Mi-e dor de tine, la dracu’!

Uneori, ma intreb daca esti ca mine… Daca asculti melodiile care imi plac, daca devii putin-putin gelos cand vezi vreun tip prin preajma-mi, daca zici ca tipul e idiot, daca te strambi la el prin monitor, daca ti-ai dori sa-i dai doi pumni, daca…ti se taie rasuflarea cand vezi pe strada o fata care seamana cu mine… Daca iti doresti sa retraiesti momente, sa schimbi lucruri, sa iti retragi cuvinte. Daca imi dai vreo sansa.

Daca dai drumul la radio si iti amintesti de mine.

Daca aroma aia de capsuni te duce cu gandul departe.

Daca iti amintesti ca imi plac luminitzele. (Doamne, cat de bine suna cuvantul “luminitze” din gura ta!)

Daca te amuza, acum, incercarile tale esuate de a-mi acoperi decolteul de vazul celorlalti.

Daca urasti si-acum crizele mele atat de mult precum le urasc si eu.

Daca te dor putin-putin pozele cu mine. Si daca zambesti cand le vezi. Un zambet care aici, la mine, doare. (Ce n-as da in schimbul unui zambet de-al tau, acum, aici.)

Daca stii ca doare, putin-putin, amintirea atingerilor tale. Daca stii ca imi lipsesc atat de mult alinturile tale. Privirea ta. Felul in care erai…acolo.

Daca te doare aroma parfumului pe care il purtai cand eu…

Probabil ca nu… Las’ ca ma dor pe mine, fraiere!

16 gânduri despre “Mi-e dor de tine, la dracu’!

  1. „Daca stii ca doare, putin-putin, amintirea atingerilor tale. Daca stii ca imi lipsesc atat de mult alinturile tale. Privirea ta. Felul in care erai…acolo.

    Daca te doare aroma parfumului pe care il purtai cand eu…”- stateam cu ochii inchisi pe pieptul tau, prefacandu-ma ca dorm doar ca sa ma bucur mai mult de mangaierile tale tandre, atente, atat de moi. Sau cand pur si simplu stateam si te priveam dorindu-mi parca sa-ti inchid pe veci chipul in inima-mi….

    Lasa sa fim noi fraiere si sa ne doara pe noi mai tare. Macar stim ca am simtit ceva.

  2. Poate e mai bine sa le scrii. Frumos oricum, mi-a placut ce ai scris. Imi aduc aminte ca ma intrebam si eu odata asta. Acum nu mai conteaza … nici nu mai doresc sa conteze:)
    Sa fii bine, te pup cu drag.

  3. Daca are a ajunge la „acela” mesajul, va ajunge, indif ca nu i-ai dat matale acces!
    e frumos si siropos (:) ) si e asa tocmai ptr ca e scris din inima. Nu prea ne place cand trebuie sa ne calcam pe orgoliu si sa recunoastem ca „bai… exact tu esti nemernicul pe care il iubesc si asta este, n-am ce face, deal with it!” Doar ca am senzatia ca facand asta dovedim inca o data ca suntem mai puternice din simplul motiv ca stim sa evaluam corect: „tu si dragostea ta” vin inaintea lui „doar tu”.

  4. Rhadoo: superba melodia, o ador! 🙂

    Hubbis: daca nu se gandeste la tine, el este fraier, nu tu! :* Daca el a fost atat de idiot incat sa plece, tu trebuie sa fii atat de desteapta incat sa-l lasi sa se duca tare! >:)

  5. :(( Plang si iar plang…..Am o stare cumplit de trista….Ai rascolit atatea amintiri in mine……Poti sa citesti ultima mea postare, vei intelege perfect…..

  6. Pingback: Nic’ interesant. « Blogu' lu' Hubbis

Lasă un răspuns

