Reclamis, concurs, marketiiiiiing.

Io cre’ca voi stiti ca scorpionii is oleaca-cam gelosi. Bine, destul de gelosi. Probabil catre foarte. Impulsivi. Si extreeem de suspiciosi. Atat de suspiciosi incat printre meseriile recomandate noua se numara, clar, cea de agent secret. (Juuur, am citit io p-undeva.) Si, e drept, exageram de multe ori, ba cu gelozia, ba cu paranooooia. Dar … desi ma credeam paranoica, zau ca… m-am surprins pe mine cand… ceea ce ar fi fost catalogata drept paranoia s-a dovedit a fi, de fapt… intuitie feminina. Pen’ca ultima oara mi s-a intamplat sa simt ca ceva e naspa inca dinainte sa se transforme in naspa. Zi ca nu-s geniala.

Stiu, stiu, tre’ sa ma temperez, sa fiu geloasa, da’ cu masura, sa fiu suspicioasa, dar sa nu ma transform intr-un monstruletz mic, verde si uracios. Da’ mai stiu si ca-s femeie si ca… ma crizez cand imi zici ca mergi la masa cu colegii da’ iti inchizi telefonul toata noaptea (saracu’, chiar a fo la masa cu colegii-zaaaau ).

O sa-ncerc sa-mi tin degetzelele astea malefice departe de tastatura telefonului tau, departe de sectiunea “Mesaje” a telefonului, departe de mailurile tale primite de la fete sturlubatice (hrr ). Promit ca-ncerc, nu promit ca-mi si reuseste. Da’ pot macar sa ma uit ce avatar are vecina ta pitzi de la 10? Sau pot sa iti dau un scan mic-mic-mic sa vad daca mi te dai offline cand stii ca-s suparata pe tine si ca, in caz ca te prind online, te fac cu ou si cu otet, virtualiceste, asa?
Si daca zici nu , las’ ca-mi verific prietenele. Pe Emma care maaai sta uneori indivizibila da’ pe care tre’ sa o dibuiesc , pe Andrushky care are tzashpe id-uri si mi-e greu s-o-ntreb pe fiecare din ele “Esti on, Tzushky?”. Pe Ioa, care-mi sta indivizibila pen’ca e prea comoda ca sa raspunda la toate bagarile in zeama . Si mai am io clientii mei care nu mi se dau off, da’-mi stau toaaata ziua buna ziua pe invisible si taaare-mi place sa-i anunt ca i-am descoperiiiiiit, muhahahahah . (Eu nu ma dau off nimanui, doar rareori, eu prefer ignoreu’ direct. )

Acuma sa nu fiti porcusori urat mirositori si sa-mi spuneti ca voi niciodata n-ati scanat un iubiteeel, un viitor/fost ceva, o amica, un prieten care va datora bani, o surioara mai mica-care vi se dadea offline sa nu-i cititi voi statusurile cu bulinutza rosieeeee….

Si va zic toate astea pen’ca stiu ca maaacar o data ati folosit un astfel de site, asa ca va invit sa incercati site-ul unui prieten virtual, http://www.invisibleyahoo.ro/ . Se lasa chiar si cu concurs, sa vedeti, ca doar de asta am turuit atatica acilea, si informatii deeeespre concurs puteti citi coloshea: http://www.invisibleyahoo.ro/concurs1.html . Cica niciodata-niciodata nu vi se va afisa un mesaj de genul “Servers busy” pen’ca pentru majestatile dumneavoastra, site-ul e mereu, fara doar si poate, available.

Asa ca daca se-ntampla sa fiu pe invisible pen’ca n-am chef de conversatii, puteti macar sa-mi admirati avatarul. Toate astea, fara ca id-ul meu sa fie scris pe toate gardurile si sa ma trezesc cu add de la tzashpe necunoscuti doritori sa-mi invadeze listutza mea simpatica de mess.

Ma pricep sa fac reclame in stilu-mi pitzipongico-pisicesc sau tre’ sa mai merg pe la cursurile de Tehnici promotionale, Tehnici de vanzare, Comportamentul consumatorului, Marketingul serviciilor? Mnah ma duc oricum, ha!

P.S.: Am postat linkuleeetz si pe Facebook si Twitter si Hi5, deci zau ca-ncerc din rasputeri sa fac omului reclama cum trebe. Eeeeh. Ori suntem golani ori nu mai suntem!

Clipocu’ asta-i pentru mine  :

14 gânduri despre “Reclamis, concurs, marketiiiiiing.

  1. Stai ca am multe de spus :)) :
    1. Treaba cu „scopionii sunt buni de agenti secreti” ai citit’o in Horoscopul Groazei. Si da, confirm toate spusele tale :”> asa e cand esti scorpion nativ :lol:.
    2. Nu trebuie sa fii scorpion ca sa nu te poti abtine sa il bombardezi cu sms’uri sau sa il urmaresti…doar ca la noi sentimentul e mai intens! =)) Hey, macar suntem fete sincere si recunoastem ca suntem disperate! :”> Apelam la toate mijloacele posibile pt a afla ce si cum..prietena mea e berbec si ar putea sa ajunga agent SRI la cate investigatii a facut pentru mine :lol:.
    3. Nuuuu nuuuu, nu mai intru pe nici un site gen invisible detector. Incerc sa ma las! :”>
    4. Perversa ca pe Targu Ocna =))))
    5. Fana Shakira si aiciiiii! 8->
    6. Love you, scorpia mea scumpica! >:D<

  2. Maicaaa, ma dor ochii de la atatea emoticonoaie :)) Eu una nu, n-am folosit site-uri de genul, nu de alta, dar ma enervez si mai tare sa-l vad ca sta pe invizibil cand n-ar trebui… si mai degraba ies si nu-l mai bag in seama pe vreo cateva zile (adica pa mess). Las’ asa, sa se intrebe el daca-s pe invizibil sau nu :)))
    Choco no, o sa ne iubeasca SI mai mult cand se muta la Bucuresti… asa de tare incat o sa ne cheme pe toate in vizita 😀 Riiiiight? 😀 ;;)

  3. Pingback: एलेक्स.[I] « seventeen forever.

  4. Ce zici tu femeie?
    Tu până nu ai să fii fecioară nu ai să știi niciodată cu adevărat ce e paranoia!!!

    Eu te plac și când ești monstruleț… și cred că se mai găsesc niște persoane pe aici…

    Eu nu am încercat niciodată site-uri de genul (ce puii mei, eu vara asta am intrat de 3 ori pe mess. 😆 )… nici nu caut în telefoane sau alte chestii.
    Remember că eu sunt aia care și-a lăsat un iubit la mare cu 3 fete? 😆
    Însă în yahoo la aomeni îmi place să mă uit, de curiozitate, să întreb cine e ăla, cine e ăilaltă, să mă uit la poze… dar e de fun doar…

  5. „Sau pot sa iti dau un scan mic-mic-mic sa vad daca mi te dai offline cand stii ca-s suparata pe tine si ca, in caz ca te prind online, te fac cu ou si cu otet, virtualiceste, asa? ” foarte tare articolul,felicitari.Totusi daca cineva vrea sa dea un scan mic-mic-mic recomand si site-ul http://mydetector.info

  6. @Dexter, eeeei, a contat locul in Zelist, dupa asta s-a facut diferenta, dar eu is tare mandra de cei 10 dolarei ai mei, imi fac o manichiura cu ei 😛

  7. Pingback: Vrei sa castigi un laptop? « Blogu' lu' Hubbis

Lasă un răspuns

