Nasuc inghetat. Si fericit.

Acum am inteles, desi nu-mi era total necunoscut nici pana acum, de ce… “Sa nu-mi iei niciodata dragostea!”. Pentru ca.

Pentru ca e, de fapt, tot ce avem, tot ce ne face… umani, singurul lucru care ne ajuta sa traim, singurul lucru care ne face … altfel.

Stiu ca e devreme si-o sa-mi apara basici pe limba[ :)], dar ascult colinde. Parca-s mai profunde si mai… aproape de sufletul meu decat orice alt cantec de dragoste sau… . Am si scris niste randuri legate de spiritul Craciunului si, cand va veni vremea, le voi posta si va voi aminti de seara asta.

Lucruri precum sarbatoarea Craciunului, cu tot ce implica ea pentru mine, locuri din orasul asta, oameni din viata mea, placerile mele, muzica asta, amintirile de peste tot, basmele copilariei, limba mea… sunt lucruri la care nu vreau sa renunt. Nu pot. As rupe particele din mine. Stiu ca… peste ani, o sa-mi apara o lacrima in coltul ochiului, o sa simt dor, o sa suspin si o sa ma intorc la ale mele. Dar, poate, fara toate cele ale mele. Nu vreau sa renunt la asta. …

Fericirea mea sta intr-un nasuc inghetat, ochi plini de lumina, ninsoare cu fulgi desi si pufosi, iubire-n suflet, brate calduroase-n juru-mi, Piata Sfatului, colinde cu Hrusca. E exact fericirea aia mare din lucrurile mici. Care face absolut toti banii. Toate alegerile. Toate eforturile. Tot.

Mi-e dor de Craciun ca de… copilul care-am fost acum 17 ani. Aveam nasuc inghetat. Si fericit.

21 de gânduri despre “Nasuc inghetat. Si fericit.

  1. Andra, nu te supara pe mine, dar nu pot sa iti zic decat… „Condoleante, fata.” :)) [-(
    DianaEmma, adica in restul anului is o scarba mica si-afurisita? True, da’ totusi :))

  2. Surprinzator sa aflu cum par dincolo de monitorul altora :)) Din pacate, nu te pot contrazice… Sunt usor negativista, ne-senina, ne-impcata. Inca. Da’ promit ca ma fac io mare! 😛

  3. @Scumpis Şi eu am răcit. Am năsucul înfundatis 😦

    @DianaEmma Poţi fi împăcată şi activă şi nebună in the same time 😀 Nu cred că îţi doreşti să fii like Hubbis :)))

    @Hubbis Dramele tale mi-au distrus tinereţile :))

  4. Emma, sunt activă, sunt și un pic șuie… dar tot lipsește acel quelque chose pe care îl are și Pompilia… care e altceva… inexplicabil aproape…

  5. Hai ma, deja au inceput articolele despre Craciun? 😆 nici n-a venit bine iarna! Hubbis, ai dat startu’ la colinde :> de ziua mea, in loc de „la multi ani!”, sa imi cantati „steaua sus rasare” =))

  6. Pompilia, ȘTII foarte bine că eu nu fac tam-tam de ziua mea, că nu îmi plac serbările, urările în mare parte de complezență și artificiile de tot felul de diverse „sărbători”.

    Oricum știu că tu îmi vrei toată cele bune. 😆

  7. Pingback: “And suddenly I can not remember who I used to be.” « Blogu' lu' Hubbis

Lasă un răspuns

