Wow! I’m … happy.

Mhm. Si pen’ca de fiecare data cand is trista, viu si ma plang aci, m-am gandit ca tre’ sa viu mai des sa anunt cand is fericita.

Si, ciudat, fericirea asta tine de cateva zile deja, ptiu-ptiu sa nu fie de deochi!

Scriam pe Facebook „Sa astept sa se-ntample ceva rau sau sa ma bucur de starea asta pen’ca e un fel de compensare pentru ca ceva rau s-a intamplat deja?”. Nici macar nu-mi mai pasa ca poate sa treaca in urmatoarele 5 minute sau ca o sa urmeze si partea nasoala, pen’ca asa-i treaba cu karma. Mneaaaah. Sunt fericita ca’s fericita si asta-i tot ce conteaza, riiiiiiight?

„No matter how hard we try we can’t escape our karma. It follows us  home. I guess we can’t really complain about our karma. It’s not unfair. It’s not unexpected. It just… evens the score.”

8 gânduri despre “Wow! I’m … happy.

  1. De ce te-ai aștepta la ceva rău? Nu cred că poți ști ce va urma după această stare 😛 Să sperăm că una și mai bună.
    Eu zic doar să te bucuri de ceea ce este/simți ACUM fără a te mai gândi la CE VA URMA. 🙂

  2. Karma asta……..greu de inteles uneori. Isi cam face de cap cum ii arde ei 😛 Si eu am fost azi happy, m-am hlizit tot timpul, indiferent ca mi-ar fi cazut un ghiveci in cap. Dont’t worry, be happy! :*

  3. Nu prea sunt eu de acord cu urmatoarea maxima, dar de data asta chiar o zic, pentru ca se potriveste de minune: Carpe Diem, my dear! :> ca ne-am saturat naibii cu totii sa ne tot constientizam tristetea si s-o traim zi de zi. Uite ca mai vine si randul fericirii! :*

  4. Silvia, it’s just…karma :))
    Choco, io chiar voiam sa te-ntreb daca tot asa bine e si pe la tine zilele astea, cand m-am vazut in fata unui status uracios.. Hai, ma, fii fericita, pleci la Bucale \:d/

Lasă un răspuns

