Nic’ interesant.

In caz ca cineva se-ntreaba ce mai face Hubbicenia… is bine, mersi, chiar ma gandeam azi ca zilele astea is very boring, in sensul ca nu mi se-ntampla nimic spectaculos, nicio drama, niciun rahatzel, nimic (da’ ii bin’ asa, zau ca nu vreau crize si alte chestii).

Cat despre blog si citit blogurile suratelor mele… o fi venit frigu’ si, asa cum am planuit, ne vedem online la un vin fiert, da’ zau ca aci, la min’, pluteste un norisor mare, roz si pufos facut din lene si sunt… total lipsita de chef de blogareala. Mie-mi place sa scriu, da’, oarecum referitor la ce zice asta mica, si anume “Adevărul e că, oamenii care nu-şi pun din suflet în creaţie, n-au cum să fie artişti. Şi de cele mai multe ori, cu cât sufletul trece prin trăiri mai extreme, cu atât rezultatul e mai bun. Cele mai minunate opere de artă s-au născut din durere, nu?”, as putea si io sa zic ca daca nu trec prin situatii care sa se situeze la una din extreme, chiar n-am ce sa scot bun din mine. [De parca ar exista si chestii bune. Ha! Apropo de asta, in timp ce faceam ordine ma gandeam sa scriu aici: sunt rea! Bai, deci intelegeti-ma, sunt rea, rea, rea. Sunt egoista, imi vad doar interesul propriu, suferintele mele sunt mai importante decat ale oricui altcuiva, daca tu te plangi ca ti-a murit cineva drag, oricum va fi mult mai important faptul ca eu mi-am rupt o unghie, problemele mele sunt oricum mult mai importante decat ale altora – pe principiu’ “What makes your problems so much bigger than everybody else’s? / They’re mine!”, esti bun atata timp cat nu ma calci pe coditza de scorpie – pe principiu’ “Buna, pa!” si o pot tine cu astea pan’ la infinit… la dracu’, is rea; tind chiar sa cred ca partea aia buna a mea o confund, de fapt, cu naivitatea in cea mai pura forma a ei, deci, hei, Ingerasu’ Hubbis nu mai exista de cand… m-a disperat o vaca proasta la cursurile de dans modern cand eram mica. Haaa!]

Revenind, ce ziceam?

Cre’c-as putea sa va recomand niste articole de la doua surate, DianaEmma – cu ale ei „Inocenta masculina” si „Au aruncat matrita dupa ce l-au facut” (sper ca n-ai crezut ca dau link la articolele tale cu mancaruri! :)) si Andrushky Tzushky cu al ei articolas „Expression of love” (tre’ sa recunosc, m-a surprins asta mica cu ultimele ei articole… ce-nseamna, dom’le, oamenii care aRE talent si care mai citestE si carti).

Sper ca v-am aburit destul, hugs!

P.S.: Gagici, am o replica geniala pentru voi, io’s prea … ne-Andrushky si ne-Emmisuc sa o folosesc (ma refer aici la totala voastra lipsa de modestie, evident :)) : „Girls with asses like mine… don’t talk to boys with faces like yours!”

P.P.S.: Tocmai vorbeam cu Tzushky si mi-a zis ca i-a placut acel „Mi-e dor de tine, la dracu’ „. Pai duh, am facut-o si pe Petro sa planga cu articolul ala. Si, precum zice Andra, de haaaahaaaa, secole n-am mai scris „atat de bine”, da’ vedeti voi.. m-ati luat mult prea in serios, Emma chiar m-a tras de urechi pentru ca… eu m-am lasat dusa de val cand am scris, sentimentele mele nu’s ashe de intense… Adica nu’s. La dracu’. 🙂

Daca intereseaza pe cineva, mici obsesii muzicale:

Si, nu pot sa cred c-o aduc pe asta mica pe blogu’ meu:

 

 

11 gânduri despre “Nic’ interesant.

  1. Nu ma mai lauda atat ca ma simt prost. Nu am talent, doar ca…scriu mai din suflet asea. :)) Deci OMG! :O Cred ca tocmai am fost modesta. :)))

  2. Tu continui să-mi faci dor de vremurile de astă iarnă… ce grup eram și cum ne desfășuram pe bloguri…

    Lasă mâncarea, știu că ai ceva cu „gospodinele”. 😆

  3. Se putea sa nu te lauzi tu ca m-ai facut sa „chiş ochii”? Acum mi-ai stricat imaginea de damă de gheaţă care plânge greu, rar şi numai la nervi. Îţi tăbăcesc fundul când te prind.

  4. Cât pot să detest melodia aia, Boro na sou po! Și ce nasoală ai fost la faza cu lipsa modestiei :)) Să nu uităm cine a venit cu replica ass-ului și face-ului, da?

  5. Emma, eu am venit cu replica, da’ nu eu am inventat-o :))
    Mie-mi place Boro na sou po 😛 Ah, ma asteptam sa iti placa melodia de la „Far Away”. Tipa imi aduce a berbecutza, nah :)) Sau melodia imi pare putin apropiata de genul tau… Dar nu, tu nimic :))

Lasă un răspuns

