altă femeie nu exista-si tinând cont de faptul ca iubirile au durat ani intregi, e clar că singurele femei din viata mea au fost cele 3)-(intr-adevăr uneori dăm o impresie greşita celor din jur, insă „just for fun”- sau pentru a ne dovedi nouă că suntem în stare-dar dacă ar fi sa mergem mai departe, am adopta strategia racului–>pe cur n’apoi :))–> aşadar, faptu ca suntem in stare să întoarcem o femeie pe toate părţile nu ne face afemeiaţi, ci doar puţin malefici(ţinând cont de faptu ca nu simţim nimic pentru respectivele individe). Dar ne gasim si noi câte un nănaş, staţi liniştite(e dovedit empiric)-cel puţin eu nu credeam ca pot gasi pe cineva care sa se joace cu mintea mea intr-un asemenea hal, iar aici toate principiile imi sunt date peste cap, si asa-i cum zici tu(devenim naivi)-insă chiar si naivitatea asta are o limita, fiindcă spre deosebire de restul naivilor, noi suntem constienţi de asta(iar lucrul asta poate să spuna multe).
    Dar cu toate astea, educatia este cea care joacă rolul principal in formarea individului(degeaba esti zodia lu …dar cresti in ghetou)desi e discutabila si chestia asta. Uite, am pentru voi un link dragut, unde va garantez ca o sa gesiti cele mai „adevarate” caracteristici ale zodiei voastre –>dati clic in stanga sus la profil zodii, si va alegeti zodia si ziua de nastere–>daca nu va regasiti in desctieri să me faceti cum vreti voi :)) http://www.horoscop-urania.com/horoscopul-pasiunea-mea/profil-zodii/scorpion/15-noiembrie/ <– iar asta e cel cu care aveti de-a face, si da, sunt eu in proportie de 100%
    O zi faină!

  17. Esti pe 15 noiembrie? Eu pe 16. Oh fuck, banuiesc ca ne asemanam in anumite privinte. Stiu un tip pe 14 nov. si suntem amandoi la fel de naivi in dragoste. :))

Lasă un răspuns

