I should stop being so naive.

Urasc, asa cum am mai zis, oamenii care isi tin telefoanele in fundic. Oamenii carora le ia secole sa-mi raspunda la un cacat de intrebare, un cacat pe care eu il vreau atunci, acolo. Urasc oamenii nesinceri, urasc prietenii care nu cunosc pe deplin semnificatia acestui cuvant. Urasc oamenii neseriosi. Urasc oamenii care nu se sinchisesc sa-mi supoarte toane. Care s-au saturat sa asculte. Urasc oamenii care cer, vor, pretind. Urasc oamenii care impun. Urasc oamenii care profita. Urasc oamenii care nu apreciaza. Care nu pun atata pret precum pun eu. Care nu se implica, carora nu le pasa. Care vor sa iasa cat mai repede. Care vor sa scape cat mai ieftin. Urasc oamenii cu n+1 fetze. Urasc tradarea si minciuna mai mult ca orice pe lumea asta. Desi poate si eu mint. Mai putin tradez. Urasc oamenii care se folosesc de. Urasc oamenii care se cred mai. Urasc oamenii care una zic, alta fac, alta simt, alta gandesc. Urasc sa fiu dezamagita si niciodata nu iert, pentru ca nu uit. Orice-ai face. Nu obisnuiesc sa imi fac planuri de razbunare pe care sa le si duc la bun sfarsit pentru ca mi-e prea lene sa ma ocup cu dintr-astea. Ma razbuna karma. Si zau ca zambesc malefic, cu pofta, cu nesat atunci. Si zau ca-s razbunata mereu. De soarta. Urasc sa fiu ipocrita, dar ma tem ca ma vad pusa in situatia de a o face. Pen’ca-i una din regulile de supravietuire. Pe restul urmeaza sa le respect treptat. Urasc oamenii prefacuti din tot sufletul meu. Si urasc sa fiu luata de fraiera. Urasc oamenii care n-au principii. Care calca pe cadavre. Oamenii care uita. Oamenii care lovesc. Oamenii care nu clipesc cand fac rau. Oamenii care simuleaza remuscari. Oamenii ipocriti. La maxim. Urasc oamenii care nu tin cont. De nimic. Urasc oamenii care ma pun sa fac lucruri pe care nu mi le doresc. Sau cand nu le doresc. Urasc oamenii care imi pun intrebari al caror raspuns il evit cu orice pret. Urasc oamenii care-mi poarta de grija desi ar trebui sa se duca drept dracu’, le-ar sta mai bine. Urasc oamenii lingusitori. Pupincuristi. Cei pentru care confortul propriu e totul. Sau banii sunt. Urasc oamenii care nu mai sunt. Pentru ca au fost la un moment dat. Urasc oamenii care nu mai sunt. Pentru ca au lovit la un moment dat.

Cred ca asta ma face sa ma urasc si pe mine macar putin, dar pe mine ma suport bine mersi, in schimb cu altii mi-i mai greu.

